Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

postanowiłem nieco odpocząć od Jabby (ktorego i tak zamierzam w ciagu najblizszych paru dni ukonczyc) i zabrać sie za coś nieorganicznego - wybór padł na pojazd AT-AT.

mam nadzieję, że się spodoba i zachęcam do krytyki :)

  • Odpowiedzi 24
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo dobry model. Jedyne co rzuca mi sie na oczy, to brak szczegolow w przegubie miedzy "glowa" a reszta maszyny.

Teraz tylko jakas ciekawa scenka (tylko prosze - nie zima :P) i powinno wypasc calkiem dobrze...

 

PS: O teksturach nie wspomnialem, a to jest wyzwanie. :)

 

EDIT: 500 post. hihi :>

 

pozdrawiam

Napisano

model jak model:) texturki prawde powiedzą:)

a ja własnie jesli chodzi o scenke to prosze zime - przeciez to Blizzard walker:)

jak zrobisz defencive perimeter na hoth to cie wrzuce do rekomendacji..czyli na mój pulpit:)

pozdrawiam

Napisano

No model fajny. Ale musze cię uprzedzić widziałem na cgtalk wipa tego modelu i mam bardzo wygórowane oczekiwania. Tam gościu poprostu zabił detalami. Czekam na to, że mnie zaskoczysz. Powodzenia.

P.S. ja nie miałem tylu odpowiedzi po swoim pierwszym wejściu z WIP`em AT-ST :(

Napisano

Simple_man, mogles nie mowic o tym watku na CGtalk'u, bo jest masakryczny...

mkk3a!!! Nie ogladaj tego watku!!!

Ale moze tez sluzyc jako bodziec do pracy... hmmm... trudna sprawa. :)

Napisano

A jeszcze słówko. W tym akurat modelu textury przy dobrym modelowaniu to sprawa bardzo, ale to bardzo drugorzędna. Tutaj większość się robi na obiektach o i tyle. A watek WIP AT-AT na CGtalku pomógł mi i to bardzow dopracowywaniu detali na moim modelu. Można się tam wiele nauczyć. A przytym jaka jest przyjemność oglądania takiej pracki. U panie ciężka droga przed tobą. :)

Gość WojciechZ
Napisano

Nie zwracaj uwagi na model z Cgtalk bo stracisz morale:] Twój modelik i tak mi się podoba.

Napisano

hm, nawet nie wiedzialem ze na cgtalk jest AT-AT, choc zaglądam tam co kilka dni (choc czesciej na finished works).

co do detali to sprawa wygląda tak - zamierzam przedstawic AT-AT w całości, zapewnie rozdziałka 1024, wiec detale i tak nie bede sie tak strasznie rzucac w oczy. dotychczas model ma jakies 218 obiektów (i 20 czy 30 tys. face'ów).jesli chodzi o szczegóły miedzy głową a przednią częśćią "tułowia" - tam jeszcze nic nie robiłem, dlatego tak pusto :P na głowie jeszcze brakuje takze kilku dział i innych detali.

scena - w sumie to brałem tylko zime pod uwage ;) czy w SW występuje AT-AT w jakiejkolwiek innej scenerii?

teksturki - tego sie troche boje :) no ale trzeba być twardym...

moze dzis wrzuce jeszcze jakiegoś update'a (ale tylko w modelingu)

thx za komenty :)

Napisano

mkk3a -->> model bardzo mi sie podoba:) chcialbym zeby moj w polowie tak wygladal jak Twoj:) Ale co do tekstur to gdyby sie nie rozmazaly to nawet ufda ale moglbys je dac troszcze ciemniejsze i mniej odblaskowe...

POZDRAWIAM

Napisano

właściwie juz oteksturowałem cały model, wybrałem też zdjęcie na tło (wiem że niezbyt oryginalnie, no ale nie potrafie sobie wyobrazić AT-AT w scenerii innej niż zimowa).

 

muszę jeszcze dopracować połączenie nóg z terenem, może w Photoshopie będzie prościej.

całość zamierzam wystylizować na starą fotografie. co o tym myślicie?

Napisano

hmm.. nie wiem czy tak powinno byc.. ale z tego co widzialem na roznych filmach zwiazanych np zima/antaktyda ogolnie snieg i piekna pogoda.. to cienie obiektow na pokrywie snieznej chyba moglby byc bardziej ciemno - niebieskie.. po lewej stronie na renderze widac niebieski cien rzucany przez gorke sniegu.. od razu rzuca sie w oczy roznica cienia Twojego robocika.. mam nadzieje, ze rozumiesz o co mi chodzi ;)

Napisano

hm, mam nadzieje ze to wyjaśnienie też przeczytają inni :)

Pinki - dobrze Cie zrozumiałem i wiem że ten cień jest za mało niebieski, ale ostateczna wersja będzie dosyć czarno-biała (w kazdym bądz razie ze znacznie zmniejszonym kontrastem - stylizacja na starą fotografie).

poza tym zawsze można zrobić niektóre rzeczy w photoshopie - czasem tak po prostu jest łatwiej. w 3dsmaxie jakoś nie udawało mi się zrobić takiego niebieskiego cienia.

Napisano

nei lubie sw ale model masz na 5 ;) fajnie sie prezentuje, może troche do tła kolorystycznie nei pasuje ale to szczegół...i jak na cgtalku - 5stars for me ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności