Skocz do zawartości

Postac 3D: Moja glowa


Rekomendowane odpowiedzi

Dlugo sie zastanawialem czy umiescic ta prace tutaj, zwazywszy ze nasze forum stawia kazdemu wysoko poprzeczke, ale w koncu zedcydowalem sie. Jest moj pierwszy model z kategorii postaci ( a w zasadzie sama glowa). Mam nadzieje ze sie Wam spodoba. C&C mile widziane

 

renderlast.jpg

 

 

Soft:

Modelowanie: 3ds Max9; Tekstury: Photoshop; Render: Mental Ray

 

[ATTACH]62465[/ATTACH]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

hej

Nie znam się na organice, ale za to doskonale znam się na marudzeniu więc pomarudzę.

Włosy na głowie wygladają jak sierść, są silnie puszyste, a poza tym wyraźnie odcinają się od głowy linią która również prosta nie jest. SSS na uszach wygląda pociesznie na tym niebeiskim tle. Z nosem jest coś nie tak i w jego okolicach siadło chyba trochę mapowanie.

Aaaale wystarczy marudzenia. Pierwsza głowa jest to więc nie wyszło najgorzej.

Model jak i tekstury idealne nie są ale pracuj dalej twardo , idzie w dobrym kierunku.

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz, jakby niedoświadczony malarz chciał namalować realistycznie autoportret to nie sądzę żeby publikował pierwszy szkic przygotowawczy jako finalną pracę ;)

To mi właśnie wygląda raczej na szkic wyjściowy do WIP`a, spójrz na to i spójrz w lustro.

Teraz jeszcze raz spójrz na to i zastanów się czy to Ty jesteś taki brzydki czy też może trzeba to dalej poprawiać :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim zaczniesz sie bawic we wloski, rzeski, shaderki, duperelki - dopracuj bryle i proporcje. Zakladam ze docelowo mialo byc realistycznie wiec wez zesz chlopie popatrz na to raz jeszcze, bo nie wierze ze potrzebujesz rady innych co do plaskiej glowy pokrytej sierscia...

 

minuta w szopie - tylko plaska glowe wyciagnalem ale masz tam do zmiany sporo rzeczy - jak chocby nos...