No właśnie zapomniałem włączyć arnoldowego denoisera. W sumie to nie sprawdzałem nigdy, czy można go włączyć już po fakcie, ale czas renderu (głównie właśnie przez DOFa) mnie zniechęcił, by liczyć jeszcze raz. Niby mógłbym polecieć szybciej na GPU, ale kiedyś robiłem testy i jest zauważalna różnica na korzyść CPU.
A zewnętrznych denoiserów, czy innych ejajów do tego to nie znam.
Hej, ostatnie 3 miesiące w wolnych chwilach dłubałem sobie takie coś.
Na artstacji jeszcze kilka closeupów: https://www.artstation.com/artwork/6Ldbkw
God save the Queen!
Nie wiem jak Wy, ale ja nie widzę wszystkich swoich materiałów z poziomu Faba. Taka dość mocna okrojona wersja. Ale w sumie patrzyłem tylko na materiały/textury. Na szczęście stara Quixelowa przeglądarka jeszcze działa.
Moje przeglądanie forum w dużej mierze bazuje na ostatnich postach, więc fajnie by było jakby się dało jakoś to wydłużyć, bo często mi umykają jakieś tematy, czy inne dramy 😛
Miałem ostatnio sposobność brać udział w Bootcampie by M4G Seminars. W tym czasie udało mi się stworzyć takiego robala, luźno opartego na larwie cykady. Na campie był Zbrush i Houdini. Ja przerenderowałem to jeszcze w Arnoldzie. Także dwa renderki z Houdiniowej Karmy i 3 claye z Arnolda 🙂
Z Houdinim było to moje drugie zetknięcie. Dalej jest to dla mnie strasznie przytłaczający soft, ale dostrzegam w nim jakąś logikę i sens 😛
Zacna robota milordzie!
Pokombinowałbym tylko może jeszcze z rękami, bo od łokcia trochę sprawiają wrażenie szczypiec albo, że lewa wyrasta z prawej. Jak patrzę na gifa, to klatkę albo dwie przed pojawieniem się kolorowych kwiatów lepiej tam się to czytało. Może to kwestia, że lewa wydaje się za długa też?