Skocz do zawartości

Traitor

Members
  • Liczba zawartości

    3 620
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana Traitor w dniu 18 Maj

Użytkownicy przyznają Traitor punkty reputacji!

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Warszawa

Ostatnie wizyty

37 789 wyświetleń profilu

Traitor's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • Very Popular Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

1,5k

Reputacja

  1. Tak, dokladnie.
  2. Obsluga jest banalnie prosta i darmowa. Rejestrujesz sie, wrzucasz jakies randomowe zdjecie (w tym przypadku moje), po czym dajesz magiczna edycja, zaznaczasz obszar ktory ma byc dogenerowany, wpisujesz prompta i gotowe. Jezeli takie kwiatki wyskakuja niemalze po rejestracji, to co musi sie dziac, jezeli ktos tego uzywa regularnie?:)
  3. Prosze bardzo, dalem "Sky". Pierwszy obrazek ktory sie wygenerowal to:
  4. W prompcie bylo tylko slowo "Niebo". Tak, powtorzylem operacje, i bardzo czesto wyskakuja jakies napisy. Srednio na 6 obrazkow jeden jest z zagmatawnym napisem. Ewidentnie czerpali z ogolniedostepnych obrazow z sieci. Sprawdzcie sami, jakie kwiatki wam wygeneruje:) Ja korzystam z 30 dniowej wersji probnej.
  5. Odpaliłem Canve AI, by zobaczyć jak tam działa wspomaganie uczone maszynowo. Już na starcie zabawy buchnąłem śmiechem. Canva wkleiła obrazek zawierający znaki wodne z banku stoków Alamy:) Czyżby panowie z Canvy trenowali swoje zwierzątko na próbkach zawierających znaki wodne?:) lol
  6. Od kiedy to animatiki trafiają do kin? Wiedzialem, ze ostatnio w kinach graja same slabe filmy, ale produkcja z Poser'a?
  7. OHO, Nezumi chyba planuje kariere rezyserska w branży filmowej +18 😉
  8. Bylo ich sporo. Pierwsze lepsze ktore wpadaja do glowy to np. narzedzia takie jak DALL·E 3 i MidJourney sprawily, ze generowanie obrazow z tekstu stalo sie nie tylko latwe, ale i bardziej realistyczne niz kiedykolwiek wcześniej. RunwayML pozwala na ozywianie statycznych obrazow, tworzac plynne animacje, a Flux wspiera trenowanie modeli AI, co jeszcze bardziej podnosi jakosc generowanych materialow. Kolejna rewolucja, to technologia zmiany perspektywy elementów na zdjęciu, jak np. obracanie głowy postaci, opiera się na generative AI i modelach głębokiego uczenia, takich jak GANy, które umożliwiają realistyczną manipulację obrazem, wykorzystywaną w narzędziach jak DALL·E, Neural Filters w Photoshopie czy DeepFaceLab. Dzieki AI, ozywianie modeli 3D jest teraz mozliwe przy uzyciu narzedzi przechwytywania ruchu, a takze automatycznego generowania animacji prosto z opisu tekstowego. To skraca proces animacji i umozliwia tworzenie realistycznych ruchow bez potrzeby zaawansowanych umiejetnosci. Technologie takie jak DLSS 3 i Intel XeSS pozwolily na plynniejsze renderowanie w grach z zaawansowana grafika, co widac chociazby w Cyberpunk. Gaussian Splatting oraz NeRFs pozwalaja na szybkie tworzenie scen 3D ze zdjec czy chmur punktw, co przyspiesza prace w VR, AR i produkcjach filmowych. Nie mowiac juz o rozwoju GPT, ktory potrafi analizowac obraz, a czego nie potrafil wczesniej, oraz jego nowej wersji GPTO ktory dziala na zupelnie innej zasadzie "myslenia" niz jego poprzednia wersja. To tylko maly fragment tego, co powstalo w ostatnim roku, odnosnie samej pracy z obrazem a tempo rozwoju wciaz przyspiesza. Z pewnoscia wiele narzedzi w nowych wersjach programow do tworzenia grafiki 3D bedzie oparte o algorytmy AI.
  9. To co dzisiaj posiada pewne ułomności, jutro będzie poprawione i stanie się normą. Ejajki rozwijają się turbo dynamicznie.
  10. No, w koncu nie bedzie trzeba zuzywac zbyt duzo tasmy filmowej by nagrac odpowiednio dlugie ujecie. Bede sobie robil wersje rezyserskie filmow ktore lubie, moze dojda jakies nowe dialogi:)
  11. Zastanawiam sie, jak szybko przejdziemy od wspomagania produkcji przez AI do w pelni generowanego filmu fabularnego lub gier na zyczenie. To będzie fascynujące.
  12. https://runwayml.com/news/runway-partners-with-lionsgate
  13. Wyglada fajnie. Swoja droga ciekaw jestem jak duzo forumowcow pyka w planszowki.
  14. Za pięć lat bedzie ostre NIE dla robotów!;)
  15. Oczywiscie, ze znajda sie ujecia, na ktorych SAM moze miec trudnosci, jak te "za mokra szyba". Jednak liczba takich wymagajacych ujec jest relatywnie niewielka w porownaniu do tych, ktore AI wykonuje bez problemu w normalnych warunkach. To jest stan na dzisiaj; jutro technologia moze byc znacznie lepsza, a problem z mokra szyba zniknie jak poranna mgla.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności