---------------------------------------------------------------------------
Witam postaram się po kolei i jasno wytłumaczyć następujące pytania(wątpliwości):
Każda droga,która obierzesz będzie z początku ciężka i wyboista lecz przy dobrych nauczycielach, tutorialach i przede wszystkim samozaparciu i wewnętrznej sile uzyskasz to o czym marzysz-efekty;)
Dlaczego od razu zakładasz,że coś nie zaowocuje?
Żadne plany nie spełnią się jeśli już na samym początku zakładasz przegraną:)
Ok do sedna.
W świecie 3D jesteś samowystarczalna, to jaki soft(program) dobierzesz sobie to wyłącznie Twoja wola i wybór w czym się dobrze zaczniesz czuć przy tzw."Zacznij od modelowania polygonowego" to oznacza jeśli rozpoczniesz jak każdy z nas od poznawania narzędzi w danym programie,kóry Ci podpasuje swoja szatą graficzną i rozmieszczeniem narzedzi do modelowania.
Modelowanie polygonowe polega na tym,że rozpoczynasz budowanie przedmiotu lub postaci od figury podstawowej złożonej z polygonów;)
Nastepnie jak opanujesz modelowanie przyjdzie czas na poznanie tworzenia tekstur, mapowanie polega na wstepnym przygotowaniu UVW MAP (siatki na której bedzie rozłożona tekstura np. skóry, ubrania etc.:)
Program o nazwie Z-brush bo taka jego właściwa nazwa to program służący wyłącznie do modelowania(cos na wzór pracowni rzeźbiarskiej;) Sam się za to będe zabierać, Ewentualnie pokrewny mu jest MudBox...
Concept-artystka : osoba tworząca w grafice elektronicznej (digital) rysunki ,malunki, podmalówki w Photoshopie.
Pozdrawiam serdecznie Agent_74
P.S
A jak Ci sie znudzi modelowanie to polecam animacje;),.........