Skocz do zawartości

Tools and Tips for Hard-Surface Modeling in Blender 2.8 With Michał Kalisz


KLICEK

Rekomendowane odpowiedzi

  • KLICEK locked, unlocked i featured this temat

świetny model robi wrażenie, z tego co widzę to modelowanie na SubDevision obcykane do perfekcji, topologia siatki piękan

W dniu 22.03.2020 o 19:02, gryzon napisał:

Ależ to pięknie odjaniepawlił. Blender staje się świętym gralem w takich skomplikowanych booleanach. 

 

model piękny robi wrażenie ale z tego co widzę to cyknięty na SubDivision .... topologia siatki pięknie się prezentuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności