Skocz do zawartości

ultrakaka

Members
  • Liczba zawartości

    381
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Trójmiasto

ultrakaka's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

35

Reputacja

  1. Dobre! Deer i Wolf najlepsze.
  2. To jest wyborne.
  3. To jest wyborne.
  4. Dobre! Ćmy na fronta!
  5. ultrakaka

    Sewers UE4

    Dawno nic nie wrzucałem, więc wrzucam ostatnie enviro ( więcej na https://www.artstation.com/artwork/sewers-1 , mini breakdown znajdziecie tu https://www.artstation.com/artwork/sewers-breakdown):
  6. ultrakaka

    [UDK]Piwnica

    Tu nie chodzi o forum, tu chodzi o nadmiar cebuli:) Scena jak wyjęta z Dishonored, gratulacje!
  7. Ten znowu wrzuca słabe prace... :p Eleganckie, pro, miecie jak zawsze.
  8. No, kozak pro, wszystko wypas, tekstury na wypasie!
  9. Nie no, ale wiesz że jak robisz assety do gier to nie są one używane jedynie w levelach, ale też w cinematicach itp. Wtedy możesz sobie pozwolić na wyższą rozdziałkę. Zawsze jest mieć lepiej w zanadrzu jakiś hires bo można się obudzić z palcem w nocniku :p Sprawa jest oczywistą oczywistością.
  10. ultrakaka

    Postac 3d: Żołnierz

    Nie no racja, postać d4nTego wygląda biednie... chyba nie. Kwestia shaderów i prezentacji.
  11. ultrakaka

    Postac 3d: Żołnierz

    40K na next geny to będzie jakiś standard ( zobacz sobie choćby tu http://kotaku.com/just-how-more-detailed-are-ps4-characters-over-ps3-char-507749539 ).
  12. ultrakaka

    Teczka gameart: Zelki

    Prawda, wcześniej tego tak nie skojarzyłem. Co do prezentacji też prawda :P.
  13. ultrakaka

    Teczka gameart: Zelki

    @asdaq Ej no, dodałem dalej drugą połowę i już powinno mieć :P Powinno nie powinno, w gamedevie liczy się efekt, jęlsi robisz z conceptu to spoko, jeśli nie umiesz robić z conceptu to słabo, jeśli umiesz bez - dobrze, nie ma znaczenia czy wypalasz normalki z hp czy sobie je namalujesz odręcznie na uvce w PS - jeśli wygląda dobrze - jest dobrze. Typowy proces w gamedevie - co firma to inny, a uwierz że są takie firmy gdzie modele ( a i pewnie też inne rzeczy) robi się na gębę, i jakoś wszystko działa. Grafik 3D to nie obsługa programu 3D tylko grafik specjalizujący się właśnie w pracy tego typu - co nie oznacza że nie ma podstawy teorii kolorów itp itd. Podsumowując, rób jak chcesz, byleby efekt był zadowalający. Zelki - dawaj dalej.
  14. ultrakaka

    Teczka gameart: Zelki

    Ciężko wyczuć skalę, ale wygląda ciekawie, jak na moje zbyt jednolity specular, wszytsko się świeci, można by to zróżnicować. Warto wrzucać do pokazania wersje high poly oraz teksturki. Tu się zgodzę z oczywistą oczywistością :P To znaczy że nie można sobie czegoś samemu wymyślać i robić for fun? GD to nie tylko CODy i inne MW, że wszystko musi wyglądać jak w rzeczywistości. Oczywiście warto podpierać się tym co jest na około, ale za bardzo bym nie uciekał w żadne extrema, dziwniejsze rzeczy w grach widziałem niż ten grzybek.
  15. ultrakaka

    Teczka gameart: KMiklas

    Od pewnego czasu obserwuję wątek, fajnie się ogląda progres. Camper bardzo fajny, dawaj dalej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności