Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Wiem że wiele zostało do zrobienia a jeszcze więcej do poprawienia .

Oto moje wypociny .

 

render25.jpg

 

Na początek potrzebuje pomocy w zrobieniu materiału który by imitował " duraluminium " materiał w w rzeczywistości są wykonane np: kartery silnika.

  • Odpowiedzi 37
  • Wyświetleń 3,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ja widze obrazek:) a może lepiej najpierw skończyć model potem sie bawić z teksturami?

pozdro

gutek

Napisano

o rany ! ETEZETKA 250 ! czad ! ..ech, wspomnienia wrocily ..to byly czasy. .nie tam jakies japonskie szmelce.

Polecenie odgorne: - nie spieprz tematu ! to bedzie profanacja ! :)

Napisano

Hehehehheheh

też chciałem kiedys robić, ale 251, tylko się jakoś nie zabrałem.

Radze posłuchać rady gutka, ja już to przerabiałem, najpierw modele potem materiały, trzymaj się tego.

Napisano
  • Autor

Miałem sie trzymać tej reguły , najpierw model potem textury ale poprostu nie wytrzymałem z ciekawości :) no i napotkałem wyżej wymieniony prblem.

Napisano

ja mam ten sam problem przy TT, modelowałem sobie, aż mnie nie namówli żebym wrzucił z lakierem, teraz mam mały problem :-p

Napisano

materiał cylindra to troche nie trafiony.

W rzeczywistości cylinder jest troche chropowaty, a nawet nie troche, i nic nie odbija, twój wygląda jak by był dłatki i z połyskiem

 

Teraz jeszcze zauważyłem jedną rzecz, czemu szprychy sa zaplecione w "słonko", przecież normalnie się krzyżują.

Napisano
  • Autor

slim_sandman dobrze wiem ze nie wygląda to realistyczine, po to "postawiłem" tego posta żeby ktoś mi pomógł uzyskać materiał emitujący duraluminium a z chropowotościami poradził już bym sobie sam.

Napisano

podoba mi sie :) modeling bez zastrzezen, tylko skrzyzuj te szprychy i zrob bieznik w oponach. aha i moze jakis lepszy renderer? ^^

 

pozdro ;)

Napisano

sandman - miałeś chyba na myśli Głowice - bo cylindra to nigdzie gołym okiem nie widać... :)))

 

Bak nie jest taki płaski - jest obły - tak samo Kappa od slilnika - popraw to a bedzie dobrze...

Napisano

jak zwał tak zwał, może i masz racje, ale dla mnie cylinder jest tym co jest do okoła tłoka, no ale niech ci będzie, moze byc głowica :-p

Napisano

Witam.

Fajnie ze ktoś bawi się tu w modelowanie motocykli, o texturach nic nie napisze bo sam mam z nimi problemy.

-nakrętka zbiornika paliwa troszeczkę za duża,

-co jest nie tak z kopniakiem i cięgnem hamulca tylnego, nie pamiętam jak to było w mzetkach ale odpalić kopniakiem tego się nie da,

-szprychy do poprawy jak już większość pisała,

-felgi coś mi podpadają, może to wina ujęcia ale chyba są za grube.

Poza tym bardzo fajnie , motocykle zawsze wymagają duuuużo pracy. Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

Wszyscy macie racje niestety przeliczyłem sie z mozliwościami mojego kompa i zaczynają się problemy z modelowaniem bo strzsznie muli i każdy element musze robić osobno i potem importować do właściwej sceny.

 

I kolejny update.

render33.jpg

Napisano

jakim cudem ty taki cien uzyskales?;p,

zrob textury 2sided, i pobaw sie fov

Napisano

łooo no ale to może da sie to jakoś odzyskać???

coś sie musi dac zrobić nie:/

Napisano

kadru można by się czepiać (prawy-górny róg) ale mi sie podoba tylko cień jakiś nie tego.

Napisano

nie wal glupot tylko zajzyj do katalogu autobak w katalogu maxa ... i otworz te pliki za pomoca maxa ...

 

i modl sie zeby tam jeszcze bylo

Napisano
  • Autor

Po 3 zawałach okazało sie że mam jeszcze jakiś stary save, do tego pare godzin żeby nadrobić straty.

No i dalej można sie bawić :)

 

render45.jpg

 

Na cienie i światło nie zwracajcie uwagi to tylko testowe ustawienia.

Pozatym i tak jeszcze wiele do zrobienia zostało.

Napisano

noo wdze ze bieznik zrobiles ;) czerwony mi sie bardziej podoba ;) swiatla sie nie czepiamy tylko chcialibysmy wiedziec jak je zrobiles :D

 

pozdro

Napisano

czym to renderujesz? ale szkoda że stary sejv tylko został bo tamten był naprawde fajny

 

pozdro

Napisano
  • Autor

koma światło to omni z vravshadow + HDG + GI

 

slim_sandman masz racje te szprych się nie krzyżują ale poprawienie ich zostawie sobie na końec.

 

spike renderuje w VRay

Napisano

kurna nakręciłem się, kumpel miał 251, teraz jeździ na hondzie shadow i coś czuje że jak skończe TT to sie wezme za taki motroek.

Napisano
  • Autor

Wydaje mi sie że jestem już o krok do końca.

Wiem że jest mała niezgodność prawej nalepki na klapie ale to z braku czasu na poprawki i jeszcze jedeno renderowanie.

 

Co wy na to ??

 

ok1.jpg

Napisano

fajnie, fajnie, naprawde dobra pracka. zrob jakies zblizenie silnika

 

i jak mozesz podaj ustawienia materialu lakieru bo calkiem niezly jest ;)

 

czekam na koncowe efekty, moze jakas scenka.. ;)

Napisano

Musze powiedzieć że bardzo mi się podoba, wkońcu skrzyżowałeś szprychy, tylko jeszcze jedna rzecz mnie zastanawia, dlaczego śruby są białe, a przy przednim kole z prawej strony zamiast nakrętki jest jakaś chromowana nakrętka?

Napisano
  • Autor

Mam pewną wizje sceny z 2 emzetkami ale nie wiem czy mi komp wyrobi bo już tnie przy obracaniy modelem :) 608699 poligonów jest w tej chwili.

Napisano

pociągnąc może pociągnie ale z renderem to już będzie gorzej. Motor mi się podoba tylko kilka uwag:

 

1. Brud na lakierze, zadrapania to według mnie rzecz pierwszożedną, żechyba scenka będzie w salonie z tymi motorami.

 

2. Nigdy nie widziałem tak wypucowanego silnika, zero smaru itd. itp :/.

 

3. siedzienie takiego dziwne, ale to chyba indywidualne odczucie :).

 

No to chyba było by wszystko, podsumuwując, dobrze by było abyś dodał troszkę brudu, siedzenie zamiernił na skurzane. i wszystko powinno być wporządku. Powodzenia.

Napisano

w sumie nie wiem co dodac. wszystkie bledy ktore zauwazylem zostaly juz wspomniane wyzej. popracowalbym moze jeszcze nad bumpem przedniego swiatla bo dziwnie sie tam troche zrobilo. moze sie myle;) ale powiem ze modelik wporzadq. teraz tylko praca nad teksturkami brudem itp i pikuś:) pozdro

Napisano
  • Autor

Max na brud to jestem za cięki w tej zabawie.

Pozatym znudziło mnie dopieszczanie tej emzetki i uznaje ją za zkończoną.

render77.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności