Napisano 27 Luty 20205 l Cześć! Mam problem z obróceniem w inną stronę zanimowanej postaci np. o 90stopni. Gdy obracam postać to animacja dziwnie działa, jakby nie wszystko się obróciło. Gdy zgrupuje cały obiekt to wtedy animacja działa dobrze, obróci się prawidłowo, ale gdy rozgrupuje obiekt to zas animacja jest lipna. Doradzi ktoś? Tak wygląda animacja po obróceniu o jakieś 90stopni: Lata cała po scenie Edytowane 28 Luty 20205 l przez Demedina
Napisano 24 Marzec 20205 l Łączę się z tobą w bólu i nadziei. Nie jestem animatorem więc niestety nie pomogę 😞
Napisano 26 Marzec 20205 l Dawno nie miałem styczności z riggowaniem, ale z tego co pamiętam, to nie można tak po prostu zaznaczyć całego riggu i go obrócić, bo tam dużo rzeczy rotuje się lokalnie i dlatego efekt jest jaki jest. Cały rigg powinien mieć jakąś master_kontrolkę/grupę, żeby właśnie można było całość obracać i przemieszczać po scenie. Ale może coś się pozmieniało w ciągu ostatnich 8 lat.
Napisano 26 Marzec 20205 l Kolega dobrze prawi. Jak budowałem rigi to zawsze był na samym końcu master COG który się obracało i nie było problemów wtedy.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto