Jump to content

Marvelous Designer 9


Destroyer

Recommended Posts

  • KLICEK featured this topic

Tzn mam już md8 perpetual. Black friday chyba mi nic nie da. Z 8 na 9 mam 75% zniżki.

Napisałem im czy nie mogli by mi odnowić licencji trial. Zobaczymy co będzie. Powinno być ok, zwykle jak wypuszczają nowe wersje licencja jest od nowa.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Wszystko wskazuje że symulacja GPU będzie dobreńka i przy tym chyba pozostałe nowości bledną 🙂 

Czy marvelous używa multi GPU albo da się ustalić żeby używał np tylko drugiej karty tak żeby pierwsza służyła tylko do wyświetlania obrazu i żeby nie kradł pamięci Vram i alokował pamięć za każdym razem gdy wystartuje się symulację? 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Czy ja dobrze widzę na symulacji tej opaski na ręce co opublikował KLICEK żę CPU liczy powoli ale uwzględnia self-collision i self-intersection dla materiału, a GPU tego nie widzi i materiał się przenika w symulacji?

Link to comment
Share on other sites

Tak GPU jest takim szybkim podglądem zoptymalizowany przede wszystkim na szybkość więc w wielu miejscach pewnie poszli na skróty a finalnie powinno się przeliczyć na procku complete/ complete nonlinear simualtion

 

Poza tym jak już robią testy prędkości cpu vs gpu to powinni tez dać procka w cenie 2080Ti a nie połowie tego czyli coś jak Threadripper 2970WX albo i9-9920X

Edited by Destroyer
Link to comment
Share on other sites

W dniu 18.10.2019 o 18:15, mateusz_s napisał:

Tiaa.. podczas symulowania "plejna" zawsze wszystko działa 😄

Mówisz o gpu?

Wcale nie. Testowałem chwilę i nawet przy kilku warstwach daje radę. Czasem coś się przeniknie ale nie kończy się to np. przewlekaniem jednej warstwy przez drugą i łątwo to naprawić robią symulację CPU na koniec.

Wydajność rekompensuje.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 19.10.2019 o 22:28, michalo napisał:

Mówisz o gpu?

Wcale nie. Testowałem chwilę i nawet przy kilku warstwach daje radę. Czasem coś się przeniknie ale nie kończy się to np. przewlekaniem jednej warstwy przez drugą i łątwo to naprawić robią symulację CPU na koniec.

Wydajność rekompensuje.

w sensie, że filmik który był załączony, albo często się spotyka tutoriale albo przykłady gdzie właśnie mamy plejna i on na coś spada (najczesciaj na kulke), to jest taki najbardziej optymalny scenariusz 🙂 ale wiadomo ze jak juz robimy cos bardziej konkretnego to juz tak nie zawsze wszystko ładnie działa 🙂

Link to comment
Share on other sites

9 minut temu, mateusz_s napisał:

w sensie, że filmik który był załączony, albo często się spotyka tutoriale albo przykłady gdzie właśnie mamy plejna i on na coś spada (najczesciaj na kulke), to jest taki najbardziej optymalny scenariusz 🙂 ale wiadomo ze jak juz robimy cos bardziej konkretnego to juz tak nie zawsze wszystko ładnie działa 🙂

Wszystkie  filmy pokazujące nowe ficzery wyglądają na naciągane. Nic z nich wywnioskować nie można - np film z retopo. Więcej pytań niż odpowiedzi 😉

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy