Skocz do zawartości

kosaprzemo

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. kosaprzemo odpowiedział adek → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Niesamowity klimat animacji. Zabraknie mi słów jak będę chciał powiedzieć coś więcej :)
  2. kosaprzemo dodał odpowiedź w temacie → w Rigging & Animation
    Witam. Używam maxa 2013 Jak wiadomo nie ma w nim już reaktora. Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jak zrobić softbody? Załóżmy że mam boxa 50x50x50 poly 50x50x50 cm chciałbym żeby upadając się powykrzywiał tak jak by był z plasteliny powiedzmy. Wiem że można popróbowac z cloth, lecz to mnie przerosło ze względu na to że miałem niewiele styczności z tym modyfikatorem. Jeśli znacie jakieś alternatywne sposoby, czekam na odpowiedź.
  3. kosaprzemo odpowiedział kosaprzemo → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    No własnie, nie do końca o to mi chodzi. W ten sposób sam też umiem to zrobić. Ale mam ok 40 metalowych beczek do z animowania. Zastanawiam się czy jest może jakiś program, który mi to ułatwi.
  4. kosaprzemo dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Czy jest sposób na zautomatyzowanie deformacji obiektu? Powiedzmy tak jak automatyzujemy rozbicie obiektu na części w rayfire.
  5. kosaprzemo dodał odpowiedź w temacie → w Rigging & Animation
    Witam. Mam problem z wielkością sceny. Czy da się jakoś zmienić skalę exportowanej sceny z 3ds do RF? Mam tam animację więc "ręczne" skalowanie nie wchodzi w grę.
  6. kosaprzemo odpowiedział kosaprzemo → na odpowiedź w temacie → V-Ray
    Ok dodaję jeszcze raz to samo tylko w większej rozdziałce, poprzedni źle dodałem do serwisu.
  7. kosaprzemo dodał odpowiedź w temacie → w V-Ray
    Tu raczej nie trzeba nic opisywać, wszystko widać jak na dłoni. Co może być przyczyną takiego światła przy tych ustawieniach?
  8. kosaprzemo odpowiedział kosaprzemo → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    Dzięki za wyjaśnienie, tak właśnie o to mi chodzi tylko nie wiedziałem jak to nazwać. Tylko teraz pytanie jak to zrobić?
  9. kosaprzemo dodał odpowiedź w temacie → w Rigging & Animation
    Jak w temacie, czy da się zrobić bake z animowanych obiektów? Konkretnie chodzi mi o to, że mam animację spline do której przypięte są obiekty i poruszają się na zasadzie path constraint. Chciałbym zrobić tak, żeby były z animowane po najprostszej drodze oporu.
  10. kosaprzemo dodał odpowiedź w temacie → w V-Ray
    Witam. Mam pytanie, jakich świateł i jakich cieni najlepiej używać w animacji fumefx (chodzi o dym). Nie wiem do końca jakie cienie współpracują z fumefx, a światło ma przypominać światło słoneczne.
  11. kosaprzemo odpowiedział kosaprzemo → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    hmmm chyba nie mam pojęcia o czym mówisz ;D możesz bardziej nakreślić mi sytuację?
  12. kosaprzemo dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witam. Mam problem, ponieważ chciałbym podpalić tylko drugi event w PF. Drugi event zaczyna się z pierwszego przez colision spawn. Jakich operatorów użyć? żeby palił się tylko ten drugi po colision spawn.
  13. kosaprzemo odpowiedział kosaprzemo → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Tak, faktycznie to działa. I na dodatek osiągnąłem efekt taki jaki chciałem. Dziękuję wszystkim za pomoc
  14. kosaprzemo odpowiedział kosaprzemo → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    @Traitor Zgadzam się. Do prostych rzeczy jest idealny, ponieważ jest szybki i łatwy w konfiguracji jak na cząsteczki. @uncle Zakładam że masz na myśli np thinking particles. Zgadzam się, że jest to genialny system cząsteczek, ale przygotowanie czegoś od postaw jest niesamowicie czasochłonne i pracochłonne. Wiadomo że z czasem masz gotowe "systemy" które możesz przekonfigurowywać. Ale do prostych rzeczy PF jest wystarczający. Będę chyba musiał po prostu zrobić deflektor do każdego emitera :P da się zrobić. Dzięki za pomoc
  15. kosaprzemo odpowiedział kosaprzemo → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Też o tym myślałem, ale do każdego emitera musiałbym podpiąć kilka nodów. A w wypadku, kiedy mam trzy razy po cztery emitery, i każdy strzela ze dwadzieścia razy... Wiem jak to zrobić żeby działało. Ale puki mam czas, mimo że zajmuje mi to znacznie więcej czasu, szukam rozwiązań mniej pracochłonnych i czasochłonnych, na przyszłość. Dlatego staram się znaleźć najrozsądniejsze rozwiązanie dla tej sceny.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności