Z tekstyliami sobie nie radzi za bardzo. Co z tego, że po zoomie jest detal jak przy ogólnym widoku wygląda jak rozmydlone mydło i w ogóle zginęła faktura pierwotnego materiału, co przy vizkach jednak może mieć znaczenie 😛 Przynajmniej tak wnioskuję po upscalowanych renderach Mortoma. Bo tak to o dziwo nie jest źle 🙂
Jako, że zrobiło się zbyt merytorycznie (a jednak trzeba trzymać poziom forum), to chciałbym tylko zaznaczyć, że jeszcze chwila tematu o olejach i olejkach, co śmierdzi, co nie, a zrobi się nam tu forum o aromaterapii 😛
No właśnie zapomniałem włączyć arnoldowego denoisera. W sumie to nie sprawdzałem nigdy, czy można go włączyć już po fakcie, ale czas renderu (głównie właśnie przez DOFa) mnie zniechęcił, by liczyć jeszcze raz. Niby mógłbym polecieć szybciej na GPU, ale kiedyś robiłem testy i jest zauważalna różnica na korzyść CPU.
A zewnętrznych denoiserów, czy innych ejajów do tego to nie znam.
Hej, ostatnie 3 miesiące w wolnych chwilach dłubałem sobie takie coś.
Na artstacji jeszcze kilka closeupów: https://www.artstation.com/artwork/6Ldbkw
God save the Queen!
Nie wiem jak Wy, ale ja nie widzę wszystkich swoich materiałów z poziomu Faba. Taka dość mocna okrojona wersja. Ale w sumie patrzyłem tylko na materiały/textury. Na szczęście stara Quixelowa przeglądarka jeszcze działa.
Moje przeglądanie forum w dużej mierze bazuje na ostatnich postach, więc fajnie by było jakby się dało jakoś to wydłużyć, bo często mi umykają jakieś tematy, czy inne dramy 😛