Jump to content

Recommended Posts

  • KLICEK featured this topic

quixel dla photohopa jest od dawna martwy ale mixera cały czas rozwijają. Pewnie nadal malowanie brushmi jest bardzo podstawowe i używa się ich głównie jako stampów do ręcznego poprawiania masek smart materiałów ale to też mają poprawić w przyszłości żeby siefajnei malowało ręcznie. Do wielu zastosowań i tak idealnie się sprawdzi, ja substance paintera nie uruchomiłem już kilka miesięcy i chyba póki co nie będę przedłużał subskrypcji, przy motion designie  czy animacjach  nie jest taki potrzebny a mam jeszcze ze 300 kredytów na materiały to póki co mi wystarczy na dłuższy czas a do drobniejszych rzeczy raz na jakiś czas mixer może wystarczy.

 

Swojadrogą ciekawe że quixel należy do epicka a jest postawiony na unity a nie unrealu 🙂

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Epic go tylko wykupił i udostępnił wraz ze skanami za darmo (wewnątrz Unreal Engine) .

Pierwszy odnowiony Mixer był słaby ale ten wygląda dużo lepiej. 

 

 

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Pytanie jesli ktos z Was uzywa - jak tam z malowaniem tekstur? Pierwsze wydanie nie pozwalalo uzyc nacisku piorka do sterowania przezroczystoscia czy wielkoscia pedzla... Nie wyobrazam sobie malowania na przyklad skory na takim sofcie. Cos sie zmienilo w tej kwestii?

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

@Nezumi z tego co widzę na prezentacji to malowanie nadal wygląda na takie podstawowe jak wcześniej i nie chwalą się nowymi opcjami więc pewnie nie ma w tym poprawy, póki co bardziej do pracy nad proceduralnymi materiałami niż do malowania ręcznego całych assetów 

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Niestety mixer chyba nie obsługuje mojego nowego, pięknego, najlepszego tabletu bo rysik nie reaguje po włączeniu.. @KLICEK daj znać czy u Ciebie działa
EDIT
Dobra, zaczęło działać po trzecim restarcie programu, ale przy próbach robienia czegokolwiek na tym robocie ze splashscreena mam z 2 fpsy 😮
EDIT 2

A nacisk przy pędzlach jak nie działał w poprzednich wersjach tak nie działa i teraz 😄 

Edited by RaVirr
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
3 hours ago, michalo said:

Może włącz lub wyłącz windows ink?

Nie no, po prostu nacisk nie jest zaimplementowany.

To jak dla mnie bez kontroli naciskiem przezroczystosci i wielkosci ten soft jest zadna alternatywa dla Paintera. Przeciaganie presetow na model i machanie suwakiem to troche za malo dla mnie zeby sie jarac. No i jak slysze ta predkosc tez pozostala...

 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy