Jump to content

poko

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 Neutral

About poko

  • Rank
    Member
  • Birthday 05/05/1971
  1. Praca na miejscu w studio w Warszawie, w pełnym wymiarze godzin 9-17 przy projektach reklamowych i filmowych. Opis stanowiska: - Generalista 3D z nastawieniem na modelowanie i renderowanie. Od kandydatów/kandydatek oczekujemy : - przynajmniej roku pracy na podobnym stanowisku, - bardzo dobrej znajomości programów: 3D Studio Max, - dobrej znajomości V-ray (tworzenie materiałów, oświetlenia, ustawień renderingu), - umiejętności modelowania, teksturowania. Mile widziane: - znajomość Z-brush, - Maya (V-ray, Arnold), - poczucie humoru. Oferujemy: - wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia, - pracę przy fajnych projektach, - możliwość rozwoju i nabywania nowych umiejętności, - miła atmosferę, - własne stanowisko. Zainteresowanych prosimy o wysłanie e-mailem linków do swojego portfolio na adres: po(małpka)alienfx.pl. W tytule wiadomości prosimy wpisać GENERAL 3D oraz swoje imię i nazwisko. Pozdrawiam i życzę powodzenia. Paweł Orzechowski.
  2. https://corona-renderer.com/blog/corona-renderer-1-3ds-max-release/
  3. Converter: http://www.racoon-artworks.de/CoronaMatConverter/CoronaMaterialConverter.html http://corona-renderer.com/forum/index.php/topic,126.0.html
  4. Praca przy polskich i zagranicznych projektach. Poszukujemy do stalej wspolpracy kreatywnych osob z doswiadczeniem: 1. Rendering Artist. Praca w 3ds Max + Vray. 2. Modeler. 3ds Max, Zbrush lub Mudbox. Ciekawe, projekty za dobre pieniadze. Wymagana dyspozycyjnosc, odpowiedzialnosc, cierpliwosc i odpornosc na stres :) Wiadomo. Praca "zdalna". Linki do portfolio prosze kierowac na adres [email protected] Pozdrawiam. PO. Happy New Year.
  5. Bardzo fajne. Cos pod szyja nie ok, ale ogolnie super. Gratulacje.
  6. Basic roles I'm looking for, feature film experience preferred: 1. Character Animator: Experienced Maya character animator needed. Characters include shark, birds, fish, crabs, snakes. 2. Matchmove/Integration Artist: Experienced integration artist needed. PFTrack/SynthEyes 3. Lighting Lead: Mental Ray Lighters able to set up shaders and set looks 4. Lighting / Render Artist 5. Senior CG Generalists: Duties include Character and debris animation, some lighting (mental ray). Ability to problem solve and provide solutions. CG kicks off beginning of February probably through to end of June, (4-5 month project contract). The film is about a tsunami that hits an Australian seaside town and washes tons of water into a basement level supermarket and car park trapping people inside with great white sharks. There's CG shark and birds work and a bunch of CG VFX, (debris, smoke, some CG water). Job in Singapore. Good salary. Please send links to your reels to: [email protected] Best.
  7. Szukam osoby ktroa podejmie sie wymodelowania, teksturowania i origowania modelu pingwina. Model i tekstury musza byc bardzo dokladne, rowniez fur , bede zblizenia na glowe pingwinow. Docelowo trzy rozne gatunki pingwinow. Osoby zainteresowane prosze o kontakt: poko(@)mlociny.pl. Intersuje mnie czas wykonania, dotychczasowe projekty oraz cena. Pingwin ma wygladac tak: http://www.aad.gov.au/asset/screens/2005/1024x768/4-B4-Adelie-Penguin.jpg Praca w 3DS Max. Pozdrawiam. PO.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy