Napisano 15 Listopad 200420 l To moja trzecia praca w maxie ale mam zamiar zrobić ją perfect. Oto pierwsza odsłona. Jest jeszcze wiele do zrobienia. Zaczne chyba od ogona bo wygląda jak chaczyk na ubrania w barze. Niewiem tylko czy nie ma według was rażących błędów, bo oczywiście model robiłem z głowy... ale dziś mam zamiar zciągnąć w pracy jakieś prevki. Proszę o łagodne ale rzetelne komentarze. I proszę pamiętajcie że jestem świerzakiem i nie do końca znam program (wczoraj walczyłem pół dnia z przezroczystością modelu). http://www.maxx.int.pl/pinki.jpg http://www.maxx.int.pl/pinki2.jpg http://www.maxx.int.pl/pinki3.jpg http://www.maxx.int.pl/siatka.jpg http://www.maxx.int.pl/siatka2.jpg
Napisano 15 Listopad 200420 l przezroczystosc -> klikasz prawym na obiecie, dajesz properties i tam masz see trouhgt co bym poprawil, glowa niedorobiona - oczy, rogi - powinny byc z zalozenia okragle, podobnie nogi, pierwsy raz w zyciu widze kwadratowe nogi (przekroj) stopy.. a raczej narazie to on ma podpurki, ogolnie kiepsko wygloda, pomysl fajny ale zacznij od nowa ;)
Napisano 15 Listopad 200420 l chyba mial za ciasny zegarek, bo ta raczka prawie odpada, taki cienki przegub
Napisano 15 Listopad 200420 l definitywnie odpadają nogi (do poprawki) za bardzo przypominają cylindra (daj jakieś zwężenie przy kolanie (ale bez przesady) i to tyle :D
Napisano 15 Listopad 200420 l eeeeeee tam !!! fajny jest ! :D taki hipciowaty ! jak zaczniesz sie bawidz w kolana ... stopy itp ... to straci swoj kreskowkowy urok ... no i to sadelko ... jest super ! PS. moze nie jest idealny ... ale poprawia humor ... i to sie liczy pozdrawiam ! :)
Napisano 15 Listopad 200420 l Dokładnie ja najpierw jak go zobaczyłem to sprawdziłem jeszcze raz nazwę w tytule... BO to uroczy hipcio wychodzi ;)
Napisano 15 Listopad 200420 l teraz wszyscy smoki robią (nawet ja ) a tak to nadgarstek mi sie nie podoba i troche krowe przypomina pozdro
Napisano 16 Listopad 200420 l Autor HEHEHEHE Czyli nie jestem taki kiepski :] --> trochę historii: mam taki brelok przy kluczach (od dziewczyny dostalem ;P) jest to krowa, i chcialem wlaśnie taką krowe wymodelować... i w ostatniej chfili stfierdzilem ze fajniejszy będzie smok :] a nogi są i faktycznie mają być hipposowe :D a tu mam troche wczorajszych poprawek... nie mialem zbyt wiele czasu.... no zatkałem mu nos :( ale poprawie szybko ;P poprawiony nadgarstek: i te nieszczęsne nogi. mam zamiar poprawić jeszcze kolana ale nie zbyt wiele.
Napisano 16 Listopad 200420 l masz zamiar poprawic kolana--. jakie kolana??:) ja powiem krutko takie sobie:D:D pozdro ps. "poprawiaj" te kolana;);)
Napisano 16 Listopad 200420 l Autor buehehehe faktycznie jeszcze ich nie widać :P co nie znaczy ze ich nie ma....
Napisano 16 Listopad 200420 l a ja wiem zrób z niego smoka wszechmogącego czytaj 7 palców heh ale model fajny pozdro
Napisano 16 Listopad 200420 l za 30 lat takie potwory bedą chodzić po ulicach i tanczyć breka "JOŁ JOŁ" POZDRO
Napisano 16 Listopad 200420 l Jaki słodziuchny, co jest konieczne do zrobienia to nogi ciągle do poprawki, nie rozumie też po co ci takie zagęszczenie siatki przy nadgarstkach, no i jak prezentujesz to na forum to daj go na jakimś planie, żeby nie wisiał tak w powietrzu i jakieś światło (Skylight wg. mnie jest dobry do prezentacji takich rzeczy, chyba że uważasz, że za długo sie renderuje)...
Napisano 17 Listopad 200420 l Autor Wielkie dzięki za wszystkie wskazówki postaram się jak na szybciej do nich zastosować... tylko czasu mam niewiele ;) Fakt nogi stanowia dla mnie spory problem poniewaz sa krotkie i pekate i nie chcial bym stracic tej formy. Jednak pojawil się przedemna inny problem: wczoraj zauwazylem ze koleś ma strasznie "wbity" łepek w resztę korpusu. Podniosłem nieco głowę i... problem z szyją... niewiem czy i jak ja poprawić, w każdym razie jak dla mnie jest zbyt szeroka w widoku bocznym w porównaniu do widoku frontowego.... (heh sie rozzzzpisalem) i co sądzicie??
Napisano 17 Listopad 200420 l mi tam sie nie podoba: nogi brzydkie rece tez brzydkie takie to jakies dziwne pozdro
Napisano 17 Listopad 200420 l ja bym jakoś pociął segmenty i skalem ale jak masz inny sposób to powiedz pozdro
Napisano 17 Listopad 200420 l Na ostatnim renderze wyglada jak jakas karktka papieru z bumpem blisko krawedzi ;/.
Napisano 18 Listopad 200420 l mnie takze sie podoba, ja bym nie ruszal szyji tylko wlasnie nogi są takie.... słoniowate, wyciosane... ale wzasadzie kto powiedział że tak nie może być :D Twoja wizia i Twój hipo... yyyy.. tzn smok :P Pozdrawiam
Napisano 18 Listopad 200420 l Autor Jednak w widoku z prawej strony strasznie nie podoba mi się przestrzeń pomiędzy żuchwa a klatką i zamierzam coś z tym w przyszłości zrobić. (zaraz po nogach i rękach)
Napisano 18 Listopad 200420 l Jednak w widoku z prawej strony strasznie nie podoba mi się przestrzeń pomiędzy żuchwa a klatką i zamierzam coś z tym w przyszłości zrobić. (zaraz po nogach i rękach) pasuje mu do tego brzucha ta szuja z boku. ale ta z przodu to juz nie.... za cienka :)
Napisano 18 Listopad 200420 l hyhy jakis dziwny faktycznie ten tabaluga ;) moze jakies ladne pazury nie pobcinane jak te. hmm moze jakies skrzydla ?? bo raczej smoki lataja, a te rogi to troche psuja go wyglada on ja chochlik :D w 3dmarku2001 jest fajny smok, cos bys moze [podpatczyl albo bys sie ci wsunelo na mysl ?? :)
Napisano 22 Listopad 200420 l Autor Małby apdejcik... z kolanami naprawde jest sporo problemu jak dla mnie... ale za to skrzydełka wyszły mi nawet całkiem ciekawie. Proszę o komentarze.
Napisano 22 Listopad 200420 l z tylu ta glowa za duza :) ale to moze tak ma byc :) twoj koncept hmm na kocowce ogona fajnie by wygladala taka szczalka np. jak z osczepu ;) jakimi sie poslugiwali indianie ;D
Napisano 22 Listopad 200420 l Hehehe strzałka jest tylko nie widać ;) aha wlasnie :) hmm sie zastanawialem czy widac ja czy nie ;) to dobrze ze pomyslales o niej ;)
Napisano 6 Grudzień 200420 l co jest kiedy będą następne updaty hejo pobudka ztej pracki można jeszcze sporo zrobić więc rób i pokazuj pozdro
Napisano 7 Grudzień 200420 l Autor sorka, mialem troche na glowie, ale juz niedlugo będą nowe apdejty :] tylko mam pytanie: co pierwsze? tekstura czy kości?
Napisano 7 Grudzień 200420 l a co było pierwsze, jajko czy kura ;] tak troszkę dziwnie wygląda ten model, bugi się rzucają w oczy i ten kolor :/ popracuj nad jeog prezencją :P
Napisano 8 Grudzień 200420 l Autor kolor kolorem, ale naprawde nie wiem w którą stronę teraz iść. od jutra będe miał net w dom i napewno coś się ruszy, więc proszę o cierpliwość. I naprawde może wydam się dla niektórych głąbem ale nie wiem co należy zrobić pierwsze... (tekstura/kości)
Napisano 8 Grudzień 200420 l 1. Manifestacja na rzecz pokemonów :], 2. Po co mu te skrzydła skoro jest taki gruby :p, 3. Bardzo fajny, 4. Mi się podoba, 5. Niepokazuj profilu z przodu bo to troche zboczenie wygląda, 6. Zrób mu jakieś fajne tło. edit:7. Coś jeszcze ^^ :D.
Napisano 9 Grudzień 200420 l Autor 1. (...) nieznosze pokemonów ;] 2. Jakto po co?!? BĘDZIE LATAU :D 3. Dziękuję. 4. Dziękuję. 5. Ups... 8) 6. To model nie scena więc.... ...Wieczorem będzie siatka i coś jeszcze...
Napisano 21 Grudzień 200420 l Autor ehh... trudne to życie... dobra wiem że miałem wrzucić update wieczorem.... ale sie posypalo i nie mialem czasu nawet zajzec do projektu dosypuje cztery nowe obrazki i biore sie za teksture... uch bedzie sie działo (przynajmniej mam nadzieję. PS. życzcie mi powodzenia bo jeszcze nigdy tego nie robiłem.
Napisano 21 Grudzień 200420 l jak zobaczyłem pierwszy render myślałem że to krowa :) ale teraz już znacznie lepiej wyglonda, gdyby nie miał skrzydeł mógłby robić za ogrima z morrowinda nawet fajnie wyglonda ps: co to za smok co nie ma zębów?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto