Napisano 30 Kwiecień 20213 l Nowa wersja mixra ze wsparciem dla UDIM i texture sets https://quixel.com/mixer?fbclid=IwAR07YjyeEq-07xsFM9p7AgTXiYVxPfi3pzuhZoxybAfwWpIWCcKvCTJhXAk
Napisano 30 Kwiecień 20213 l no wow i to jest jeszcze za darmo? 😮 no kurde, myslalem ze quixel jest martwy a tu prosze jaki comback zaswiatow 😄
Napisano 30 Kwiecień 20213 l Autor quixel dla photohopa jest od dawna martwy ale mixera cały czas rozwijają. Pewnie nadal malowanie brushmi jest bardzo podstawowe i używa się ich głównie jako stampów do ręcznego poprawiania masek smart materiałów ale to też mają poprawić w przyszłości żeby siefajnei malowało ręcznie. Do wielu zastosowań i tak idealnie się sprawdzi, ja substance paintera nie uruchomiłem już kilka miesięcy i chyba póki co nie będę przedłużał subskrypcji, przy motion designie czy animacjach nie jest taki potrzebny a mam jeszcze ze 300 kredytów na materiały to póki co mi wystarczy na dłuższy czas a do drobniejszych rzeczy raz na jakiś czas mixer może wystarczy. Swojadrogą ciekawe że quixel należy do epicka a jest postawiony na unity a nie unrealu 🙂
Napisano 30 Kwiecień 20213 l Epic go tylko wykupił i udostępnił wraz ze skanami za darmo (wewnątrz Unreal Engine) . Pierwszy odnowiony Mixer był słaby ale ten wygląda dużo lepiej.
Napisano 30 Kwiecień 20213 l Pytanie jesli ktos z Was uzywa - jak tam z malowaniem tekstur? Pierwsze wydanie nie pozwalalo uzyc nacisku piorka do sterowania przezroczystoscia czy wielkoscia pedzla... Nie wyobrazam sobie malowania na przyklad skory na takim sofcie. Cos sie zmienilo w tej kwestii?
Napisano 30 Kwiecień 20213 l Autor @Nezumi z tego co widzę na prezentacji to malowanie nadal wygląda na takie podstawowe jak wcześniej i nie chwalą się nowymi opcjami więc pewnie nie ma w tym poprawy, póki co bardziej do pracy nad proceduralnymi materiałami niż do malowania ręcznego całych assetów
Napisano 30 Kwiecień 20213 l Niestety mixer chyba nie obsługuje mojego nowego, pięknego, najlepszego tabletu bo rysik nie reaguje po włączeniu.. @KLICEK daj znać czy u Ciebie działa EDIT Dobra, zaczęło działać po trzecim restarcie programu, ale przy próbach robienia czegokolwiek na tym robocie ze splashscreena mam z 2 fpsy 😮 EDIT 2 A nacisk przy pędzlach jak nie działał w poprzednich wersjach tak nie działa i teraz 😄 Edytowane 30 Kwiecień 20213 l przez RaVirr
Napisano 30 Kwiecień 20213 l 3 hours ago, michalo said: Może włącz lub wyłącz windows ink? Nie no, po prostu nacisk nie jest zaimplementowany. To jak dla mnie bez kontroli naciskiem przezroczystosci i wielkosci ten soft jest zadna alternatywa dla Paintera. Przeciaganie presetow na model i machanie suwakiem to troche za malo dla mnie zeby sie jarac. No i jak slysze ta predkosc tez pozostala...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto