Napisano 14 Październik 20195 l Ukazała się nowa wersja programu Marvelous Designer, lista nowości poniżej. Symulacja na GPU może okazać się bardzo przydatna niezależnie od tego co się robi https://www.marvelousdesigner.com/learn/learnmd9
Napisano 14 Październik 20195 l No, na tym teście wygląda bardzo dobrze. Szkoda, że mam wykorzystanego triala. Sam bym przetestował czy jest sens za to płacić.
Napisano 14 Październik 20195 l Tzn mam już md8 perpetual. Black friday chyba mi nic nie da. Z 8 na 9 mam 75% zniżki. Napisałem im czy nie mogli by mi odnowić licencji trial. Zobaczymy co będzie. Powinno być ok, zwykle jak wypuszczają nowe wersje licencja jest od nowa.
Napisano 14 Październik 20195 l Autor 30 minutes ago, KLICEK said: zaraz bedzie "blacked" friday 😄 No to do piątku 🙂
Napisano 15 Październik 20195 l Spoczkoooo! Odpisali mi z supporta i aktywowali triala. Dzisiaj przetestuję i chyba się zdecyduje skoro tak to ma wyglądać. @KLICEK, 1080ti nie powinien ustępować 2070, co nie?
Napisano 15 Październik 20195 l Autor Wszystko wskazuje że symulacja GPU będzie dobreńka i przy tym chyba pozostałe nowości bledną 🙂 Czy marvelous używa multi GPU albo da się ustalić żeby używał np tylko drugiej karty tak żeby pierwsza służyła tylko do wyświetlania obrazu i żeby nie kradł pamięci Vram i alokował pamięć za każdym razem gdy wystartuje się symulację?
Napisano 15 Październik 20195 l Czy ja dobrze widzę na symulacji tej opaski na ręce co opublikował KLICEK żę CPU liczy powoli ale uwzględnia self-collision i self-intersection dla materiału, a GPU tego nie widzi i materiał się przenika w symulacji?
Napisano 15 Październik 20195 l Autor Tak GPU jest takim szybkim podglądem zoptymalizowany przede wszystkim na szybkość więc w wielu miejscach pewnie poszli na skróty a finalnie powinno się przeliczyć na procku complete/ complete nonlinear simualtion Poza tym jak już robią testy prędkości cpu vs gpu to powinni tez dać procka w cenie 2080Ti a nie połowie tego czyli coś jak Threadripper 2970WX albo i9-9920X Edytowane 15 Październik 20195 l przez Destroyer
Napisano 15 Październik 20195 l mi sie wydaje ze self colision jest tylko liczony na jakims proksiaku, to samo na spodniach na nogawce wychodzi. ale nadal spodnie sie trzymaja w miejscu.
Napisano 19 Październik 20195 l W dniu 18.10.2019 o 18:15, mateusz_s napisał: Tiaa.. podczas symulowania "plejna" zawsze wszystko działa 😄 Mówisz o gpu? Wcale nie. Testowałem chwilę i nawet przy kilku warstwach daje radę. Czasem coś się przeniknie ale nie kończy się to np. przewlekaniem jednej warstwy przez drugą i łątwo to naprawić robią symulację CPU na koniec. Wydajność rekompensuje.
Napisano 21 Październik 20195 l W dniu 19.10.2019 o 22:28, michalo napisał: Mówisz o gpu? Wcale nie. Testowałem chwilę i nawet przy kilku warstwach daje radę. Czasem coś się przeniknie ale nie kończy się to np. przewlekaniem jednej warstwy przez drugą i łątwo to naprawić robią symulację CPU na koniec. Wydajność rekompensuje. w sensie, że filmik który był załączony, albo często się spotyka tutoriale albo przykłady gdzie właśnie mamy plejna i on na coś spada (najczesciaj na kulke), to jest taki najbardziej optymalny scenariusz 🙂 ale wiadomo ze jak juz robimy cos bardziej konkretnego to juz tak nie zawsze wszystko ładnie działa 🙂
Napisano 21 Październik 20195 l 9 minut temu, mateusz_s napisał: w sensie, że filmik który był załączony, albo często się spotyka tutoriale albo przykłady gdzie właśnie mamy plejna i on na coś spada (najczesciaj na kulke), to jest taki najbardziej optymalny scenariusz 🙂 ale wiadomo ze jak juz robimy cos bardziej konkretnego to juz tak nie zawsze wszystko ładnie działa 🙂 Wszystkie filmy pokazujące nowe ficzery wyglądają na naciągane. Nic z nich wywnioskować nie można - np film z retopo. Więcej pytań niż odpowiedzi 😉
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto