millarc Napisano 4 Listopad 2019 Napisano 4 Listopad 2019 Cześć! Przedstawiamy Wam animacją, jaką ostatnio przygotowywaliśmy dla startupu Edrop, produkującego nasadkę na kran ograniczającą zużycie wody. Całość ogarnięta w 3DS Maxie z silnikiem renderującym Vray, natomiast symulacje wody w Phoenixie FD i Realflow. C&C mile widziane :) https://www.behance.net/gallery/87682975/EDROP Get in touch! -millarc.com/contact/behance.net/millarc_instagram.com/millarc_com/linkedin.com/company/millarc/ 1 1
michalo Napisano 4 Listopad 2019 Napisano 4 Listopad 2019 Ale to fajne 🙂 Bardzo przyjemnie się to ogląda - kawał dobrej roboty.
blinq Napisano 8 Listopad 2019 Napisano 8 Listopad 2019 Fajowo. Render śliczny a produkt też fajny. Czemu do wody Phoenix oraz RealFlow? W którym były które ujęcia robione? I czemu dwa? JEden by nie ogarnął niektórych ujęc?
Maciek Jutrzenka Napisano 8 Listopad 2019 Napisano 8 Listopad 2019 (edytowane) widze tylko jeden problem w tym produkcie... przecież xD poprawcie mnie jeśli się mylę... to że przyblokujesz ujście wody przy wylocie kranu nie znaczy że będzie leciało mniej wody.. tylko po prostu będzie leciała pod większym ciśnieniem... Czy się mylę? Edytowane 8 Listopad 2019 przez Maciek Jutrzenka 1
Loozack Napisano 8 Listopad 2019 Napisano 8 Listopad 2019 3 godziny temu, Maciek Jutrzenka napisał: widze tylko jeden problem w tym produkcie... przecież xD poprawcie mnie jeśli się mylę... to że przyblokujesz ujście wody przy wylocie kranu nie znaczy że będzie leciało mniej wody.. tylko po prostu będzie leciała pod większym ciśnieniem... Czy się mylę? O ile dobrze rozumiem, to nie ma blokować wody, a jedynie liczyć w appce ile się jej zużyło.
millarc Napisano 22 Listopad 2019 Autor Napisano 22 Listopad 2019 (edytowane) Hej! Dzięki za pozytywny odbiór naszej animacji. @blinq Phoenixa użyliśmy tylko do lania wody z kranu. Była to na tyle prosta i szybka symulacja, że nie było sensu korzystać z Realflow. Phoenix ma gotowe presety, wszystko liczy się w maxie, więc przy prostych tematach jest wg nas najlepszy. W Realflow symulowaliśmy wszystkie pozostałe animacje, czyli budowanie się loga z kropelek oraz przemieszczanie się kropli po blacie stołu. Pewnie dałoby się to też ogarnąć z phoenixie, ale było nam to łatwiej zrobić w Realflow przy użyciu kilku deamonów 😉 Edytowane 22 Listopad 2019 przez millarc literówka 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się