Napisano 25 Lipiec 20195 l Wyszedł 3DCoat 4.9 Wszytko co się zmieniło: https://3dcoat.com/v49/ PS. Pozdrawiam użytkowników na nowej stronie 🙂❤️
Napisano 25 Lipiec 20195 l Autor Godzinę temu, adek napisał: Dzięki. Wrzucajcie większe grafiki. Takie newsy teraz wyjmuję na główną. Poprawiłem. Mam nadzieję, że może być 🙂
Napisano 26 Lipiec 20195 l Czy są tutaj jacyś użytkownicy? Jak 3d Coat ma się do Zbrusha i Substance Paintera? Ludzie strasznie chwalą ten program. Zarówno do sculptingu, teksturowania i retopo. Retopo widziałem w akcji i robi fajne wrażenie (jednak taki jeden plugin do blednera co uciekła mi nazwa robi lepsze). Pomimo, że jest tak chwalony nie mogę znaleźć żadnych obrazków, które by wywarły na mnie taki sam wow, jak powyższe programy.
Napisano 26 Lipiec 20195 l no wlasnie widzialem kiedys retopow akcji gdzie w tym samym czasie robisz uvalki, robi wrazenie @michalo dej linczora do tego plugsa do blendka 🙂 albo filmik na yt
Napisano 26 Lipiec 20195 l https://blendermarket.com/products/retopoflow Nie wiem czy działa pod 2.8.
Napisano 26 Lipiec 20195 l 27 minut temu, michalo napisał: https://blendermarket.com/products/retopoflow Nie wiem czy działa pod 2.8. wyglada zajebiscie, teraz pytanie dzialales w tym? jak blender sobie radzi np. z 3 mln modelem + snap? bo np. maya sobie nie radzi 😉 chodzi mi o to: czy bede mogl sobie tak zrobic, czy bede mial 2 fps? poza tym cena 90 dolarow, overkill
Napisano 26 Lipiec 20195 l Nie nie.. No właśnie chodziło mi o to, że tylko "widziałem" ale nie próbowałem. Chciałem trochę sprowokować dyskusję o 3d coat bo mnie interesuje ten program jako alternatywa dla substance. Co do siatki, myślę, że spoko sobie radzi bo jeśli nie włączasz edit mode to wszystko jest w miarę płynne w Blenderze. 90 usd overkill? Taniej niż topogun 😛
Napisano 26 Lipiec 20195 l 5 minut temu, michalo napisał: Nie nie.. No właśnie chodziło mi o to, że tylko "widziałem" ale nie próbowałem. Chciałem trochę sprowokować dyskusję o 3d coat bo mnie interesuje ten program jako alternatywa dla substance. Co do siatki, myślę, że spoko sobie radzi bo jeśli nie włączasz edit mode to wszystko jest w miarę płynne w Blenderze. 90 usd overkill? Taniej niż topogun 😛 no z tym ze topogun uciaga miliony poly, a tu nie wiadomo 😉
Napisano 26 Lipiec 20195 l Też oglądałem kilka dni temu ten dodatek i byłem pod wrażeniem prezentacji ale jak to zwykle bywa prezentacja to nie życie 🙂 Zrobiłem mały research iiii... tak średnio bym powiedział https://github.com/CGCookie/retopoflow/issues/448 https://github.com/CGCookie/retopoflow/issues/710 nie wiem jak jest aktualnie i czy na nowym mocarnym kompie i 2.8 jest lepiej ale daje to jakiś pogląd na sytuację not exactly flawless 🙂 no i widze że nawet nie ma wersji na 2.8 więc możn założyć że performance na tę chwilę jest niezadowalający i niepewny za 90$ czyli zostaje nadal topogun/ 3dcoat/NVil/ Rocket3F/ maya/ houdini 🙂 Edytowane 26 Lipiec 20195 l przez Destroyer
Napisano 31 Lipiec 20195 l Retopoflow jest super, ale niestety nie uciagnie wielomilionowych siatek tak, zeby sie wygodnie pracowalo. Uzywalem swego czasu. Wersja na 2.80 jest w produkcji i moze sporo zmienic w temacie wydajnosci. Czekam bo na prawde mega wygodnie sie robi retopo tym pluginem - pieknie widac siateczke, narzedzia dzialaja tak jak na gifach itd. Trzeba poczekac na wersje 2.80.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto