Napisano 10 Listopad 200420 l Wiem że wiele zostało do zrobienia a jeszcze więcej do poprawienia . Oto moje wypociny . Na początek potrzebuje pomocy w zrobieniu materiału który by imitował " duraluminium " materiał w w rzeczywistości są wykonane np: kartery silnika.
Napisano 10 Listopad 200420 l ja widze obrazek:) a może lepiej najpierw skończyć model potem sie bawić z teksturami? pozdro gutek
Napisano 10 Listopad 200420 l o rany ! ETEZETKA 250 ! czad ! ..ech, wspomnienia wrocily ..to byly czasy. .nie tam jakies japonskie szmelce. Polecenie odgorne: - nie spieprz tematu ! to bedzie profanacja ! :)
Napisano 10 Listopad 200420 l Hehehehheheh też chciałem kiedys robić, ale 251, tylko się jakoś nie zabrałem. Radze posłuchać rady gutka, ja już to przerabiałem, najpierw modele potem materiały, trzymaj się tego.
Napisano 10 Listopad 200420 l Autor Miałem sie trzymać tej reguły , najpierw model potem textury ale poprostu nie wytrzymałem z ciekawości :) no i napotkałem wyżej wymieniony prblem.
Napisano 10 Listopad 200420 l ja mam ten sam problem przy TT, modelowałem sobie, aż mnie nie namówli żebym wrzucił z lakierem, teraz mam mały problem :-p
Napisano 11 Listopad 200420 l materiał cylindra to troche nie trafiony. W rzeczywistości cylinder jest troche chropowaty, a nawet nie troche, i nic nie odbija, twój wygląda jak by był dłatki i z połyskiem Teraz jeszcze zauważyłem jedną rzecz, czemu szprychy sa zaplecione w "słonko", przecież normalnie się krzyżują.
Napisano 11 Listopad 200420 l Autor slim_sandman dobrze wiem ze nie wygląda to realistyczine, po to "postawiłem" tego posta żeby ktoś mi pomógł uzyskać materiał emitujący duraluminium a z chropowotościami poradził już bym sobie sam.
Napisano 11 Listopad 200420 l podoba mi sie :) modeling bez zastrzezen, tylko skrzyzuj te szprychy i zrob bieznik w oponach. aha i moze jakis lepszy renderer? ^^ pozdro ;)
Napisano 11 Listopad 200420 l sandman - miałeś chyba na myśli Głowice - bo cylindra to nigdzie gołym okiem nie widać... :))) Bak nie jest taki płaski - jest obły - tak samo Kappa od slilnika - popraw to a bedzie dobrze...
Napisano 11 Listopad 200420 l jak zwał tak zwał, może i masz racje, ale dla mnie cylinder jest tym co jest do okoła tłoka, no ale niech ci będzie, moze byc głowica :-p
Napisano 11 Listopad 200420 l Witam. Fajnie ze ktoś bawi się tu w modelowanie motocykli, o texturach nic nie napisze bo sam mam z nimi problemy. -nakrętka zbiornika paliwa troszeczkę za duża, -co jest nie tak z kopniakiem i cięgnem hamulca tylnego, nie pamiętam jak to było w mzetkach ale odpalić kopniakiem tego się nie da, -szprychy do poprawy jak już większość pisała, -felgi coś mi podpadają, może to wina ujęcia ale chyba są za grube. Poza tym bardzo fajnie , motocykle zawsze wymagają duuuużo pracy. Pozdrawiam.
Napisano 12 Listopad 200420 l Autor Wszyscy macie racje niestety przeliczyłem sie z mozliwościami mojego kompa i zaczynają się problemy z modelowaniem bo strzsznie muli i każdy element musze robić osobno i potem importować do właściwej sceny. I kolejny update.
Napisano 12 Listopad 200420 l jakim cudem ty taki cien uzyskales?;p, zrob textury 2sided, i pobaw sie fov
Napisano 12 Listopad 200420 l Autor Temat ZamkniĘty Bo Przez Swoja GŁupote StraciŁem Model. IdĘ Sie PociĄĆ.
Napisano 12 Listopad 200420 l łooo no ale to może da sie to jakoś odzyskać??? coś sie musi dac zrobić nie:/
Napisano 12 Listopad 200420 l kadru można by się czepiać (prawy-górny róg) ale mi sie podoba tylko cień jakiś nie tego.
Napisano 12 Listopad 200420 l nie wal glupot tylko zajzyj do katalogu autobak w katalogu maxa ... i otworz te pliki za pomoca maxa ... i modl sie zeby tam jeszcze bylo
Napisano 13 Listopad 200420 l Autor Po 3 zawałach okazało sie że mam jeszcze jakiś stary save, do tego pare godzin żeby nadrobić straty. No i dalej można sie bawić :) Na cienie i światło nie zwracajcie uwagi to tylko testowe ustawienia. Pozatym i tak jeszcze wiele do zrobienia zostało.
Napisano 13 Listopad 200420 l noo wdze ze bieznik zrobiles ;) czerwony mi sie bardziej podoba ;) swiatla sie nie czepiamy tylko chcialibysmy wiedziec jak je zrobiles :D pozdro
Napisano 13 Listopad 200420 l czym to renderujesz? ale szkoda że stary sejv tylko został bo tamten był naprawde fajny pozdro
Napisano 13 Listopad 200420 l Autor koma światło to omni z vravshadow + HDG + GI slim_sandman masz racje te szprych się nie krzyżują ale poprawienie ich zostawie sobie na końec. spike renderuje w VRay
Napisano 13 Listopad 200420 l kurna nakręciłem się, kumpel miał 251, teraz jeździ na hondzie shadow i coś czuje że jak skończe TT to sie wezme za taki motroek.
Napisano 15 Listopad 200420 l Autor Wydaje mi sie że jestem już o krok do końca. Wiem że jest mała niezgodność prawej nalepki na klapie ale to z braku czasu na poprawki i jeszcze jedeno renderowanie. Co wy na to ??
Napisano 15 Listopad 200420 l fajnie, fajnie, naprawde dobra pracka. zrob jakies zblizenie silnika i jak mozesz podaj ustawienia materialu lakieru bo calkiem niezly jest ;) czekam na koncowe efekty, moze jakas scenka.. ;)
Napisano 15 Listopad 200420 l Musze powiedzieć że bardzo mi się podoba, wkońcu skrzyżowałeś szprychy, tylko jeszcze jedna rzecz mnie zastanawia, dlaczego śruby są białe, a przy przednim kole z prawej strony zamiast nakrętki jest jakaś chromowana nakrętka?
Napisano 15 Listopad 200420 l Autor Mam pewną wizje sceny z 2 emzetkami ale nie wiem czy mi komp wyrobi bo już tnie przy obracaniy modelem :) 608699 poligonów jest w tej chwili.
Napisano 15 Listopad 200420 l pociągnąc może pociągnie ale z renderem to już będzie gorzej. Motor mi się podoba tylko kilka uwag: 1. Brud na lakierze, zadrapania to według mnie rzecz pierwszożedną, żechyba scenka będzie w salonie z tymi motorami. 2. Nigdy nie widziałem tak wypucowanego silnika, zero smaru itd. itp :/. 3. siedzienie takiego dziwne, ale to chyba indywidualne odczucie :). No to chyba było by wszystko, podsumuwując, dobrze by było abyś dodał troszkę brudu, siedzenie zamiernił na skurzane. i wszystko powinno być wporządku. Powodzenia.
Napisano 15 Listopad 200420 l w sumie nie wiem co dodac. wszystkie bledy ktore zauwazylem zostaly juz wspomniane wyzej. popracowalbym moze jeszcze nad bumpem przedniego swiatla bo dziwnie sie tam troche zrobilo. moze sie myle;) ale powiem ze modelik wporzadq. teraz tylko praca nad teksturkami brudem itp i pikuś:) pozdro
Napisano 18 Listopad 200420 l Autor Max na brud to jestem za cięki w tej zabawie. Pozatym znudziło mnie dopieszczanie tej emzetki i uznaje ją za zkończoną.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto