Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 382
  • Wyświetleń 27k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Posted Images

Napisano

Ło Panie ładnie tego natłukłeś 🙂 Obserwuje od dłuższego czasu na youtubie i jak się okazało na artstation ale tutaj trochę więcej obrazków których nie widziałem, wszelkie domki i chałupki najfajniejsze. wnętrza i ciężarówka też dobre, ogólnie miło popatrzeć na taką robotę 🙂 

Napisano
  • Autor

Dzięki wielkie 🙂 Cieszę się, że oglądasz 😄 No co do prac w portfolio (na artstation) to  rzeczywiście ciężko "wszystko" pokazać, tak jak tu na forum, fajnie że Cię czymś zaskoczyłem hehe 🙂

Napisano

o matko jaka ilość rzeczy ! Szacun  ;D niektóre rzeczy widzialam na pintereście 😄  piękne ❤️

Napisano

Bardzo mi się podoba w jaki sposób tworzysz te buttony i elementy interfejsu. Mam takie pytanie: jak wygląda kwestia rozdzielczości? Czy tworzysz dany asset w najwyższej możliwej rozdzielczości, w jakiej jest wyświetlana gra, a potem to się dynamicznie skaluje do róznych rozdzielczości, czy może jest jakiś inny sposób? 

Napisano
  • Autor

Tworzę zawsze elementy GUI w bardzo dużej rozdzielczości, tak żebym mógł później to łatwo edytować, bez widocznej straty jakości i ogólnie lepiej jest mieć coś w mega dużej rozdziałce, niż później w za małej 🙂

W samym silniku gry dopasowujesz rozmiar do rozdziałki 4k (żeby UI nie było rozmyte) i to się samo skaluje do mniejszej rozdziałki, albo tworzysz oddzielne assety dopasowane do różnych rozdzielczości. Ogólnie to wszystko zależy jak będziesz chciał to zrobić i na co pozwoli Ci silnik gry. Jak robisz elementy GUI pod stronę www, to wtedy musisz najlepiej dogadać się z programistą w jaki sposób jemu pasuje, żeby grafiki były przygotowane i musisz mu wtedy też na pewno przygotować tak UI, żeby elementy mogły się "rozciągać" (np. powtarzalna tekstura w oknach)

O to chodziło? @rejzorback

Edytowane przez brain

Napisano
  • Autor

Hej, 

Na razie za bardzo tego nie monetyzuje (to są raczej grosze, co dostaje) 😉 


Ogólnie to może za 1-2 lata coś z tego będzie z:
- reklamy z YT (jak będę dalej rozwijał kanał do tego czasu)
- trochę kasy wpadnie z płatnych paczek (będę dodawał więcej płatnych paczek na sklep i będą się same reklamować darmowymi assetami)

- może założę patreona, więc wpadnie parę dolców...

Ogólnie jest to dość wolny proces i nie jest za bardzo opłacalny na "szybki" zarobek, dlatego tak mało osób z tej branży (game dev, grafika 3d/2d itd.) jest na YT i wrzuca regularnie filmy - na zwykłych zleceniach zarobisz X razy tyle co na YT i paczkach. Taki wolny proces i mało opłacalny odrzuca większość ludzi i szybko rezygnują bo nie widzą w tym kasy. Bardziej za kilka lat to się zacznie monetyzować tak, żebym mógł się tylko na tym skupić i z tego utrzymać.

Jeszcze robię swoją grę, więc mój kanał też może delikatnie pomóc w sprzedaży gry - na pewno będę wrzucał proces tworzenia assetów do swojej gry.

@KLICEK

Edytowane przez brain

Napisano

Co tu dużo gadać, chylę czoła, kawał dobrej roboty :D

Mam pytanko, Twoim zdaniem jak ktoś zaczyna przygodę z 3D dobrze jest postawić na Blendera zamiast np. Majki, albo 3Ds Maxa? Przerabiam pilnie tutoriale z Majki, ale  mam wątpliwości czy jednak nie lepiej skupić się na Blenderze? Ponoć Blender to przyszłość, a Majka stoi w miejscu? :)

Napisano
  • Autor

Ja nigdy nie robiłem w Majce, więc ciężko mi powiedzieć. Jeżeli chodzi o blendera, to bardzo szybko go rozwijają, ja osobiście na twoim miejscu bym po prostu pobrał sobie blendera i zaczał się go uczyć w wolnych chwilach - nie ma lepszego sposobu, musisz po prostu zobaczyć w którym programie Ci się lepiej pracuje. Ogólnie dla osób początkujących/zaczynających poleciłbym i tak blendera - jest za darmo, jest masa tutoriali, jest cały czas rozwijany w szybkim tempie itd.

@tsabu

Edytowane przez brain

Napisano
  • Autor

Dzięki wielkie! Oby tak było haha, zobaczymy! 😉 siamak i mike - mega są, tylko oni jednak poruszają tematykę bardziej "pro" i wchodzą w dużo bardziej techniczne rzeczy - ja bardziej sobie robię "na luzie" to co mi wpadnie do głowy w danym dniu i robię jakieś tam w większości kolorowe i proste obrazki/rendery/modele/tekstury. Nawet same miniaturki, mogą wtedy lepiej przyciągnąć ludzi do oglądania. 🙂 Ja na razie to wszystko i tak robię na spokojnie, nie spieszy mi się, żeby już teraz zarabiać na tym jak najwięcej - mam nadzieję, że trzymanie się tego planu (wrzucania po jednym filmiku dziennie przez 5-6 dni/tydzień ) zaowocuje za rok, czy dwa. 🙂

Napisano
  • Autor
13 minut temu, KLICEK napisał:

no na bank zaowocuje, no powodzenia bo tempo 1filmik dziennie to DUZO imo. No ale widac ze to dziala 1300 followow w miesiacu, to naprawde bardzo duzo. W ogole nie myslalem ze mozna miec takie przyrosty robiac grafike 🙂

No ja też nie 😛 Może też coś w tej kwestii podziałaj  😄 Dla Ciebie to dużo roboty by nie było, bo to tylko kwestia nagrania timelapse-a z tego co rzeźbisz - wystarczy odpalić OBSa, nagrać filmik, później przyspieszyć filmik, dodać muzykę i tyle (OBS,albo inny program do nagrywania ekranu) 🙂W sumie zbrush ma wbudowane nagrywanie tego co robisz w nim, więc nawet wtedy, to już w ogóle zero pracy, przy tym by było 😛 A liczy się efekt końcowy przede wszystkim 🙂 Z twoją ilością followersów powinieneś ładnie się wybić na YT. Tak tylko rzucam! 🙂

Napisano
  • Autor

Hehe, no to nagraj np. 20 filmików, i ustaw żeby odpalały się np. 1 co tydzień (ustaw ręcznie datę publikacji), najlepiej takie rzeczy wrzucać dla pracy, którą wrzucasz na artstation, bo od razu masz "reklamę" tego filmiku z YT na artstation. 

Jak masz nagrane z góry ze 20 filmików to wtedy nie martwisz się o "konsystencję", bo wtedy jesteś do przodu te kilka tygodni i wtedy uda Ci się dograć kolejne 10 czy ileś tam filmików przez ten czas 🙂 Nie musisz wrzucać codziennie 1 filmiku 😉

Napisano

No właśnie ostatnio miałem pytać co bierzesz i gdzie to można kupić? 🙂

I gratuluję retweeta na oficjalnym kanale Substance 🙂

Kariera na youtubie to ciężki kawałek chleba ale jak będziesz wrzucał regularnie, algorytmy załapią to zaczniesz się rozpędzać i będzie efekt kuli śnieżnej a później pieniądze, sponsorzy, darmowe karty graficznie i threadrippery, sława chwała i bogactwo 🙂

Ze sklepem i modelami/ assetami/ stockami jest podobnie, jak przejdziesz punkt krytyczny i będziesz miał już trochę tych assetów to zacznie się to samo szybciej nakręcać tylko musisz wytrwać i mieć trochę szczęścia jak np Tomasz Rozkosz ze squir.com, Lech Sokolowski chocofur.com, Andrzej Gasior viz-people.com, Tomasz Wyszolmirski dabarti.com

btw jak wyszukałem w googlach Tomasz Rozkosz squir google zaproponowało mi Tomasz rozkosz female squirt 😄

15 minutes ago, brain said:

Kwestia nagrania i wrzucenia tego co i tak robisz

No NDA może stać na drodze a na peronalne prace czasem czasu nie ma 🙂

Napisano
  • Autor
Cytat

No NDA może stać na drodze a na peronalne prace czasem czasu nie ma 🙂

A no tu racja, bardziej chodziło mi o jakieś rzeczy co robi sobie do "po godzinach", wtedy zebrać ze 20 filmików i dopiero zacząć wrzucać - bo wtedy ma masę czasu na "dogranie" kolejnych rzeczy, jak rzeczywiście się boi, że nie będzie "konsystencji" z jego strony. 🙂
 

Cytat

Kariera na youtubie to ciężki kawałek chleba ale jak będziesz wrzucał regularnie, algorytmy załapią to zaczniesz się rozpędzać i będzie efekt kuli śnieżnej a później pieniądze, sponsorzy, darmowe karty graficznie i threadrippery, sława chwała i bogactwo 🙂

Hehe, kariera YTbera to raczej mi nie grozi 😄, ale jak algorytm youtuba uzna mnie za wybranego, to może coś z tego będzie! Racja z tymi thredripperami i kartami graficznymi - co nie oglądnę jakiegoś znanego YTbera, to zaraz wyciąga nową kartę graficzną, albo CPU i mówi, że dostał za friko😛
 

Cytat

I gratuluję retweeta na oficjalnym kanale Substance 🙂

Dzięki 😉 Muszę więcej elementów GUI zrobić w Substance, z tego co widzę hehe.
 

Cytat

No właśnie ostatnio miałem pytać co bierzesz i gdzie to można kupić? 🙂

Popijam sobie właśnie herbatkę, jeżeli o to pytasz - ale nie wiem, czy to Ci da super moce! 😛 😛

Cytat

Ze sklepem i modelami/ assetami/ stockami jest podobnie, jak przejdziesz punkt krytyczny i będziesz miał już trochę tych assetów to zacznie się to samo szybciej nakręcać tylko musisz wytrwać i mieć trochę szczęścia jak np Tomasz Rozkosz ze squir.com, Lech Sokolowski chocofur.com, Andrzej Gasior viz-people.com, Tomasz Wyszolmirski dabarti.com

Dokładnie, trzeba wszystko robić na spokojnie i czekać, aż się nazbiera tego wszystkiego dużo i zacznie wpadać już jakaś normalna kasa. Te sklepy mega profeska, nieźle sobie Panowie poradzili! "Tomasz rozkosz female squirt" - lol.

Edytowane przez brain

Napisano
10 minutes ago, brain said:

co nie oglądnę jakiegoś znanego YTbera, to zaraz wyciąga nową kartę graficzną, albo CPU i mówi, że dostał za friko

No właśnie ja kojarzę jakiś kanał gdzie ludek miał ze 20-30 filmików, miał własne małe studio i dostał najmocniejszego threadrippera bo z jakiegoś powodu youtube go na chwilę polubiło 🙂 no taki procesor za te marne 18k to ja bym chętnie przygarnął 🙂

Napisano
  • Autor

Hah, to jest substance Designer 😄 bo masz 2 programy :

Substance Designer do tworzenia proceduralnych materiałów na node-ach (czyli to co widzisz na tych filmikach) i Substance Painter, gdzie przede wszystkim malujesz materiałami po modelach (coś jakby Photoshop ale dla grafiki 3d) i możesz malować tymi materiałami, które stworzysz w Substance Designerze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności