Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, wrzucam mój najnowszy projekcik - "Barbarzyńca" , rzeźbiony ze sfery w Zbrush'u, renderowany w Keyshocie... w tym przypadku inspirowałem się wieloma świetnymi artystami jak np. Jakub Chechelski, Adam Skutt, Raphael Grassetti i wieloma innymi :) dodam również, że to moje pierwsze podejście do anatomii całego ciała, mięśni itp, także pewnie z czasem będzie lepiej :)

więcej fotek tutaj:

https://www.artstation.com/artwork/58exwW

 

 

 

 

bKOHabI.jpg[/img]

 

 

FTDU626.jpg[/img]

 

 

kQkkkUl.jpg[/img]

 

 

VR2xRRa.jpg[G]/IMG]

 

 

VU0NK24.jpg[/img]

 

 

g26UsxK.jpg[/img]

 

 

iVma6g6.jpg[/img]

 

 

ud8sQAM.jpg[/img]

 

 

elffBZa.jpg[/img]

 

 

mXqZExD.jpg[/img]

 

 

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Świetna robota. Ile ci zajął ten projekt?

 

Włosy to fiber mesh, bo słabo widać na renderach?

Zajebiściej zrobiłeś jego przedmioty. W ogóle wszystko jest na bardzo wysokim poziomie.

Napisano

dzieki :) wybacz za slaba jakosc zblizen, byc moze pokusze sie jeszcze o drobny update i faktycznie wrzuce jakies lepsze rozdzialki glowy, tak wlosy to fibermesh, nic specjalnego, kilka odzielnych subtooli kosmykow wlosow, uczesanych groomami, polaczonych w jeden przy renderku... ile mi to zajelo..nie pamietam dokladnie bo robilem z przerwami bez pospiechu :) na poczatku to mialo byc studium ciala, miesni, nastepnie, jak to zwykle u mnie bywa, pokusilem sie o zrobienie calej postaci z propsami :) mysle ze ze 2 tygodnie ale bardzo leniwym tempem :) w sumie to sam sie dziwie ze przedmioty wyszly calkiem spoko bo przyznam szczerze ze dosc duza doza improwizacji w tym przypadku byla :)

Napisano

2 tygodnie to nie jest wcale dużo jak na taki efekt a jeśli nawet leniwie to robiłeś, to świetnie zadbałeś o detale. Nie umniejszając formie oczywiście.

Napisano (edytowane)

Swietnia postać! Ale troche jemu brakuje objętośći pod skórą. Miejscami wygląda tak jakby skóra prosto rozciągnięta po mięśnie

Edytowane przez Aleh
Napisano

Bardzo dobre! Mógłbyć powiedzieć w czym renderowane?

Osobiście mi brakuje detalu na tym piedestale na którym stoi postać. Bohater wyrzeźbiony do perfekcji a stoi na kawałku czegoś lekko muśniętego trim brushem ;) Wiadomo że to tylko mały dodatek do postaci, ale kłuje w oczy.

Generalnie, świetna robota!

Napisano

Fajne, fajne. Takie jedno pytanko. Te wszystkie mikro szczegóły (pory na skórze) były wypalane na mape normalną czy po prostu był robiony zwykły decimate i od razu do keyshota?

Napisano

dzieki za mile slowa :) a wiec tak:

"xmass" - renderowane w Keyshocie... co do podstawki to hmm.. zapewne masz racje, kwestia gustu, myslalem na poczatku zeby zrobic jakies skalki czy cos, ale z drugiej strony doszedlem do wniosku ze nie ma sie co zbytnio na tym skupiac gdyz nie chcialem zeby ta podstawka zbytnio odwracala uwage od postaci, ale pewnie mozna by ja bylo zastapic bardziej atrakcyjna wizualnie forma :)

"JonJoan" - cala postac to sculpt high poly, bez zadnych map, tekstur itp. przed exportem do Keyshota poszedl szybki decimate :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności