Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Już niedługo, 6 listopada zostanie zaprezentowana nowa wersja Houdiniego  z numerkiem 18, następnego dnia nagranie z eventu zostanie udostępnione w internecie dla wszystkich.

https://www.eventbrite.com/e/houdini-18-launch-event-tickets-76433323127?fbclid=IwAR2dmsstAkmtJZ6xdO5lPma-JjbCzlmhLkXkfKwL-0wMvBO9_nVJnDhkssU

 

Solaris 

 

Edytowane przez Destroyer

  • Odpowiedzi 17
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Napisano
3 hours ago, Destroyer said:

Niewąsko! 🙂

Ten soft to magia. Chyba trzeba bedzie sie nim pobawic w koncu.

Napisano
  • Autor

Obejrzałem no i 

maxresdefault.jpg.018c8fbdf9f56cdf75471b8c5858bc58.jpg

Jeszcze więcej rzeczy w których się całkiem pogubię ale mimo wszystko trochę się nakręciłem 🙂

giphy.gif.619af7ddfbefd850a056f711507b564b.gif

No i redshift też powinien nieźle grać z nowościami, zobaczymy co to będzie 🙂

1907838378_Screen07_11.20190006.thumb.jpg.9e14ddfeb73cbc178a21f1aebfea3d30.jpg

 

Napisano

Jako użytkownik Houdiniego, Mega Mega Mega! wersja sie zapowiadaj czuje się jakby wysłuchali wszystkich narzekań jakie poczyniłem na discordzie w tym roku dosłownie :D była dyskusja na temat volumów że fajnie jakby były adaptywne leiej. Doslownie z 2 mieiace temu była dyskusja jak naprawić sweep sop i prolemy z uv'ką.. z poly bevel to od dawna było narzekanie.. no sztos szos.. no i Destrukcja.. na bazie innych obiektów sztos... 

a solaris o już w ogóle <3

Napisano
  • Autor

a tam, bend w końcu nie dość, że intuicyjny to jeszcze dopakowany opcjami po sam korek 🙂

Albo jak przemyślane i eleganckie są narzędzia do manipulowania światłami, bajka, a w takiej majce to masz w light editorze look trought i nieprzydatne nikomu nigdy do niczego snapowanie światła do obiektu  🙂 albo light/shadow linking wszystko widać jak na dłoni co jest do czego podczepione i można importować do sceny obiekty i połączenia się przenoszą

Interaktywne układanie gratów w scenie przy użyciu symulacji fizyki jest doskonałe, group expand wygląda świetnie ba majka nawet głupiego pattern selection nie ma do tej pory jak tak dalej pójdzie to za 2-3 lata będę w houdinim modelował 😛 czasami już teraz jest to dobrym pomysłem

Napisano
  • Autor

ale można już ściągnąć to będzie presja żeby się szybciej uwinąć 🙂 Nauka houdiniego podejście chyba czwarte czy piąte 🙂 ale to już chyba po świętach znajdę trochę czasu jeżeli do tego czasu klienci mnie nie zamordują a Bóg mi świadkiem, że próbują jak mogą 🙂

Edytowane przez Destroyer

Napisano
  • Autor

Odpaliłem wczoraj tutka Rohana o LOPsach i ze dwie minuty i już widzę, że chyba będzie nieźle, obejrzałem połowę i chyba to się świetnie sprawdzi jako rener warstwy alternatywne układy wszelakie. Tak się nakręciłem że nie mogłem zasnąć 😄

 Trochę mi brakowało tego w hudym tj coś takiego jak majkowe render setup gdzie mozna sobie na osobne warstwy wyciągnąć konkretne obiekty czy światła, dać overide dowolnych parametrów, materiałów itd dla całości czy części obiektów , robić jakieś warstwy pomocnicze czy inne maski do kompozycji i to chyba teraz będzie się idealnie do tego nadawało a na dodatek będzie bardziej przejrzyste. Light/shadow linking w mayce jest bardzo uproszczone i nieprzejrzyste, tutaj jest to o wiele bardziej elegancko rozwiązane. 

Do tego w sytuacji gdy z tych samych produktów robiło się rożne ujęcia packshotowe, pojedyncze, układy, każdy mniej lub bardziej inny to albo trzeba było wrzucać to do osobnych scen, albo dzielić na grupy i nadpisywać widoczność/ przynależność do poszczególnych warstw przez co szybko robił się chaos, a po modyfikacji geometrii niektóre operacje jak separate, extract, combine czy podobne zmieniały nazwy, ilość obiektów i jeśli rodzic nie był podpięty tylko obiekt bezpośrednio to wszystko się sypało i trzeba było latać po warstwach i naprawiać albo przewidując to robić jeszcze większe zamieszanie robiąc sety dla każdej grupy która była wrzucana. A potem wrzucać te obiekty do pozostałych scen, albo przewidując to pracować na referencjach w osobnej scenie co też nie jest wygodne gdy chce się coś szybko zmienić. 

Jest nadzieja, jak tylko będzie czas, redshift pod hudego będzie już w miarę stabilny to zacznę testować i od renderowania pudełek może pójdzie to dalej i już majka nie będzie tak potrzebna. Potem w odległej przyszłości blender do bezpośredniego szybkiego modelowania a hudy do całej reszty 🙂 Zobaczymy czy i tym razem odpadnę i będę się tylko hudym wspierał od czasu do czasu czy uda się przeskoczyć. 

Edytowane przez Destroyer

Napisano
49 minut temu, Destroyer napisał:

Trochę mi brakowało tego w hudym tj coś takiego jak majkowe render setup gdzie mozna sobie na osobne warstwy wyciągnąć konkretne obiekty czy światła, dać overide dowolnych parametrów, materiałów itd dla całości czy części obiektów , robić jakieś warstwy pomocnicze czy inne maski do kompozycji i to chyba teraz będzie się idealnie do tego nadawało a na dodatek będzie bardziej przejrzyste

to już dawno było w Houdinim...

 

49 minut temu, Destroyer napisał:

Do tego w sytuacji gdy z tych samych produktów robiło się rożne ujęcia packshotowe, pojedyncze, układy, każdy mniej lub bardziej inny to albo trzeba było wrzucać to do osobnych scen, albo dzielić na grupy i nadpisywać widoczność/ przynależność do poszczególnych warstw przez co szybko robił się chaos, a po modyfikacji geometrii niektóre operacje jak separate, extract, combine czy podobne zmieniały nazwy, ilość obiektów i jeśli rodzic nie był podpięty tylko obiekt bezpośrednio to wszystko się sypało i trzeba było latać po warstwach i naprawiać albo przewidując to robić jeszcze większe zamieszanie robiąc sety dla każdej grupy która była wrzucana. A potem wrzucać te obiekty do pozostałych scen, albo przewidując to pracować na referencjach w osobnej scenie co też nie jest wygodne gdy chce się coś szybko zmienić.

a to w blenderze działa prze genialnie... bo masz VSE + oddzielny kompozytor do każdej sceny..


Ja to najbardziej jestem zainteresowany.. jak wygląda rendering z wykorzystaniem USD.. czy jest dobry referencing i czy geo jest streamowane i czy można dzięki temu instancjować jak w clarisse... czy katanie.
 

Napisano
  • Autor
5 hours ago, Maciek Jutrzenka said:

to już dawno było w Houdinim...

gdzie? 🙂 takes, czy dodawanie obiektów do render ropa force object, lights etc?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności