-
Greenfields - animacja
Niesamowity klimat animacji. Zabraknie mi słów jak będę chciał powiedzieć coś więcej :)
-
Softbody
Witam. Używam maxa 2013 Jak wiadomo nie ma w nim już reaktora. Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jak zrobić softbody? Załóżmy że mam boxa 50x50x50 poly 50x50x50 cm chciałbym żeby upadając się powykrzywiał tak jak by był z plasteliny powiedzmy. Wiem że można popróbowac z cloth, lecz to mnie przerosło ze względu na to że miałem niewiele styczności z tym modyfikatorem. Jeśli znacie jakieś alternatywne sposoby, czekam na odpowiedź.
- Animacja deformacji
- Animacja deformacji
-
Export 3DS to RF
Witam. Mam problem z wielkością sceny. Czy da się jakoś zmienić skalę exportowanej sceny z 3ds do RF? Mam tam animację więc "ręczne" skalowanie nie wchodzi w grę.
-
Okropny noise światła
Ok dodaję jeszcze raz to samo tylko w większej rozdziałce, poprzedni źle dodałem do serwisu.
-
Okropny noise światła
Tu raczej nie trzeba nic opisywać, wszystko widać jak na dłoni. Co może być przyczyną takiego światła przy tych ustawieniach?
-
Bake Animacji
Dzięki za wyjaśnienie, tak właśnie o to mi chodzi tylko nie wiedziałem jak to nazwać. Tylko teraz pytanie jak to zrobić?
-
Bake Animacji
Jak w temacie, czy da się zrobić bake z animowanych obiektów? Konkretnie chodzi mi o to, że mam animację spline do której przypięte są obiekty i poruszają się na zasadzie path constraint. Chciałbym zrobić tak, żeby były z animowane po najprostszej drodze oporu.
-
Animacja Fumefx v-ray
Witam. Mam pytanie, jakich świateł i jakich cieni najlepiej używać w animacji fumefx (chodzi o dym). Nie wiem do końca jakie cienie współpracują z fumefx, a światło ma przypominać światło słoneczne.
- FumeFX + Particle Flow
- FumeFX + Particle Flow
- Particle flow Birth
-
Particle flow Birth
@Traitor Zgadzam się. Do prostych rzeczy jest idealny, ponieważ jest szybki i łatwy w konfiguracji jak na cząsteczki. @uncle Zakładam że masz na myśli np thinking particles. Zgadzam się, że jest to genialny system cząsteczek, ale przygotowanie czegoś od postaw jest niesamowicie czasochłonne i pracochłonne. Wiadomo że z czasem masz gotowe "systemy" które możesz przekonfigurowywać. Ale do prostych rzeczy PF jest wystarczający. Będę chyba musiał po prostu zrobić deflektor do każdego emitera :P da się zrobić. Dzięki za pomoc
-
Particle flow Birth
Też o tym myślałem, ale do każdego emitera musiałbym podpiąć kilka nodów. A w wypadku, kiedy mam trzy razy po cztery emitery, i każdy strzela ze dwadzieścia razy... Wiem jak to zrobić żeby działało. Ale puki mam czas, mimo że zajmuje mi to znacznie więcej czasu, szukam rozwiązań mniej pracochłonnych i czasochłonnych, na przyszłość. Dlatego staram się znaleźć najrozsądniejsze rozwiązanie dla tej sceny.
kosaprzemo
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta