wojtyl Napisano 18 Styczeń 2019 Napisano 18 Styczeń 2019 Witam, wrzucam mój najnowszy projekcik - "Barbarzyńca" , rzeźbiony ze sfery w Zbrush'u, renderowany w Keyshocie... w tym przypadku inspirowałem się wieloma świetnymi artystami jak np. Jakub Chechelski, Adam Skutt, Raphael Grassetti i wieloma innymi :) dodam również, że to moje pierwsze podejście do anatomii całego ciała, mięśni itp, także pewnie z czasem będzie lepiej :) więcej fotek tutaj: https://www.artstation.com/artwork/58exwW [/img] [/img] [/img] [G]/IMG] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img]
michalo Napisano 18 Styczeń 2019 Napisano 18 Styczeń 2019 Świetna robota. Ile ci zajął ten projekt? Włosy to fiber mesh, bo słabo widać na renderach? Zajebiściej zrobiłeś jego przedmioty. W ogóle wszystko jest na bardzo wysokim poziomie.
wojtyl Napisano 18 Styczeń 2019 Autor Napisano 18 Styczeń 2019 dzieki :) wybacz za slaba jakosc zblizen, byc moze pokusze sie jeszcze o drobny update i faktycznie wrzuce jakies lepsze rozdzialki glowy, tak wlosy to fibermesh, nic specjalnego, kilka odzielnych subtooli kosmykow wlosow, uczesanych groomami, polaczonych w jeden przy renderku... ile mi to zajelo..nie pamietam dokladnie bo robilem z przerwami bez pospiechu :) na poczatku to mialo byc studium ciala, miesni, nastepnie, jak to zwykle u mnie bywa, pokusilem sie o zrobienie calej postaci z propsami :) mysle ze ze 2 tygodnie ale bardzo leniwym tempem :) w sumie to sam sie dziwie ze przedmioty wyszly calkiem spoko bo przyznam szczerze ze dosc duza doza improwizacji w tym przypadku byla :)
michalo Napisano 18 Styczeń 2019 Napisano 18 Styczeń 2019 2 tygodnie to nie jest wcale dużo jak na taki efekt a jeśli nawet leniwie to robiłeś, to świetnie zadbałeś o detale. Nie umniejszając formie oczywiście.
wojtyl Napisano 18 Styczeń 2019 Autor Napisano 18 Styczeń 2019 dzieki :) ciesze sie, ze Ci sie podoba :)
Aleh Napisano 30 Styczeń 2019 Napisano 30 Styczeń 2019 (edytowane) Swietnia postać! Ale troche jemu brakuje objętośći pod skórą. Miejscami wygląda tak jakby skóra prosto rozciągnięta po mięśnie Edytowane 30 Styczeń 2019 przez Aleh
wojtyl Napisano 30 Styczeń 2019 Autor Napisano 30 Styczeń 2019 zapewne mogło być lepiej, to moje pierwsze podejście do ciała, mięśni więc z czasem powinno być lepiej :)
xmass Napisano 30 Styczeń 2019 Napisano 30 Styczeń 2019 Bardzo dobre! Mógłbyć powiedzieć w czym renderowane? Osobiście mi brakuje detalu na tym piedestale na którym stoi postać. Bohater wyrzeźbiony do perfekcji a stoi na kawałku czegoś lekko muśniętego trim brushem ;) Wiadomo że to tylko mały dodatek do postaci, ale kłuje w oczy. Generalnie, świetna robota!
JonJoan Napisano 30 Styczeń 2019 Napisano 30 Styczeń 2019 Fajne, fajne. Takie jedno pytanko. Te wszystkie mikro szczegóły (pory na skórze) były wypalane na mape normalną czy po prostu był robiony zwykły decimate i od razu do keyshota?
wojtyl Napisano 30 Styczeń 2019 Autor Napisano 30 Styczeń 2019 dzieki za mile slowa :) a wiec tak: "xmass" - renderowane w Keyshocie... co do podstawki to hmm.. zapewne masz racje, kwestia gustu, myslalem na poczatku zeby zrobic jakies skalki czy cos, ale z drugiej strony doszedlem do wniosku ze nie ma sie co zbytnio na tym skupiac gdyz nie chcialem zeby ta podstawka zbytnio odwracala uwage od postaci, ale pewnie mozna by ja bylo zastapic bardziej atrakcyjna wizualnie forma :) "JonJoan" - cala postac to sculpt high poly, bez zadnych map, tekstur itp. przed exportem do Keyshota poszedl szybki decimate :)
Rekomendowane odpowiedzi