Skocz do zawartości

Riko

Members
  • Liczba zawartości

    165
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Warszawa

Riko's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

85

Reputacja

  1. Hmm, coś dziwnie to działa bo jak tworzysz Aux Effector to ręką powinna być do niego przypięta, a u Ciebie to pływa... może tam jakiś loop z constrainów Ci się zrobił? Jak chcesz to wyślij scenę to zerknę o co tam może chodzić.
  2. Tak na szybko, bo w Motion Builderze też się czasami różne kwiatki potrafią robić jak robisz constraint effectora. Kliknij sobie tam w Character Controll prawym na ten effector co go chcesz podpiąć i daj Create Aux Effector i tego podpinaj pod nulla. Mam nadzieje, że się nie sypnie
  3. Riko

    Animacja dłoni

    Wygląda na źle wyexportowany model, dlatego jest taki pocięty. Musi być w jednym kawałku ta łapa. A mesha nie parentujesz tak do kości, tylko tak jak pisał @matiuss dajesz Skin->Bind Skin z menu Rigging.
  4. MB łyka skin zrobiony w innym sofcie więc nie musisz tego robić drugi raz. W MB jest chyba nawet jakaś opcja do skinowania, ale nie widziałem żeby ktoś tego używał chociaż raz :) I tak, da się wrzucić film w tło i robić rotoskopię
  5. Riko

    Magic Forest

    Szacuneczek za wytrwałość i gratulację że się udało skończyć projekt! Bardzo fajnie wyszło. Jedna uwaga, ale to może wynika z mojego kiepskiego systemu audio - miejscami muzyka i efekty są dużo głośniej niż słowa, więc w sumie nie słychać o czym śpiewają :(
  6. Riko

    teczka animacji : PBartosik

    Heja, ładnie jest :) Ale jak bym miał coś poprawić to: Blurp Jump - przy antycypacji skoku masz dziwną pozę która powoduje strzał na jednej klatce. Sneak1 - Pani machą pupą dosyć zamaszyście za to klatka jest bardzo sztywna. Lewa stopa przy kontakcie jest za bardzo zrotowana, za bardzo na pięcie staje. RunGame - ręce chyba animowane na IK w kompletnym offsecie w stosunku do hipsa. Pupa idzie do góry a ręce w dół dokładnie w tym samym czasie. Może to celowy zabieg ale osobiście nie lubie tego efektu :) Sit Stand - Tu można by było jeszcze podciągnąc kilka rzeczy. Prawa ręka dziwnie lata pod koniec, tyłek porusza się dosyć liniowo, klatka sztywna i głowa troche mu się kiwa. Brakuje troche kontrastu w pozie i timingu przy przestraszeniu się. Ale ladnie, ciśnij dalej. Pozdro
  7. Riko

    Teczka animacji: od zera do..

    Też kluczuje wszystko. Jak pracujesz w stepped mode i potem przełączysz się na spline to możesz się zdziwić jak wyglądają twoje pozy jeśli nie miałeś skluczowanych wszystkich kontrolek :) W spline mode podobnie, jak nie zakluczujesz wszystkiego to przy przesuwaniu/edytowaniu poprzednich i następnych kluczy Twoja poza będzie się zmieniać co chyba nie jest pożądanym efektem :)
  8. Riko

    Pytanie o Zbrush

    2. Albo włącz Smoothowanie przy Divide - przycisk "Smt" - może o to Ci chodzi
  9. Odnośnie różnic w tych programach się nie wypowiem, to podrzuce Ci jeszcze jeden soft do porównania http://quixel.se/ Tani, ma dużą bazę materiałów ale niestety wymaga Photoshopa. Mi się podoba :)
  10. Internety mówią że to wina nielegalnego Vraya... Wtedy wystarczy kupić legalny soft. Jesli jednak masz legalną wersję to gdzieś widziałem że zainstalowanie SP może pomóc.
  11. No ale przerabianie Jasona po to, żeby zrobić pozę to jak strzelanie z armaty żeby zrobić dziurkę w płocie :) Tak jak Boris, podejrzewam że zBrush do tego wystarczy, a jak nie, to samo stworzenie szkieletu i skin w Maya i robisz pozę :) Nie potrzebujesz IK i innych bajerów
  12. Dziękuję bardzo za odpowiedź, stestuje :)
  13. Hej, udało mi się zgubić rysik do staruszka jakim jest Surface Pro 1. Okazauje się, że ich już nie produkują a te od nowszych wersji nie współpracują. Może komuś się popsuł tablet a został pen i chce odsprzedać? Albo ktoś wie czy jest jakiś zamiennik który działa - te od Cintiq nie działają np. Pozdrawiam [email protected]
  14. To cyz masz A czy R zależy od tego czy w Paint operation masz zaznaczone Add czy Replace. Na pierwszy rzut oka wygląda jak by rozmiar pędzla był za mały. Przytrzymaj B i przeciągnij w prawo myszką. Albo w zakładce Stroke zwiększ Radius po prostu. Jak nie to możesz przeslać scenę to zerknę o co kaman.
  15. Riko

    Creature Animation Reel

    :) Jest mi bardzo miło że komuś podoba się moja praca. @zio_mal No fakt, z tymi skrzydłami nie jest łatwo ale jak bym miał to w 3dsmaxie i na Bipedzie animować to bym pogryzł, więc szacuneczek :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności