Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Nieźle dali!

  • Epic go tylko wykupił i udostępnił wraz ze skanami za darmo (wewnątrz Unreal Engine) . Pierwszy odnowiony Mixer był słaby ale ten wygląda dużo lepiej.     

  • @Nezumi z tego co widzę na prezentacji to malowanie nadal wygląda na takie podstawowe jak wcześniej i nie chwalą się nowymi opcjami więc pewnie nie ma w tym poprawy, póki co bardziej do pracy nad proc

  • KLICEK featured this temat
Napisano
  • Autor

quixel dla photohopa jest od dawna martwy ale mixera cały czas rozwijają. Pewnie nadal malowanie brushmi jest bardzo podstawowe i używa się ich głównie jako stampów do ręcznego poprawiania masek smart materiałów ale to też mają poprawić w przyszłości żeby siefajnei malowało ręcznie. Do wielu zastosowań i tak idealnie się sprawdzi, ja substance paintera nie uruchomiłem już kilka miesięcy i chyba póki co nie będę przedłużał subskrypcji, przy motion designie  czy animacjach  nie jest taki potrzebny a mam jeszcze ze 300 kredytów na materiały to póki co mi wystarczy na dłuższy czas a do drobniejszych rzeczy raz na jakiś czas mixer może wystarczy.

 

Swojadrogą ciekawe że quixel należy do epicka a jest postawiony na unity a nie unrealu 🙂

Napisano

Epic go tylko wykupił i udostępnił wraz ze skanami za darmo (wewnątrz Unreal Engine) .

Pierwszy odnowiony Mixer był słaby ale ten wygląda dużo lepiej. 

 

 

Napisano

Pytanie jesli ktos z Was uzywa - jak tam z malowaniem tekstur? Pierwsze wydanie nie pozwalalo uzyc nacisku piorka do sterowania przezroczystoscia czy wielkoscia pedzla... Nie wyobrazam sobie malowania na przyklad skory na takim sofcie. Cos sie zmienilo w tej kwestii?

Napisano
  • Autor

@Nezumi z tego co widzę na prezentacji to malowanie nadal wygląda na takie podstawowe jak wcześniej i nie chwalą się nowymi opcjami więc pewnie nie ma w tym poprawy, póki co bardziej do pracy nad proceduralnymi materiałami niż do malowania ręcznego całych assetów 

Napisano

Niestety mixer chyba nie obsługuje mojego nowego, pięknego, najlepszego tabletu bo rysik nie reaguje po włączeniu.. @KLICEK daj znać czy u Ciebie działa
EDIT
Dobra, zaczęło działać po trzecim restarcie programu, ale przy próbach robienia czegokolwiek na tym robocie ze splashscreena mam z 2 fpsy 😮
EDIT 2

A nacisk przy pędzlach jak nie działał w poprzednich wersjach tak nie działa i teraz 😄 

Edytowane przez RaVirr

Napisano
3 hours ago, michalo said:

Może włącz lub wyłącz windows ink?

Nie no, po prostu nacisk nie jest zaimplementowany.

To jak dla mnie bez kontroli naciskiem przezroczystosci i wielkosci ten soft jest zadna alternatywa dla Paintera. Przeciaganie presetow na model i machanie suwakiem to troche za malo dla mnie zeby sie jarac. No i jak slysze ta predkosc tez pozostala...

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności