Skocz do zawartości

Agent_74

Members
  • Liczba zawartości

    109
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Wrocław

Agent_74's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. --------------------------------------------------------------------------- Witam postaram się po kolei i jasno wytłumaczyć następujące pytania(wątpliwości): Każda droga,która obierzesz będzie z początku ciężka i wyboista lecz przy dobrych nauczycielach, tutorialach i przede wszystkim samozaparciu i wewnętrznej sile uzyskasz to o czym marzysz-efekty;) Dlaczego od razu zakładasz,że coś nie zaowocuje? Żadne plany nie spełnią się jeśli już na samym początku zakładasz przegraną:) Ok do sedna. W świecie 3D jesteś samowystarczalna, to jaki soft(program) dobierzesz sobie to wyłącznie Twoja wola i wybór w czym się dobrze zaczniesz czuć przy tzw."Zacznij od modelowania polygonowego" to oznacza jeśli rozpoczniesz jak każdy z nas od poznawania narzędzi w danym programie,kóry Ci podpasuje swoja szatą graficzną i rozmieszczeniem narzedzi do modelowania. Modelowanie polygonowe polega na tym,że rozpoczynasz budowanie przedmiotu lub postaci od figury podstawowej złożonej z polygonów;) Nastepnie jak opanujesz modelowanie przyjdzie czas na poznanie tworzenia tekstur, mapowanie polega na wstepnym przygotowaniu UVW MAP (siatki na której bedzie rozłożona tekstura np. skóry, ubrania etc.:) Program o nazwie Z-brush bo taka jego właściwa nazwa to program służący wyłącznie do modelowania(cos na wzór pracowni rzeźbiarskiej;) Sam się za to będe zabierać, Ewentualnie pokrewny mu jest MudBox... Concept-artystka : osoba tworząca w grafice elektronicznej (digital) rysunki ,malunki, podmalówki w Photoshopie. Pozdrawiam serdecznie Agent_74 P.S A jak Ci sie znudzi modelowanie to polecam animacje;),.........
  2. Ogólnie to dziwi mnie twoja reakcja na mój komentarz (aż go sobie parę razy przeczytałem) który w zamierzeniach miał być życzliwy i sympatyczny (i na moje oko jest...). Pozdrawiam, Gotham dla sprostowania:) Mój komentarz nie miał na celu atakowanie kogolwiek wręcz przeciwnie,zauważ,że 2 strony to są tu tylko pochwały aż w końcu pod koniec dołaczyły az 2 osoby,które zaczęły właściwe rozpatrywanie tego wątku i tematu animacji Garfielda;)I pojawiła się możliwośc wymiany zdań:)Nic więcej:) P.S Mój komentarz na pewno nie jest taki jak go odebrałeś;)A jeśli Cię jakieś słowa dotknęły to PRZEPRASZAM:)
  3. Ilość postów nie oznacza czasem jakości Eborze. A poza tym szanowny Eborze jak człowiek zalatany i zapracowany to nie ma czasu na zaglądanie na fora i udzielanie się w postach.:/ Ponadto żadko się zdarza by zaciekawiło i przyciągnęło moją uwagę:/ Stąd ma ilość jak Cię to tak bawi....Eborze alias R(;>
  4. No dobra koniec tych słodyczy może by tak Panowie i Panie na konkrety;>?hmmm Do Gotham: Odnośnie Twego niby obiektywnego oka to cóż ja tam moge mieć do dodania:/?Jedynie co to moge mieć zastrzeżenia do psiaka Odiego.Można było faktycznie jak tu zauważył LUKI LUKI uszy Odiego rozwiązać za pomocą kości;)Ale jak to w miare słusznie zauważyłeś takie były wymogi wykonania widać zza morza;)ehhehe.Ale są to zbyt pochopnie wyciągnięte wnioski.Stwierdzam ,że wersja 3 d w swojej formie poprawiła się i to znacznie jeśli chodzi o modele.A to,że trochu Garfield stracił na wadzę to ja uważam,iż tej postaci wyszłoto na dobre (W końcu po tylu latach kot by wysiadł na serce i stał by się jedna wielką kulą sadła a tak można było z tej smókłej postaci kota uzyskać wiecej zakresów ruchowych). A animacja broni się sama w sobie i w pełni podkreśla charakter wszystkich postaci. Co do "...Jeśli chodzi o animację to po tych kilku sekundach na stronie wydaje się git, wygląda zdecydowanie lepiej niż w starym serialu 2D...." Czy po oglądaniu w 10secondclub nie wystarczyło Ci od razu stwierdzić,że coś jest dobre albo złe albo mizernej jakości i przez 10 sekund akcja ciągnie sie jak telenowela wenezuelska;>??? Bądź też pochłania Cie w całości;>??
  5. "Cóż można rzec:>Chwała tym co w końcu robią coś konkretnego z animacją dla dobra i polepszenia wizerunku polskiej animacji i rynku multimedialnego. Mam nadzieję,że w końcu zaczną ludzie doceniać to co piękne i wartościowe. Życzę wiele sukcesów i miejmy nadzieję,że Action Heroes założą nowy Polandwood;P Zamieszczone tu screeny z ujęć robią spore wrażenie.A co najważniejsze udało się WAM (pozdrowienia dla całej ekipy;) udało się WAM przywrócić mojego bohatera z dzieciństwa z 2 D do trójwymiaru co rzadko się zdarza:/w innych produkcjach.Przyjemnie się na to patrzy...Życzę wielu sukcesów i zdobywania większej publiki;)"
  6. Dlaczego mi nikt tego nie powiedział:(Że robicie takie mini konkursiki:/??
  7. Sorki ,ze cie spamuje ale mam jeszcze pytanie czy byłaby mozliwosc odkupienia od ciebie tego tutka szczegolowego co robisz tego "Frankesteina"? tego w 2 czesciach w lepszej jakosci po uprzednich korepetycjach u Ciebie;)??

  8. Czesc Błazej;) Nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszlo (dobrze ze spierdzielily mi sie te osie bo tak od nowa polozylem spline'y)Nawet na nos przygotowalem tak ze powinno dzialac niestety wciaz stoje w miejscu z tym reaction menagerem:/

  9. No cóż pamietam ostatnie spotkanie we Wrocławiu i przyznam ,ze było milo spotkać ludzi ,którzy buduja i rozwijają te forum:)Dużo tez można było się dowiedzieć i trochu poduczyć:)A i miło było wypić co nieco świetnych trunków w miłym towarzystwie:).Widzę też ,z w tym roku też zagoszczą kolejni uczestnicy forum maxa3d.pl:)Są 3 powody aby rozważyć swój przyjazd co prawda az do Gliwic ale co tam: 1. Jeśli nic mi nie prze3szkodzi w pracy(idzie mi o termin;) 2. Możliwość poznania wreszcie w trójwymiarze Ani Celarek,która tak śiwetnie utrafia w problemy ludzi z dobrymi radami:) 3. To,że do przyjazdu przymierza sie również szanowny Nielot007 Więc, kto wie :)Prawdopodobnie przybede na zlot w Gliwicach tylko obierzcie prosze najdogodniejszy termin:)
  10. Hehehehehe:) Aby sprostować wszystkim owe stwierdzenie co do sphery i ofiary to chodzi dokładnie o to ,że właśnie z pierwszymi pomysłami dzieliłem sie właśnie z imć Panem Nielotem007,w sprawie wyboru refek na twarz ofiary a nie, że używam do modelowania głowy sphery:)Za co jestem mu dozgonnie wdzięczny:)A co do wyboru techniki modelowania głowy to przeważyło kilka plusów przemawiających za tą techniką modelowania:) 1. Szybciej zarysowują sie proporcje twarzy 2. Wyjścia na uszy już są idealnie wyznaczone(jeśli tylko dobrze przygotujemy sobie wcześniej zdjęcia) 3. Idealnie są rozłożone "bieguny" poziome przyszlego czoła i kości policzkowych 4. No i ostatni najważniejszy w sumie plus to ten,że na przygotowanych polach pod przyszle oczodoły juz można ciąć i docinać idealnie biegnące powieki:)Które w najlepszy sposób będą sie zamykać na gałce ocznej:)A przez to kąciki oczu będą sie baardzo ładnie zamykać na obu końcach:) P.S A tu takie malutkie zmianki w scenie pokoju po uwagach niektórych forumowiczów(a szczególnie RK dzięki za podpowiedzi,właśnie powoli obczajam V-ray'a:)
  11. Witam wszytkich serdecznie:)Po sporym milczeniu znów zamieszczam kolejny update:)Tym razem w końcu wziołem się za postacie do mej sceny:)Niestety ze wzgledu na spore obciążenie zleceniami musiałem zaniedbać swoją prace:(Ale na szczeście po wczorajszych przymiarkach i wstepnym rozlożeniu siatki ,przygotowaniu swoich referek twarzy jutro na pewno bedzi e gotowy model twarzy megoo schwarz charaktera:)(czyli mnie w wersji bajkowej:)A co do refek twarzy przyszlej ofiary hmmm zastanawiam sie nad daniem twarzy takiego oto aktora,Steve Buscemi:) P.S Ładna galeria twarz co hehhe:)? Oki na początek zrobie 50% rzeczywistości (ogólne zarysy charakterystyczne linie twarzy itd, następnie planuje podrasować najważniejsze cehcy charakterystyczne w twarzach i wystylizować te postacie na bajkowe:)
  12. No dobra w przerwie między pracą a zleceniami zgodnie z danym słowem daje nowe update'y:) Juz pokój i perdółki mam na finiszu:)A o to efekcik pozostaja mi juz tylko postacie i male teksturowanko co niektórych rzeczy:)
  13. No no wreszcie się ruszyło:) modeliki przednie.Mam pytanie w czym to wogóle robisz:)?Z-brush Wings 3d czy co sam max:>? P.S Dobrze ,ze coś pompatyczniejszego wreszcie wstawiłeś Klicek aniżeli tylko te rysuneczki:)hheh Zreszta swoją droga te koncepciki to tez klarowne i wykwintne w swej formie:)hehe
  14. nO CHŁOPIE aleś pojechał(:/ Ty leć z powrotem do firmy i weź ten tablet bo mycha to wyszedł Ci jakiś mutant(za duze czoło:(Uszy jakby się pochowały są za nisko:(trochę łuki brwiowe za nisko pogrób je trochu:) P.S Przepraszam ,za omyłke zniż czoło bo wygląda jak potwór Frankensteina(:/ I nie piszę tego aby Ci dogryźć tylko staram się aby ten skinhead Twoj stał się całkiem fajowy a nie taki przeciętny:)Bo wiem o jakiezałozenia Twej pracy chodzi:)
  15. Dla przybliżenia ideału kobiecości jaki można by w Twym modelu zastosować to podsylam Ci zdjątka tej modelki-aktorki, o której Ci pisałem w mym ostatnim poście;) P.S Mam tylko nadzieje ,że nikomu z adminów tego forum sie nei naraże za pokazywanie takich zdjatek hehehe;)milego modelowania po uprzednim poszukaniu i zgłebieniu tej postaci:)hehe JEŚLI BEDZIESZ POTRZEBOWAŁ JAKICH REFEK TWARZY KOBIECYCH TO ŚMIAŁO MOŻESZ PISAĆ DO MNIE A JA JUŻ COŚ DLA CIEBIE ZNAJDE:)a CO DO OWEJ OLGI TO GRAŁA W NAJNOWSYZM SWYM FILMIE "HITMAN":))GRAŁA JAKO NIKE:)a CO DO LEPSZEGO MODELOWANIA TO JAK CHCESZ MOGE CI PODESŁAĆ BARDZO DOBRY TUTEK JAK NALEZY ZBUDOWAĆ DOBRĄ SIATKE ABY DOBRZE WYSZEDŁ KOŚCIEC TAKZE NIE ZRAŻAJ SIĘ PRZYCINKAMI ,ZE TWÓJ MODEL JEST SŁABY (NO CÓZ POCZĄTKI SĄ TRUDNE WALCZ DO KOŃCA:)bĘDZIE DOBRZE;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności