Skocz do zawartości

drakul

Members
  • Liczba zawartości

    439
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana drakul w dniu 23 Wrzesień 2020

Użytkownicy przyznają drakul punkty reputacji!

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    OM

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

drakul's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done

Recent Badges

94

Reputacja

  1. @Nezumi ze zmienili podejscie, i teraz maja skupiac sie na stabilizacji kodu i dzialania programu, wprowadzaniu nowych rzeczy po ich dokladnym przetestowaniu. Zobaczymy jak bedzie to wygladac w dluzszej perspektywie, ale juz winter of quality pokazal, ze idzie to w dobra strone.
  2. @Destroyer zniszczyłes się sam swoim nickiem :} . Pierwsze co robie po zakupie nowego proca to odpalam jakiś render, menedżera i patrzę ile jest słupków i jak wysoko leca
  3. Wg tego co czytałem to będzie właśnie ten kod. Sam go mam
  4. Zaprawdę godne to i sprawiedliwe, słuszne i zbawienne. Perspektywa i jej wykreślanie to sztuka sama w sobie. Jako że mamy możliwość skorzystać z dobrodziejstw współczesności to lepiej będzie zrobić to w 3d i dopiero po przestudiowaniu cienia i kierunków słońca , spróbować wykreślić to ręczne, i najpierw zrobić to w aksonometrii a potem w perspektywie. Na moje oko to @SebastianSz za 1 razem zrobiłeś cień na rysunku prawie dobrze tyle że bardziej plaskie luki cienia powinny byc
  5. ja pier...le, ladne naprawdę. mysle ze spokojnie moglbys te obrazki umiescic gdzies gdzie mozna je drukowac i kupowac jako obrazy. @blood_brother tak jak napisał , troche leci w prawo. jakbys troche uwypuklil krawedz sciany i przyciemnil ta wewnetrzna to byloby lepiej.
  6. Dobra wiadomość dla używających blendera , @Nezumi też powinieneś się ucieszyć https://devtalk.blender.org/t/takeaways-from-feedback-for-the-blender-4-3-release/38698
  7. drakul

    Geo node house for games

    myslę ze odpowiedz na swoje pytanie znajdziesz szybciej na forum BA.
  8. upscalerem bym tego nie nazwal, raczej boostem do ludzi i zieleni. osobiscie wole oryginal. zmienil kolorystyke obrazka na gorsza w odbiorze. twarz dziewczyny zmienil na wlosy z warkoczem. polacie trawy sa inne niz w oryginale. sa miejsca gdzie jest lepiej niz oryginal, ale to chyba loteria co bedzie dobrze. moze jakby mial opcje zaznaczenia co ma zmienic tylko , a reszta upscale bez zmiany tresci to ok. a teraz to po prostu jest wiekszy obrazek jako prewka , iteracja zieleni. jesli nie ma okreslonego finalnego wygladu to sie nada jako obrazek. ale jesli jako tworca robie obrazek , ktory wraz z powiekszeniem zmienia mi bez kontroli elementy obrazka i nigdy nie wiem jaki bedzie efekt koncowy, to wolalbym wyrenderowac wiekszy obrazek z warstwami waznymi nie do zmiany a reszte dac do wypelnienia dla upscalera.
  9. Zabawa była przednia, chyba nie chodziło o zrobienie belki a beki. Oczywiście że to nie bot ani ejaj, bo są same za "gupie " na to. Ale przy ludzkiej pomocy ejaj jest w stanie wypluć tego typu pseudo życiowo filozoficzne odpowiedzi które mają tyle sensu co pytanie o papierosy w sklepie mięsnym. Obstawiam wyplujki ejajka wklejane przez promptera. Ale jeśli jest to tylko i wyłącznie jakaś osoba, to Houston mamy problem , zapinany pasy i czekamy na lepsze jutro.
  10. No tak, to ewidentny przykład naszych czasów, gayuar, z tymi przecudownymi kolorkami, ten shit na pewno nie wyjdzie z fabryki w takim wyglądzie, ai pewnie pomagało stworzyć to wielkopomne dzieło.
  11. drakul

    teczka 2D: VGT

    @SebastianSz szacun, wylozyles to jak mistrz uczniowi, kazdy etap z rozlozeniem na czynniki pierwsze. @VGT od siebie dodam, ze dobra praktyka jest odchodzenie od pracy co jakis czas na jakis czas, zeby odswiezyc oczy i spojrzenie, bo przy ciaglym patrzeniu na to samo traci sie zdolnosc postrzegania i wychwytywania bledow. @Piotr Jamroz masz na mysli olej lniany ten ze spozywczaka (ktory jakos tani nie jest) czy inny specjalny przemyslowy?
  12. no chlopie, zgasiles swiatlo tylko nie wiem komu, bo raczej nie mi. tak, mysle ze idziesz ostro do przodu, tak trzymaj, jeszcze pare modeli, renderow i bedziesz w top ten of the world. dzialaj, good luck.
  13. to ze bawisz sie grafika 3d to widac od razu, i mysle że na zabawach sie skonczy, i nie spinam sie. skoro TY sam zatytuowales obrazek "modelowanie corvetty c1" to oczekuj ze ktos chcialby widziec wlasnie corvette C1 a nie cos ją przypominajacego ( bo linia nadkola to nie jedyne odstepstwo od oryginalu, i nie bede mowil co jeszcze bo to nie jest ci potrzebne, skoro tylko bawisz sie grafika). nastepnym razem może zatytuuj obrazek: modelowanie auta inspirowanego corvettą C1, wtedy bedzie jasne ze mozemy spodziewac sie czegos innego niz corvetta C1.
  14. jesli chodzi o rendery studyjne, to jak powiedzial @Destroyer najlepsze jakie do tej pory zrobiles , co nie znaczy ze sa dobre. proponuje zrobic prosta rzecz i zajrzec do internetu, poszukac zdjec studyjnych samochodow, przestudiowac je i wprowadzic wnioski do swoich renderow. jesli chodzi o zdjecia plenerowe aut, no to slabo to wyglada, brak pomyslu na scene, wstawiles kosz na smieci, lawke, jakies kamienie w dziwnym miejscu. zapytales siebie po co i dlaczego i czy w ogole to potrzebne i pasuje? proponuje skorzystac z czego gotowego- znalezc jakies zdjecie na internecie, ktore przedstawia ciekawa i pasujaca scenerie do corvetty lub zdjecie przedstawiajace auto w plenerze i tez to odwzorowac u siebie. dalej Twoja najwieksza bolaczka jest brak autokorekty, samoanalizy itp, a to oznacza brak dalszego rozwoju, bo nikt wiecznie nie bedzie Ci pokazywal palcem co mozna poprawic, co jest zle, a co dobrze. @Mortom wrzucil Ci refki jak wyglada auto, pytanie czy w ogole na to spojrzales, bo patrzac na model i zdjecie to linia (krawedz) tylnego nadgola wyglada zupelnie inaczej w realu. i to sie od razu rzuca w oczy, i nalezaloby poprawic zgodnie z refką. wnioski zostawiam Tobie
  15. mnie tam się podoba ten project gold, bajka przedstawiona bajkowo. wyobraźcie sobie jakby ten syf quo vadis z miejsca zyskalby chociaż na jakosci wizualnej gdyby zastosowac ta technikę z project gold
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności