Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Wiem że wiele zostało do zrobienia a jeszcze więcej do poprawienia .

Oto moje wypociny .

 

render25.jpg

 

Na początek potrzebuje pomocy w zrobieniu materiału który by imitował " duraluminium " materiał w w rzeczywistości są wykonane np: kartery silnika.

  • Odpowiedzi 37
  • Wyświetleń 3,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ja widze obrazek:) a może lepiej najpierw skończyć model potem sie bawić z teksturami?

pozdro

gutek

Napisano

o rany ! ETEZETKA 250 ! czad ! ..ech, wspomnienia wrocily ..to byly czasy. .nie tam jakies japonskie szmelce.

Polecenie odgorne: - nie spieprz tematu ! to bedzie profanacja ! :)

Napisano

Hehehehheheh

też chciałem kiedys robić, ale 251, tylko się jakoś nie zabrałem.

Radze posłuchać rady gutka, ja już to przerabiałem, najpierw modele potem materiały, trzymaj się tego.

Napisano
  • Autor

Miałem sie trzymać tej reguły , najpierw model potem textury ale poprostu nie wytrzymałem z ciekawości :) no i napotkałem wyżej wymieniony prblem.

Napisano

ja mam ten sam problem przy TT, modelowałem sobie, aż mnie nie namówli żebym wrzucił z lakierem, teraz mam mały problem :-p

Napisano

materiał cylindra to troche nie trafiony.

W rzeczywistości cylinder jest troche chropowaty, a nawet nie troche, i nic nie odbija, twój wygląda jak by był dłatki i z połyskiem

 

Teraz jeszcze zauważyłem jedną rzecz, czemu szprychy sa zaplecione w "słonko", przecież normalnie się krzyżują.

Napisano
  • Autor

slim_sandman dobrze wiem ze nie wygląda to realistyczine, po to "postawiłem" tego posta żeby ktoś mi pomógł uzyskać materiał emitujący duraluminium a z chropowotościami poradził już bym sobie sam.

Napisano

podoba mi sie :) modeling bez zastrzezen, tylko skrzyzuj te szprychy i zrob bieznik w oponach. aha i moze jakis lepszy renderer? ^^

 

pozdro ;)

Napisano

sandman - miałeś chyba na myśli Głowice - bo cylindra to nigdzie gołym okiem nie widać... :)))

 

Bak nie jest taki płaski - jest obły - tak samo Kappa od slilnika - popraw to a bedzie dobrze...

Napisano

jak zwał tak zwał, może i masz racje, ale dla mnie cylinder jest tym co jest do okoła tłoka, no ale niech ci będzie, moze byc głowica :-p

Napisano

Witam.

Fajnie ze ktoś bawi się tu w modelowanie motocykli, o texturach nic nie napisze bo sam mam z nimi problemy.

-nakrętka zbiornika paliwa troszeczkę za duża,

-co jest nie tak z kopniakiem i cięgnem hamulca tylnego, nie pamiętam jak to było w mzetkach ale odpalić kopniakiem tego się nie da,

-szprychy do poprawy jak już większość pisała,

-felgi coś mi podpadają, może to wina ujęcia ale chyba są za grube.

Poza tym bardzo fajnie , motocykle zawsze wymagają duuuużo pracy. Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

Wszyscy macie racje niestety przeliczyłem sie z mozliwościami mojego kompa i zaczynają się problemy z modelowaniem bo strzsznie muli i każdy element musze robić osobno i potem importować do właściwej sceny.

 

I kolejny update.

render33.jpg

Napisano

jakim cudem ty taki cien uzyskales?;p,

zrob textury 2sided, i pobaw sie fov

Napisano

łooo no ale to może da sie to jakoś odzyskać???

coś sie musi dac zrobić nie:/

Napisano

kadru można by się czepiać (prawy-górny róg) ale mi sie podoba tylko cień jakiś nie tego.

Napisano

nie wal glupot tylko zajzyj do katalogu autobak w katalogu maxa ... i otworz te pliki za pomoca maxa ...

 

i modl sie zeby tam jeszcze bylo

Napisano
  • Autor

Po 3 zawałach okazało sie że mam jeszcze jakiś stary save, do tego pare godzin żeby nadrobić straty.

No i dalej można sie bawić :)

 

render45.jpg

 

Na cienie i światło nie zwracajcie uwagi to tylko testowe ustawienia.

Pozatym i tak jeszcze wiele do zrobienia zostało.

Napisano

noo wdze ze bieznik zrobiles ;) czerwony mi sie bardziej podoba ;) swiatla sie nie czepiamy tylko chcialibysmy wiedziec jak je zrobiles :D

 

pozdro

Napisano

czym to renderujesz? ale szkoda że stary sejv tylko został bo tamten był naprawde fajny

 

pozdro

Napisano
  • Autor

koma światło to omni z vravshadow + HDG + GI

 

slim_sandman masz racje te szprych się nie krzyżują ale poprawienie ich zostawie sobie na końec.

 

spike renderuje w VRay

Napisano

kurna nakręciłem się, kumpel miał 251, teraz jeździ na hondzie shadow i coś czuje że jak skończe TT to sie wezme za taki motroek.

Napisano
  • Autor

Wydaje mi sie że jestem już o krok do końca.

Wiem że jest mała niezgodność prawej nalepki na klapie ale to z braku czasu na poprawki i jeszcze jedeno renderowanie.

 

Co wy na to ??

 

ok1.jpg

Napisano

fajnie, fajnie, naprawde dobra pracka. zrob jakies zblizenie silnika

 

i jak mozesz podaj ustawienia materialu lakieru bo calkiem niezly jest ;)

 

czekam na koncowe efekty, moze jakas scenka.. ;)

Napisano

Musze powiedzieć że bardzo mi się podoba, wkońcu skrzyżowałeś szprychy, tylko jeszcze jedna rzecz mnie zastanawia, dlaczego śruby są białe, a przy przednim kole z prawej strony zamiast nakrętki jest jakaś chromowana nakrętka?

Napisano
  • Autor

Mam pewną wizje sceny z 2 emzetkami ale nie wiem czy mi komp wyrobi bo już tnie przy obracaniy modelem :) 608699 poligonów jest w tej chwili.

Napisano

pociągnąc może pociągnie ale z renderem to już będzie gorzej. Motor mi się podoba tylko kilka uwag:

 

1. Brud na lakierze, zadrapania to według mnie rzecz pierwszożedną, żechyba scenka będzie w salonie z tymi motorami.

 

2. Nigdy nie widziałem tak wypucowanego silnika, zero smaru itd. itp :/.

 

3. siedzienie takiego dziwne, ale to chyba indywidualne odczucie :).

 

No to chyba było by wszystko, podsumuwując, dobrze by było abyś dodał troszkę brudu, siedzenie zamiernił na skurzane. i wszystko powinno być wporządku. Powodzenia.

Napisano

w sumie nie wiem co dodac. wszystkie bledy ktore zauwazylem zostaly juz wspomniane wyzej. popracowalbym moze jeszcze nad bumpem przedniego swiatla bo dziwnie sie tam troche zrobilo. moze sie myle;) ale powiem ze modelik wporzadq. teraz tylko praca nad teksturkami brudem itp i pikuś:) pozdro

Napisano
  • Autor

Max na brud to jestem za cięki w tej zabawie.

Pozatym znudziło mnie dopieszczanie tej emzetki i uznaje ją za zkończoną.

render77.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.