Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ciastuch

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. No, dzięki za konkretną odpowiedź :)
  2. Dzięki zbyszko za podpowiedź. Z tego co przeglądam siatki modeli low poly widzę teraz, że każdy element modelowany jest oddzielnie, a u mnie paski z obrazka powyżej połączone są razem z ciałem. Czyli na ogół powinienem budować model tak, że każdy element budować oddzielnie, tak?
  3. Nikt nie pomoże...? :(
  4. A może to wszystko o kant d... ? Może topologia siatki powinna być inna? Nie znam się, proszę o pomoc raz jeszcze. :) Ciastuch.
  5. Witam. Mam pytanie jako lamus w Gameart do masterów. Buduję sobie pierwszą postać do gry i nasunęło mi się pewne pytanie. Chodzi o model low poly, nad którym teraz pracuję. Czy takie rozwiązanie jest/będzie ok? [ATTACH=CONFIG]104572[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]104573[/ATTACH] Chodzi tu o groupsmooth. Czy model dobrze będzie się prezentował w zaznaczonym przeze mnie miejscu po wrzuceniu na niego wypalonej normal mapy z HP, czy muszę przebudować model LP, żeby to wyglądało lepiej jako jedna smoothgrupa? Czy konieczne jest narzucenie jednej smoothgrupy na cały model, czy trzeba niemi popracować w tym miejscu? I Zawsze wydawało mi się, że do GameArtu narzuca się jedną smoothgrupę na cały model. Proszę o rozwianie moich wątpliwości i pomoc, bo lama ze mnie :) Ciastuch.
  6. W odbiciach na szybach widać świecące sferki pod lampami sufitowymi, wyłącz ich widoczność w odbiciach szyb :) Śledzę wątek od początku, CZADOWA praca :) Śledzę dalej ;) Pozdro.
  7. W jakim sofcie masz zamiar to robić?
  8. Łooooo... :) Ależ przydatny tips ! :) Dzięki xmass Nie zapisywałem światła do pliku jeszcze i nie wyczytałem o tym nigdzie. Dzięks ;)
  9. Render region w Vray'u do MAX'a też ma błąd, że regiony różnią się delikatnie odcieniami;/ Testowane wielokrotnie i wkurza niemiłosiernie.
  10. myślę, że taką teksturkę/ki może łatwo samemu zrobić. Photoshop albo nawet jakiś wektorowy program, by stworzyć podstawowy rys pojedynczego gontu i powielić + jakąś teksturę powierzchni gontu nałożyć, jakiś gradient dodać i wsio, potem przerobić na bump-mapę i jakie tylko potrzebujesz. Zaletą jest to, że jak będziesz robił na wektorach, możesz wypalić dowolnej wielkości teksturę.
  11. ciastuch odpowiedział boski → na temat → Modeling
    Myślę, że to nie kwestia przeskalowanego po osi Y obiekcie. Chamfer będzie równy, pod warunkiem, że jego wartość będzie mniejsza od odległości najbliższej krawędzi od chamferowanej. W Twoim wypadku tak się stało - lewa czerwona krawędź.
  12. W sumie na to samo wychodzi :) nie znam Colimo, ale po wypaleniu mapek z unwrapa wystarczy podminić warstwę z tex np. w photoshopie i wsio :) Ale po przejrzeniu możliwości Colimo - masz rację :)
  13. Witam, jeżeli chodzi o wielkość tekstur: rozpocząłbym od mniej więcej 200 dpi. Przy mimo weszystko niewielkim renderze (ten, który podałeś: 1500x100px) wydaje mi się, że 200 dpi powinno spokojnie wystarczyć, przelicz sobie jak duża powinna być tekstura. Pokusiłbym się nawet o np 180dpi bądź nawet niższą i przetestowałbym jak działa. Do oteksturowania polecam Unwrapa. Funkcja relax jest BAAAARDZO przydatna. Osobiście w ten sposób zrobiłbym to. Potem render to texture. Nie zapomnij o podmalówce wypalonych tekstur. Oczywiście, jak mniemam, sofa ma wyglądać na nową, nie zniszcząną, brudną i wytartą, tak? Delikatnie zróżnicowana tekstura zawsze jest lepsza i bardziej realistyczna. Aha, nie zapomnij o nitkach :) Naprawdę dodają duuuużo do fotoreala :) Przy tej wielkości wyjściowych obrazów nitki możesz umieścić w teksturze, będzie dobrze wyglądało. Wypal dla nich mapę normal + bump i będzie git :) Zobaczymy gdzieś na forum rezultat waszych prac? :) Pozdrawiam: Ciastuch.
  14. Pokaż ustawienia materiału i świateł, którymi świecisz. Musisz podkręcić ustawienia Subdivs. Miałem to samo i testowałem na wyższych ustawieniach - problem zanikał.
  15. Albo robienie masek dla poszczególnych rodzajów tekstur. Poly paintem można.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.