PPM na obiekcie i tam odhacz "object properties/backface cull". Poza tym u góry w zakładce Customize/Preferences.../Viewport odhacz "backface cull on object creation".
Pojawił się bardzo fajny skrypt (póki co, niestety, jedynie do maxa 2016)- "Create Holes", autorstwa Vladislava Bodyula. Służy do bardzo szybkiego tworzenia, z możliwością późniejszej edycji, otworów, wgłebień/wybrzuszeń w siatkach obiektów. Dostępne są dwie wersje w/w skryptu- darmowa, oraz wersja "pro" w cenie 15$:
http://bodyulcg.com/scripts/create-holes/
Tutaj link do prezentacji w/w skryptu:
Grzessko- Ja też się dziwię, że ten program jest tak mało popularny. Poza opcjami malowania w 3D ma całkiem fajne narzędzia UV. Do tego dochodzi cena, która przy możliwościach tego softu jest po prostu śmieszna. Nie zgodzę się jedynie co do uwagi o rzeźbieniu. Zbrush jest w tej kwestii niekoronowanym królem (chyba?).
Warto też sięgnąć po muzykę z tamtych lat (lub inspirowaną tamtą epoką):
https://www.youtube.com/watch?v=4gXqfO2YPNs
A tutaj coś dla mega fanów muzyki elektronicznej :P (dzis is hardkor!)
Miałem kiedyś podobne problemy z dużym terenem z CADa. Problemem był rozmiar (w jednostkach) samego podkładu. Rzut był bardzo oddalony od początku układu współrzędnych. W rysowaniu w Autocadzie nie miało to znaczenia, ale po wrzuceniu do maxa, przy setkach tysięcy jednostek długości (tu też sprawdziłbym czy są takie same w obu programach) świrował. Spotykałem się z tym w kilku wersjach maxa. Ponieważ programiści Autodesku należą do leniwych to nie sądzę, by w ogóle zajęli się kiedykolwiek tym problemem. W/w problemy nie były zależne od sprzętu, na którym pracowałem.
"pracy wymagają głównie felgi materiał jest trochę"- co autor miał na myśli?
"render jest trochę jak z broszury reklamowej"- a to źle? Moim zdaniem bardzo dobrze to wygląda. Tło ma być tłem. Nie może konkurować z samym tematem zdjęcia, którym jest samochód.
Say what Nigga'? :P
Pawlito- fajny model, również gratki (oczywiście). Co do samochodu to nieźle trzyma cenę. Czekałem i czekałem aż stanieje, a tu d*pa ;-).
Front! Again... :). Profesjonalna robota. Tak poza konkursem- niesamowite, jak ponadczasowy jest ten model samochodu.
Używałeś HDRI do oświetlenia, a później ujęć z tego samego miejsca?
Bardzo fajne prace. Przyjemne oświetlenie. Mogę się doczepić jedynie do obrazka z pomarańczową bramą. Przesadziłeś ze skalą motocykla :) (chyba, że drzwi wejściowe mają metr wysokości).