Skocz do zawartości

drakul

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. myslę @adek ze moznaby utworzyc oddzielny watek o narzedziach ejaj ktore sie sprawdzaja w pracy grafika. cos na wzor starego watku o tutorialach gdzie byla lista tutoriali z opisem i linkami do ciekawych rzeczy. ten cursor wyglada niezle. meshpad pomine milczeniem, bo to jest delikatnie mowiac na ten moment zalosne i dluugoo tak zostanie.
  2. inaczej bym powiedzial @Nezumi. ograniczenia czasowe i budzet, a co za tym idzie to sprzet i zespol, Blender to jedyna mozliwosc zeby cos takiego zrealizowac i w ogole pomyslec o takim projekcie. Gdyby byl budzet, to bylby i czas zaoszczedzony przez wiekszy zespol lub po prostu by dluzej go robili za ta sama kase co wiekszy zespol krocej. i wtedy albo w eevee by to dopiescili lepiej albo wrzucili w cycles i byloby o wiele lepiej. Takze dzieki Blenderowi jest o wiele nizszy prog wejscia zrobienia czegos kozackiego. wczesniej mozna sie bylo tylko ślinić, marzyć i zazdroscic wielkim bogatym studiom. a teraz one majac pelne pole kapusty i "profesjonalne" narzedzia przegrywaja z malymi studiami bez tego zaplecza.
  3. drakul dodał odpowiedź w temacie → w Galeria
    i wlasnie za to Was kocham Panowie i maxa3d, wchodze i czytam. Normalni ludzie z normalnym i prawdziwym spojrzeniem na swiat, a przynajmniej widzacy to podobnie do mnie. bez udawania i pierdobelkotu by sie komus przypodobac. niestety lata nas nie oszczedzaja i coraz trudniej stac prosto kiedy wokol tyle bagna. Ale stoimy dalej i przynamniej mozemy sie posmiac.
  4. drakul dodał odpowiedź w temacie → w Komentarze, propozycje ...
    jest lepiej, powiedzialbym bardziej "solid" , spojne i jednolite. wczesniej bylo to ,uzywajac obecnego jezyka kultury, bardziej diversity.
  5. drakul odpowiedział n-pigeon → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    @Nezumi ze zmienili podejscie, i teraz maja skupiac sie na stabilizacji kodu i dzialania programu, wprowadzaniu nowych rzeczy po ich dokladnym przetestowaniu. Zobaczymy jak bedzie to wygladac w dluzszej perspektywie, ale juz winter of quality pokazal, ze idzie to w dobra strone.
  6. drakul odpowiedział Destroyer → na odpowiedź w temacie → Hardware
    @Destroyer zniszczyłes się sam swoim nickiem :} . Pierwsze co robie po zakupie nowego proca to odpalam jakiś render, menedżera i patrzę ile jest słupków i jak wysoko leca
  7. drakul odpowiedział artursadlos → na odpowiedź w temacie → Dyskusje o grafice
    Wg tego co czytałem to będzie właśnie ten kod. Sam go mam
  8. drakul odpowiedział SebastianSz → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Zaprawdę godne to i sprawiedliwe, słuszne i zbawienne. Perspektywa i jej wykreślanie to sztuka sama w sobie. Jako że mamy możliwość skorzystać z dobrodziejstw współczesności to lepiej będzie zrobić to w 3d i dopiero po przestudiowaniu cienia i kierunków słońca , spróbować wykreślić to ręczne, i najpierw zrobić to w aksonometrii a potem w perspektywie. Na moje oko to @SebastianSz za 1 razem zrobiłeś cień na rysunku prawie dobrze tyle że bardziej plaskie luki cienia powinny byc
  9. drakul odpowiedział SebastianSz → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    ja pier...le, ladne naprawdę. mysle ze spokojnie moglbys te obrazki umiescic gdzies gdzie mozna je drukowac i kupowac jako obrazy. @blood_brother tak jak napisał , troche leci w prawo. jakbys troche uwypuklil krawedz sciany i przyciemnil ta wewnetrzna to byloby lepiej.
  10. drakul odpowiedział n-pigeon → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Dobra wiadomość dla używających blendera , @Nezumi też powinieneś się ucieszyć https://devtalk.blender.org/t/takeaways-from-feedback-for-the-blender-4-3-release/38698
  11. drakul odpowiedział JonJoan → na odpowiedź w temacie → Blender
    myslę ze odpowiedz na swoje pytanie znajdziesz szybciej na forum BA.
  12. drakul odpowiedział jefim → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    upscalerem bym tego nie nazwal, raczej boostem do ludzi i zieleni. osobiscie wole oryginal. zmienil kolorystyke obrazka na gorsza w odbiorze. twarz dziewczyny zmienil na wlosy z warkoczem. polacie trawy sa inne niz w oryginale. sa miejsca gdzie jest lepiej niz oryginal, ale to chyba loteria co bedzie dobrze. moze jakby mial opcje zaznaczenia co ma zmienic tylko , a reszta upscale bez zmiany tresci to ok. a teraz to po prostu jest wiekszy obrazek jako prewka , iteracja zieleni. jesli nie ma okreslonego finalnego wygladu to sie nada jako obrazek. ale jesli jako tworca robie obrazek , ktory wraz z powiekszeniem zmienia mi bez kontroli elementy obrazka i nigdy nie wiem jaki bedzie efekt koncowy, to wolalbym wyrenderowac wiekszy obrazek z warstwami waznymi nie do zmiany a reszte dac do wypelnienia dla upscalera.
  13. Zabawa była przednia, chyba nie chodziło o zrobienie belki a beki. Oczywiście że to nie bot ani ejaj, bo są same za "gupie " na to. Ale przy ludzkiej pomocy ejaj jest w stanie wypluć tego typu pseudo życiowo filozoficzne odpowiedzi które mają tyle sensu co pytanie o papierosy w sklepie mięsnym. Obstawiam wyplujki ejajka wklejane przez promptera. Ale jeśli jest to tylko i wyłącznie jakaś osoba, to Houston mamy problem , zapinany pasy i czekamy na lepsze jutro.
  14. drakul odpowiedział KLICEK → na odpowiedź w temacie → Wolne dyskusje
    No tak, to ewidentny przykład naszych czasów, gayuar, z tymi przecudownymi kolorkami, ten shit na pewno nie wyjdzie z fabryki w takim wyglądzie, ai pewnie pomagało stworzyć to wielkopomne dzieło.
  15. drakul odpowiedział VGT → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    @SebastianSz szacun, wylozyles to jak mistrz uczniowi, kazdy etap z rozlozeniem na czynniki pierwsze. @VGT od siebie dodam, ze dobra praktyka jest odchodzenie od pracy co jakis czas na jakis czas, zeby odswiezyc oczy i spojrzenie, bo przy ciaglym patrzeniu na to samo traci sie zdolnosc postrzegania i wychwytywania bledow. @Piotr Jamroz masz na mysli olej lniany ten ze spozywczaka (ktory jakos tani nie jest) czy inny specjalny przemyslowy?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności