Skocz do zawartości

blood_brother

Members
  • Liczba zawartości

    1 979
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    13

Ostatnia wygrana blood_brother w dniu 3 Wrzesień 2024

Użytkownicy przyznają blood_brother punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

blood_brother's Achievements

Proficient

Proficient (10/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • Posting Machine Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

580

Reputacja

  1. Tam (w InstaMAT) zapisy licencyjne przy darmowej wersji wymagały wyraźnego oznaczenia, że się korzystało z tego softu. Przynajmniej z rok temu tak było, nie wiem jak teraz. No i za darmo tylko do 100k$ rocznie 😛
  2. Jeśli nie masz zaburzeń w widzeniu waloru to nie przejmowałbym się specjalnie.
  3. Czyli będziemy grać Świtołaźcem? A ten chłop to nie jest bratem swojej siostry co ją ratuje?
  4. No właśnie nie jest to chyba do końca ustalone/wyjaśnione. Gdzieś mi mignęły przebitki z gameplayu i było TPP.
  5. Ale Ironi w Carmageddon 2 to byli oficjalnie z tego co pamiętam.
  6. Z tekstyliami sobie nie radzi za bardzo. Co z tego, że po zoomie jest detal jak przy ogólnym widoku wygląda jak rozmydlone mydło i w ogóle zginęła faktura pierwotnego materiału, co przy vizkach jednak może mieć znaczenie 😛 Przynajmniej tak wnioskuję po upscalowanych renderach Mortoma. Bo tak to o dziwo nie jest źle 🙂
  7. Jako, że zrobiło się zbyt merytorycznie (a jednak trzeba trzymać poziom forum), to chciałbym tylko zaznaczyć, że jeszcze chwila tematu o olejach i olejkach, co śmierdzi, co nie, a zrobi się nam tu forum o aromaterapii 😛
  8. Ad. 2 Tylko przez emulator. Ad. 3 Z tego co widziałem przez ramię to interfejs jest troszkę inny, ale ogólna filozofia pracy jest bez zmian.
  9. Jest gdzieś jakiś making of? To jest czysty Houdini?
  10. Przecież jeszcze tylko 5 lat i EJAJ nas we wszystkim zastąpi!
  11. No właśnie zapomniałem włączyć arnoldowego denoisera. W sumie to nie sprawdzałem nigdy, czy można go włączyć już po fakcie, ale czas renderu (głównie właśnie przez DOFa) mnie zniechęcił, by liczyć jeszcze raz. Niby mógłbym polecieć szybciej na GPU, ale kiedyś robiłem testy i jest zauważalna różnica na korzyść CPU. A zewnętrznych denoiserów, czy innych ejajów do tego to nie znam.
  12. Hej, ostatnie 3 miesiące w wolnych chwilach dłubałem sobie takie coś. Na artstacji jeszcze kilka closeupów: https://www.artstation.com/artwork/6Ldbkw God save the Queen!
  13. blood_brother

    Sculptober 2024

    Zazdraszczam dyscypliny 🙂
  14. Nie wiem jak Wy, ale ja nie widzę wszystkich swoich materiałów z poziomu Faba. Taka dość mocna okrojona wersja. Ale w sumie patrzyłem tylko na materiały/textury. Na szczęście stara Quixelowa przeglądarka jeszcze działa.
  15. blood_brother

    Porsche - rendery

    Największy problem to, że perspektywa auta nie współgra z perspektywą otoczenia. Balans bieli to druga rzecz jaka rzuca się w oczy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności