Skocz do zawartości

Teczka 3d/2d: brainchild.pl (art dump)


brain

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Jakies tam stylizowane assety lowpoly do RTSa: Blender, Zbrush, Substance + Untiy/Blender (render) - kilka starych, ale jest parę nowych 😛

rafal-urbanski-bmg-render-05.jpg?1653069
rafal-urbanski-bmg-render-12.jpg?1653068
rafal-urbanski-bmg-render-01.jpg?1653068
rafal-urbanski-bmg-render-03.jpg?1653068
rafal-urbanski-bmg-render-11.jpg?1653068
rafal-urbanski-bmg-render-02.jpg?1653068
rafal-urbanski-bmg-render-04.jpg?1653068
rafal-urbanski-bmg-render-06.jpg?1653068
rafal-urbanski-bmg-render-07.jpg?1653068
rafal-urbanski-bmg-render-08.jpg?1653068
rafal-urbanski-bmg-render-14.jpg?1653068
rafal-urbanski-bmg-render-09.jpg?1653068
rafal-urbanski-bmg-render-10.jpg?1653068

Edytowane przez brain
  • Like 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, dm_ napisał:

świetnie się patrzy na te rzeczy ale strasznego babola walnąłeś w opisie (GAME-RADY ASSETS)

takie życie 😛 poprawię na dniach, dzięki za zwrócenie uwagi 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie se pan działasz. Ja nigdy nie przekonałem się jakoś do rzeźbienia w Blenderze, i już raczej nie zsiądę się z Zbrusha, choć z czasem przełączanie między softami irytuje mnie coraz bardziej. Myślałem nawet kiedyś o dłubaniu stylizowanych assetów, bo to całkiem przyjemne i dość łatwe (dla mnie przynajmniej) zajęcie. Zastanawia mnie tylko, czy da się z tego żyć sensownie? Jestem teraz trochę na rozdrożu i kminię, w jaką stronę dalej pójść zawodowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Sewer napisał(a):

Fajnie se pan działasz. Ja nigdy nie przekonałem się jakoś do rzeźbienia w Blenderze, i już raczej nie zsiądę się z Zbrusha, choć z czasem przełączanie między softami irytuje mnie coraz bardziej. Myślałem nawet kiedyś o dłubaniu stylizowanych assetów, bo to całkiem przyjemne i dość łatwe (dla mnie przynajmniej) zajęcie. Zastanawia mnie tylko, czy da się z tego żyć sensownie? Jestem teraz trochę na rozdrożu i kminię, w jaką stronę dalej pójść zawodowo.

Te assety 3D co ja robię na potrzeby YT, robię tylko dla jaj ( przeważnie zrobione na szybko bez jakiegoś super przemyślenia, mega proste rzeczy itd.).  Jeżeli chodzi o zarabianie to z tego się nie da wyżyć (z YT i takich prostych assetów), z samego YT jak wrzuce np. 10 filmikow w miesiacu to moze bedzie 300-500zł 😄.

Jeżeli chcesz wyżyć z takich stylizowanych prac 3D, to musisz robić jakieś duże paczki z assetami (np. zrobienie 60 budynków do RTSa itd.), albo załapać się jako główny 3D artysta, w jakimś studio i cisnąć grafikę pod konkretne gry. Możesz też zrobić własną grę (dogadać się z jakimś ogarniętym programistą). Ogólnie jest wiele opcji na zarobek, jeżeli ogarniasz takie proste assety jak te, które tu widzisz, tylko trzeba trochę pomyśleć i mieć dobry plan (długoterminowy).

Edytowane przez brain
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Mortom napisał(a):

@brain
so-it-begins-raining.gif  😉 

😄

Długo się do tego zbierałem, ale w końcu się udało coś nagrać. Ogólnie, nagrywanie z głosem otwiera wiele nowych możliwości. Na razie zacząłem od MEEEGA prostego filmiku, żeby się powoli wdrożyć w nagrywanie takich rzeczy. 🙂

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Destroyer napisał(a):

No i elegancko 🙂 I jak poszło? taż się tak szarpałeś jak ja czy nagrywałeś w biegu jak pracowałeś? 🙂 

Głos nagrywałem oddzielnie, bo nie ma szans, żebym dał radę nagrywać jak robię i do tego jeszcze mówić. 😄 Nie jestem przyzwyczajony do tego. No ale 3 minuty filmiku i tak nagrywałem chyba ze 3 godziny, ale pod koniec już widziałem, że lepiej to zaczęło iść. Jeszcze nagram 10 filmików i będzie ok. 😛 

Ogólnie to najpierw zacząłem nagrywać z głosem, jak robię to (mega WIP jeszcze):

image.png.c3d435c96f84d9a8b04011be71b24a29.png

Ale jak tak sobie robiłem i robiłem, to stwierdziłem, że nie ma najmniejszych szans, że nagram z tego tutorial, bo po prostu nie wiem co ja mam w ogóle mówić... no i stwierdziłem, że muszę zacząć jednak od czegoś super prostego. (Jakby nie te proste deski to raczej by nadal nic nie miał nagranego.) 😄

Edytowane przez brain
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Just now, brain said:

Głos nagrywałem oddzielnie, bo nie ma szans, że bym dał radę nagrywać jak robię i do tego jeszcze mówić. 😄 Nie jestem przyzwyczajony do tego. No ale chyba 3 minuty filmiku i tak nagrywałem chyba ze 3 godziny. 😛 

No to ja podobnie, ze 4 godziny na 7 min filmiku 😄 Ale wiesz od czegoś trzeb zacząć 10-20 filmików i pójdzie z górki  🙂 ja 30s tipa nagrałem z biegu ale jak problem jest bardziej skomplikowany to nawet jak po polsku mówię to się gubię w tym co robię a jak się skupię na robocie to zaczynam stękać, albo nic nie mówię albo wypełniacze na yyy eee 😛 Teraz się docenia twórców którzy mogą obie te rzeczy na raz robić 😛 Tak samo jak czasem sobie wygodnie oglądam tutoriale i widzę potknięcia i problemy to "ja bym to zrobił lepiej" tak jak ludziki siedzą z chipsami przed telewizorem i lepiej by zagrali w meczu widząc wszystko z 5 ujęć kamer i będąc zrelaksowani i wypoczęci 😛 

Mikrofon też jest ważny, ja nawet jak ustawie żeby zbierał dźwięk z przodu to i tak ciągnie dziwek z myszki i klawiatury i czasem to tak brzmi 😄 

 

 

  • kekw 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Destroyer napisał(a):

No to ja podobnie, ze 4 godziny na 7 min filmiku 😄 Ale wiesz od czegoś trzeb zacząć 10-20 filmików i pójdzie z górki  🙂 ja 30s tipa nagrałem z biegu ale jak problem jest bardziej skomplikowany to nawet jak po polsku mówię to się gubię w tym co robię a jak się skupię na robocie to zaczynam stękać, albo nic nie mówię albo wypełniacze na yyy eee 😛 Teraz się docenia twórców którzy mogą obie te rzeczy na raz robić 😛 Tak samo jak czasem sobie wygodnie oglądam tutoriale i widzę potknięcia i problemy to "ja bym to zrobił lepiej" tak jak ludziki siedzą z chipsami przed telewizorem i lepiej by zagrali w meczu widząc wszystko z 5 ujęć kamer i będąc zrelaksowani i wypoczęci 😛 

Mikrofon też jest ważny, ja nawet jak ustawie żeby zbierał dźwięk z przodu to i tak ciągnie dziwek z myszki i klawiatury i czasem to tak brzmi 😄 

 

 

Dobrze, że nie nagrywam z kamerką bo bym wyglądał podobnie. 😄

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 hours ago, brain said:

Dobrze, że nie nagrywam z kamerką bo bym wyglądał podobnie. 😄

Możesz sprowokować swoje community do intensywnego polecania znajomym kanału powiedz, że jak osiągniesz 100tys subów to będzie face reveal, żeby bardziej zainteresować przyspieszyć cały proces to w dmuchanym basenie i w ażurowej bieliźnie 🙂 nie może się nie udać 🙂 

 

  • kekw 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Destroyer napisał(a):

ee to nawet nie tak źle 🙂

Ale raz, ze wchodzi na nowe tereny a dwa to po 20 takich filmikach już będziesz bardziej fluent w angielskim 🙂 

Dokładnie, myślę że po roku takiego nagrywania już będzie spoko to szło. 😉 

Edytowane przez brain
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam kolege po fachu 🙂

No ja też miałem niebosiężne plany i na próbę wypuściłem taki maleńki Dungeonik, no i kupa z tego była, jakby tak policzyć przez 1,5 roku to może z 1 tys. wpadło. Wiem za mało assetów zrobiłem i raczej w mobilki to szło i bez tekstur, ale czasu za wiele nie miałem, także powodzenia w monetyzacji.

Edytowane przez Monument3de
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Destroyer napisał(a):

Już szybciej idzie nagrywanie czy nadal się tak męczysz? 🙂 

Jest o wiele lepiej, jak nagrywam filmik pod tutoriala, to juz lepiej wiem, gdzie mam się na chwilę zatrzymać, bo będę coś tłumaczył (później jak będę nagrywał głos do filmiku). Na razie jeszcze za bardzo nie wiem co mam opowiadać podczas rzeźbienia (po prostu rzeźbię i tyle, nie za bardzo wiem co mam tam wyjaśniać 😄 ), czy ustawiania oświetlenia, więc na razie skupiam się na prostych modelach. Czasami po prostu coś robisz bo wygląda fajnie i tyle, ciężko to wyjaśnić ludziom. 😄

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem w tutka gdzie leciał jakiś timepase z rzeźbienia czy cos to tutor opowiadał jakąś teorię jak budować formę, scenę, kompozycje czy takie zagadnienia co nie miało wiele wspólnego z tym co robił w sumie ale jakieś informacje były w tym zawarte i coś można było posłuchać :0 Albo historia życia, jakieś anegdotki z pracy itd 🙂 

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Mortom napisał(a):

@brain Nom FAJNIUCHNE! Ale przyznaj spania to ty chłopaku nie masz co? 😄 

Większość rzeczy u mnie na kanale robiona jest na szybko, więc nie jest źle z czasem.😄 Jakbym chciał tak robić jak dla klienta, to wtedy rzeczywiście jeden taki filmik, bym robił dość długo.🙂 

Ogólnie, to myślę długoterminowo, np. jakiś tam murek co zrobię w jednym, czy drugim filmiku, wszystko później jeszcze połączę w jedną dużą scenkę w unrealu i będzie z tego kolejny filmik. Ogólnie, też staram się używać do nowych filmików, to co już miałem zrobione wcześniej (np. przerabiać 4 osobne filmiki z mieczykam, które kiedyś tam zrobiłem na 1 timelapse). 

Ogólnie to nie jest czas stracony, bo czasami używam tooli, których bym nigdy nie ruszył (bo muszę ludziom pokazać na filmiku coś ciekawego), no i można się dzięki takim filmikom dość dobrze rozwinąć i ogólnie przyspieszyć swoje workflow (co się przełoży na lepszą kasę ze zleceń).

Edytowane przez brain
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności