Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

straszne rzeczy w tym modo + affinity.

 

forkliftt_qwpeqrw.png

 

fizycznie jestem połamany jak jezus chrystus, ale ja tu jeszcze wrócę.

 

podaję go w mniejszej rozdzielczości, żeby nie było przewijania na mniejszych monitorach:

forkliftt_qwpeqwp.png

Edytowane przez benton
  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki. Sorry, zapomniałem o siatce, oto ona:

 

wire2PNG_qwrhwna.png

 

wire1PNG_qwrhwne.png

 

Połamanie jest znaczne, mam porozwalane łokcie i starty nadgarstek, dalej nie wymieniam. Pomysł jest nałożyć ochraniacze do mma z grubymi poduszeczkami.

Napisano

dzięki tomku, twoja czaszka też bardzo ładna, strasznie dużo tych softów zaprzęgłeś. modo pięknieje, mam wersję 12.2. brakuje mi w nim możliwości tworzenia plastycznego podkładu pod czysty model, tzw. blocking, może zbrush rozwiąże ten dylemat. pozdrawiam

Napisano

Super. Cieszę się, że chociaż Tobie podoba się modo 12.2. Ja tam jestem na 902 i nie wiem czy przesiądę się na 12. Ja kupiłem sobie C4D i teraz się jej uczę. Bo jednak w animacji i renderingu jest zdecydowanie lepsza niż modo.

Napisano

ale dziwi mnie, że nie lubisz modowskiego renderingu, bo Twoje renderingi były zawsze czyściutkie i żywe. jeszcze wyższe osiągi? ciężko to chyba będzie podbić, no ale może coś się uda wycisnąć z tej niemieckiej cinemy. ja wybrałem 10 lat temu modo właśnie dlatego, że zelektryzowały mnie renderingi.

Napisano

CZeść Benton. To nie to że nie lubię renderignu z modo renderera. On po prostu jest za wolny. Żeby zredukować szum trzeba się sporo naczekać. Ja kupiłem sobie Octane Render do Modo i okazało się że jest o niebo szybszy niż Modo natywny renderer, no i moim zdaniem łatwiejszy do opanowania. W związku z tym, że chcę teraz zająć się bardziej animacjami to kupiłem C4d bo do animacji to modo się średnio jednak nadaje, mimo wielu wysiłków ze strony The foundry. W Ciniemie jest świetny system "takes" czyli kolejnych ujęć, który pozawala zapisać przeróżne zmiany w scenie w sensowny sposób i potem je po kolei wyrenderować. Co więcej - działa to z każdym renderem zewnętrznym ( ja używam C4d+Octane) i podczas gdy obraz się renderuje, możesz pracować nad inną sceną w c4D. To bardzo zwiększa produktywność.O i tyle. :-)

Napisano

ten manewr wygląda na uzasadniony... animacja w modo jest jaka jest, dla mnie jest wystarczająca, ale być może cinema daje większą wygodę i możliwości. też zależy kto jakie ma aspiracje... tak czy siak polecałbym zobaczyć jak teraz się przeprowadza rendering w modo, przynajmniej stilla, bo od czasu 901 zmiany zaszły fundamentalne. po pierwsze jeśli renderujesz przez f9, to ten kanał renderingu jest od dawna ogłoszony jako przestarzały. odbywa się on na żywo poprzez f8 - preview render i obserwujesz na żywo co się dzieje, nie ma już bucketów, a do tego strzałką przyspieszasz rendering wskazanych miejsc. całość znacznie lepiej wygląda. opcji renderingu nie trzeba już opanowywać, bo są presety, ja daję np. na "hybrid - high" i wszystkie te niezrozumiałe parametry poustawia mi automat. to samo anti-aliasing - im dłużej renderujesz, tym on się robi większy automatycznie. można zapisać aktualny stan renderingu i kontynuować go kiedy indziej. ja mówię, że rendering jest teraz bezobsługowy. rozbudowali diagnostykę renderingu, np. renerujesz sam kanał specular i oceniasz jak się rozkłada. 901 to jest już kilka lat wstecz i to jest odczuwalne.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności