-
Teczka 3D: Artists Studio
Dobre! Deer i Wolf najlepsze.
-
bigos w teczce
To jest wyborne.
- [3D] Teczka Pira
-
[Modele 3d] Nowa teczka Pirata
Dobre! Ćmy na fronta!
-
Sewers UE4
Dawno nic nie wrzucałem, więc wrzucam ostatnie enviro ( więcej na https://www.artstation.com/artwork/sewers-1 , mini breakdown znajdziecie tu https://www.artstation.com/artwork/sewers-breakdown):
-
[UDK]Piwnica
Tu nie chodzi o forum, tu chodzi o nadmiar cebuli:) Scena jak wyjęta z Dishonored, gratulacje!
- Andrzej "Firebat" Marszałek postacie v2
-
Deadfall Adventures - Pirat artdump
No, kozak pro, wszystko wypas, tekstury na wypasie!
-
Teczka gameart: Valerius1990
Nie no, ale wiesz że jak robisz assety do gier to nie są one używane jedynie w levelach, ale też w cinematicach itp. Wtedy możesz sobie pozwolić na wyższą rozdziałkę. Zawsze jest mieć lepiej w zanadrzu jakiś hires bo można się obudzić z palcem w nocniku :p Sprawa jest oczywistą oczywistością.
- Postac 3d: Żołnierz
- Postac 3d: Żołnierz
-
Teczka gameart: Zelki
Prawda, wcześniej tego tak nie skojarzyłem. Co do prezentacji też prawda :P.
-
Teczka gameart: Zelki
@asdaq Ej no, dodałem dalej drugą połowę i już powinno mieć :P Powinno nie powinno, w gamedevie liczy się efekt, jęlsi robisz z conceptu to spoko, jeśli nie umiesz robić z conceptu to słabo, jeśli umiesz bez - dobrze, nie ma znaczenia czy wypalasz normalki z hp czy sobie je namalujesz odręcznie na uvce w PS - jeśli wygląda dobrze - jest dobrze. Typowy proces w gamedevie - co firma to inny, a uwierz że są takie firmy gdzie modele ( a i pewnie też inne rzeczy) robi się na gębę, i jakoś wszystko działa. Grafik 3D to nie obsługa programu 3D tylko grafik specjalizujący się właśnie w pracy tego typu - co nie oznacza że nie ma podstawy teorii kolorów itp itd. Podsumowując, rób jak chcesz, byleby efekt był zadowalający. Zelki - dawaj dalej.
-
Teczka gameart: Zelki
Ciężko wyczuć skalę, ale wygląda ciekawie, jak na moje zbyt jednolity specular, wszytsko się świeci, można by to zróżnicować. Warto wrzucać do pokazania wersje high poly oraz teksturki. Tu się zgodzę z oczywistą oczywistością :P To znaczy że nie można sobie czegoś samemu wymyślać i robić for fun? GD to nie tylko CODy i inne MW, że wszystko musi wyglądać jak w rzeczywistości. Oczywiście warto podpierać się tym co jest na około, ale za bardzo bym nie uciekał w żadne extrema, dziwniejsze rzeczy w grach widziałem niż ten grzybek.
-
Teczka gameart: KMiklas
Od pewnego czasu obserwuję wątek, fajnie się ogląda progres. Camper bardzo fajny, dawaj dalej.
ultrakaka
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta