Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

Ju偶 nied艂ugo, 6 listopada zostanie zaprezentowana nowa wersja Houdiniego聽 z numerkiem 18, nast臋pnego dnia nagranie z eventu zostanie udost臋pnione w internecie dla wszystkich.

https://www.eventbrite.com/e/houdini-18-launch-event-tickets-76433323127?fbclid=IwAR2dmsstAkmtJZ6xdO5lPma-JjbCzlmhLkXkfKwL-0wMvBO9_nVJnDhkssU

Solaris聽

Edytowane przez Destroyer

  • Odpowiedzi 17
  • Wy艣wietle艅 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Napisano
3 hours ago, Destroyer said:

Niew膮sko! 馃檪

Ten soft to magia. Chyba trzeba bedzie sie nim pobawic w koncu.

Napisano
  • Autor

Obejrza艂em no i聽

maxresdefault.jpg.018c8fbdf9f56cdf75471b8c5858bc58.jpg

Jeszcze wi臋cej rzeczy w kt贸rych si臋 ca艂kiem pogubi臋 ale mimo wszystko troch臋 si臋 nakr臋ci艂em 馃檪

giphy.gif.619af7ddfbefd850a056f711507b564b.gif

No i redshift te偶 powinien nie藕le gra膰 z nowo艣ciami, zobaczymy co to b臋dzie 馃檪

1907838378_Screen07_11.20190006.thumb.jpg.9e14ddfeb73cbc178a21f1aebfea3d30.jpg

Napisano

Jako u偶ytkownik Houdiniego, Mega Mega Mega! wersja sie zapowiadaj czuje si臋 jakby wys艂uchali wszystkich narzeka艅 jakie poczyni艂em na discordzie w tym roku dos艂ownie :D by艂a dyskusja na temat volum贸w 偶e fajnie jakby by艂y adaptywne leiej. Doslownie z 2 mieiace temu by艂a dyskusja jak naprawi膰 sweep sop i prolemy z uv'k膮.. z poly bevel to od dawna by艂o narzekanie.. no sztos szos.. no i Destrukcja.. na bazie innych obiekt贸w sztos...聽

a solaris o ju偶 w og贸le <3

Napisano
  • Autor

a tam, bend w ko艅cu nie do艣膰, 偶e intuicyjny to jeszcze dopakowany opcjami po sam korek 馃檪

Albo jak przemy艣lane i eleganckie s膮 narz臋dzia do manipulowania 艣wiat艂ami, bajka, a w takiej majce to masz w light editorze look trought i nieprzydatne nikomu nigdy do niczego snapowanie 艣wiat艂a do obiektu聽 馃檪聽albo聽light/shadow linking wszystko wida膰 jak na d艂oni co jest do czego podczepione i mo偶na importowa膰 do sceny obiekty i po艂膮czenia si臋 przenosz膮

Interaktywne聽uk艂adanie grat贸w w scenie przy u偶yciu symulacji fizyki jest doskona艂e, group expand wygl膮da 艣wietnie ba majka nawet g艂upiego pattern selection nie ma do tej pory jak tak dalej p贸jdzie to za 2-3 lata b臋d臋 w houdinim modelowa艂 馃槢 czasami ju偶 teraz jest to dobrym pomys艂em

Napisano
  • Autor

ale mo偶na ju偶 艣ci膮gn膮膰 to b臋dzie presja 偶eby si臋 szybciej uwin膮膰 馃檪聽Nauka houdiniego podej艣cie chyba czwarte czy pi膮te 馃檪聽ale to ju偶 chyba po 艣wi臋tach znajd臋 troch臋 czasu je偶eli do tego czasu klienci聽mnie nie zamorduj膮 a B贸g mi 艣wiadkiem, 偶e pr贸buj膮 jak mog膮 馃檪

Edytowane przez Destroyer

Napisano
  • Autor

Odpali艂em wczoraj tutka Rohana o LOPsach i ze dwie minuty i ju偶 widz臋, 偶e chyba b臋dzie nie藕le, obejrza艂em po艂ow臋 i chyba to si臋 艣wietnie sprawdzi jako rener warstwy alternatywne聽uk艂ady wszelakie. Tak si臋 nakr臋ci艂em 偶e nie mog艂em zasn膮膰 馃槃

聽Troch臋 mi brakowa艂o tego w hudym tj co艣 takiego jak majkowe render setup gdzie mozna sobie na osobne warstwy wyci膮gn膮膰 konkretne obiekty czy 艣wiat艂a, da膰 overide dowolnych parametr贸w, materia艂贸w itd聽dla ca艂o艣ci czy cz臋艣ci obiekt贸w , robi膰 jakie艣 warstwy pomocnicze czy inne maski do kompozycji i to chyba teraz b臋dzie si臋 idealnie do tego nadawa艂o a na dodatek b臋dzie bardziej przejrzyste. Light/shadow linking w mayce jest bardzo uproszczone i nieprzejrzyste, tutaj jest to o wiele bardziej elegancko rozwi膮zane.聽

Do tego w sytuacji gdy z tych samych produkt贸w robi艂o si臋 ro偶ne uj臋cia packshotowe, pojedyncze, uk艂ady, ka偶dy mniej lub bardziej inny to albo trzeba by艂o wrzuca膰 to do osobnych scen, albo dzieli膰 na grupy i nadpisywa膰 widoczno艣膰/ przynale偶no艣膰 do poszczeg贸lnych warstw przez co szybko robi艂 si臋 chaos, a po modyfikacji geometrii niekt贸re operacje jak separate, extract, combine czy podobne zmienia艂y nazwy, ilo艣膰 obiekt贸w i je艣li rodzic nie by艂 podpi臋ty tylko obiekt bezpo艣rednio to wszystko si臋 sypa艂o i trzeba by艂o lata膰 po warstwach i naprawia膰 albo przewiduj膮c to robi膰 jeszcze wi臋ksze zamieszanie robi膮c sety dla ka偶dej grupy kt贸ra by艂a wrzucana. A potem wrzuca膰 te obiekty do pozosta艂ych scen, albo przewiduj膮c to pracowa膰 na referencjach w osobnej scenie co te偶 nie jest wygodne gdy chce si臋 co艣 szybko zmieni膰.聽

Jest nadzieja, jak tylko b臋dzie czas, redshift pod hudego b臋dzie ju偶 w miar臋 stabilny to zaczn臋 testowa膰 i od renderowania pude艂ek mo偶e p贸jdzie to dalej i ju偶 majka nie b臋dzie tak potrzebna. Potem w odleg艂ej przysz艂o艣ci blender do bezpo艣redniego szybkiego modelowania a hudy do ca艂ej reszty 馃檪聽Zobaczymy czy i tym razem odpadn臋 i b臋d臋 si臋聽tylko hudym wspiera艂聽od czasu do czasu czy uda si臋 przeskoczy膰.聽

Edytowane przez Destroyer

Napisano
49 minut temu, Destroyer napisa艂:

Troch臋 mi brakowa艂o tego w hudym tj co艣 takiego jak majkowe render setup gdzie mozna sobie na osobne warstwy wyci膮gn膮膰 konkretne obiekty czy 艣wiat艂a, da膰 overide dowolnych parametr贸w, materia艂贸w itd聽dla ca艂o艣ci czy cz臋艣ci obiekt贸w , robi膰 jakie艣 warstwy pomocnicze czy inne maski do kompozycji i to chyba teraz b臋dzie si臋 idealnie do tego nadawa艂o a na dodatek b臋dzie bardziej przejrzyste

to ju偶 dawno by艂o w Houdinim...

49 minut temu, Destroyer napisa艂:

Do tego w sytuacji gdy z tych samych produkt贸w robi艂o si臋 ro偶ne uj臋cia packshotowe, pojedyncze, uk艂ady, ka偶dy mniej lub bardziej inny to albo trzeba by艂o wrzuca膰 to do osobnych scen, albo dzieli膰 na grupy i nadpisywa膰 widoczno艣膰/ przynale偶no艣膰 do poszczeg贸lnych warstw przez co szybko robi艂 si臋 chaos, a po modyfikacji geometrii niekt贸re operacje jak separate, extract, combine czy podobne zmienia艂y nazwy, ilo艣膰 obiekt贸w i je艣li rodzic nie by艂 podpi臋ty tylko obiekt bezpo艣rednio to wszystko si臋 sypa艂o i trzeba by艂o lata膰 po warstwach i naprawia膰 albo przewiduj膮c to robi膰 jeszcze wi臋ksze zamieszanie robi膮c sety dla ka偶dej grupy kt贸ra by艂a wrzucana. A potem wrzuca膰 te obiekty do pozosta艂ych scen, albo przewiduj膮c to pracowa膰 na referencjach w osobnej scenie co te偶 nie jest wygodne gdy chce si臋 co艣 szybko zmieni膰.

a to w blenderze dzia艂a prze genialnie... bo masz VSE + oddzielny kompozytor do ka偶dej sceny..


Ja to najbardziej jestem zainteresowany.. jak wygl膮da rendering z wykorzystaniem USD.. czy jest dobry referencing i czy geo jest streamowane i czy mo偶na dzi臋ki temu instancjowa膰 jak w clarisse... czy katanie.

Napisano
  • Autor
5 hours ago, Maciek Jutrzenka said:

to ju偶 dawno by艂o w Houdinim...

gdzie? 馃檪 takes, czy dodawanie obiekt贸w do render ropa force object, lights etc?

Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci