Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć, strasznie jaram się conceptowaniem oraz tworzeniem postaci szczególnie chciałbym zaistnieć w branży jako Chcaracter/ Concept Artist. Nie mam talentu oraz sporych predyspozycji, lecz upór i wiarę, że też uda mi się coś osiągnąć. W tamtym roku brałem udział w edycji zimowej szkolenia M4G Seminars - SculptYourHero  i od tego momentu strasznie spodobała mi się praca w ZBrush-u. Lubię również rysować. Chciałbym na ten moment głownie skupić się na anatomii człowieka oraz portretach, w rysunku i rzeźbie. W późniejszym etapie chciałbym zająć się również anatomią zwierząt. Moim celem również jest stworzenie swojego bestiariusza. Będę tutaj podrzucał swoje wypociny, mam nadzieje, że teczka doda mi sporo motywacji i że mogę liczyć na feedback z waszej strony. 

Napisano (edytowane)

Na sam początek podrzucam kilka prac, które stworzyłem na etapie swojej wcześniejszej przygody z rysunkiem.

IMG_20200910_033658.jpg

IMG_20200910_033710.jpg

IMG_20200910_033721.jpg

IMG_20200910_033729.jpg

IMG_20200910_033738.jpg

IMG_20200910_033755.jpg

IMG_20200910_033804.jpg

Character.jpg

Mouth.jpg

Skull.jpg

Edytowane przez Artem
  • Like 3
Napisano

Zacząłem robić studium twarzy, metodą Loomis-a, na razie tylko kontury, bez cieniowania, ponieważ nie widzę sensu jeszcze przechodzić do następnego etapu, gdy zaczynam dopiero łapać shape-y, jest to i tak dla mnie spore wyzwanie, lecz postanowiłem przynajmniej raz dziennie usiąść i porysować. 

IMG_20210506_030615.jpg

  • Like 1
Napisano

Cześć! Przez weekend nie miałem za bardzo czasu na szkicowanie, ale zawsze jakaś kartka z ołówkiem była przy mnie i w wolnej chwili porysowałem sobie bryłki, linie i kółeczka. Wczoraj wieczorkiem zrobiłem sobie refke ze skanu, żeby trochę odetchnąć od twarzy!

image.png

  • Like 3
Napisano

Cześć! Ostatnio mało czasu mam na rysowano czy rzeźbienie, ponieważ w tym miesiącu bronię dyplomu. Lecz powoli zabieram się za concept kolejnej postaci. Tu też chciałbym połączyć dwa style, czyli hard surface oraz organike. Na razie szukam shape-ów, składam "puzzle" i próbuje swoje wyobrażenie przelać na papier, by później bez zawahania przejść do ZBrusha. Oczywiście przy okazji studiuje anatomie ludzką. Jeżeli macie jakieś porady dotyczące conceptowania postaci, chętnie przyjmę!

cocnept_artur_ciejka.png

  • Like 3
Napisano

Zrobiłem kilka miesięcy temu speed concept art, na zaliczenie na studia. Zapomniałem o nim kompletnie. Niestety bez podmalówek itp. render w Blender-ze i wykończenie w Photoshop-ie. Czas realizacji niecałe 8 godzin.

Dark_Forest_Concept.jpg

  • Like 1
Napisano (edytowane)

Dzisiaj przybywam z conceptem na szybko, Baby Venom, fan art, jeszcze W.I.P.-ek, ale się pochwalę. Myślę o tym, żeby w wolnej chwili zrobić go w 3D, ale na razie mam pilniejsze sprawy. 

 

Baby_Venom.png.3ddf855d5bc5d21fd0e2143685eacd82.png

Edytowane przez Artem
Napisano

Cześć, dawno mnie tu nie było, ostatnio zabrałem się trochę za anatomie człowieka. Nie mam świeżego spojrzenia na temat tego co zrobiłem, dlatego prosił bym was o jakiekolwiek uwagi, by zabrać się dalej do dzieła. ;)

image.png

image.png

image.png

image.png

Napisano

Widzę jeszcze sporo błędów i analizuje wszystko, dzisiaj mały progres i chodź mam wrażenie, że w niektórych miejscach poprzednia wersja wypadła lepiej.

image.png

Napisano

Czasz najwyższy dopasować ząbki i przejść do detalu. Jestem zadowolony z tego study, jeżeli macie jakieś spostrzeżenia na co jeszcze mogę zwrócić uwagę, chętnie przyjmę feedback!

image.png

  • Like 3
Napisano

Tak, też myślałem nad taką opcją, study oczywiście nie jedno jeszcze przejdę, ale chcę zabrać się teraz za mięsnie twarzy, portret i później całą sylwetkę. Coś do folio muszę wrzucić, fajnie by było załapać jakąś pracę. 

Napisano (edytowane)

Cześć, ja nie jestem specem od tematu ale co 2 pary oczu to nie jedna co nie. Generalnie powinienes popracowac na czesciami konczyn gornych i dolnych( od lokcia w dół, od kolan w dół) generalnie brakuje sporo widocznych kosci, proponuje nalozyc sobie szkielet na to, masz w zbrushu darmowy razem z miesniami co tez jest pomocne i na transparencie zobaczyc sobie. Pamietaj ze to miesnie sa do szkieletu przymocowane wiec to jest podstawa. Pozatym sylwetka "silhouette"ale to glownie na konczynach czyli to juz wiesz. klatka wydaje sie spoko chociaz bebzon wydaje sie strasznie szeroki w dolnej czesci.

 

Dodam że miesnie moga wygladac róznie zaleznie od genetyki lub poziomu wykrztalcenia i tkanki tluszczowej itd. dlatego wazny jest szkielet pod spodem.

Ale ogolnie Zajeb......... 😛

Peace i powodzenia.

AnatomiaFeedback.png

Edytowane przez Kolas3d
  • Like 1
Napisano (edytowane)

Dzięki za Feedback, oczywiście wracam do tematu, chwilowo miałem przerwę. Na tą chwilę chciałem odsapnąć i przygotowuję basemesh dłoni i stóp. A tu mała zabawa w przerwie od anatomii. Oczywiście wiem, że tutaj jest dużo błędów chociażby na samych plecach czy brzuchu, który jest nieskończony, ale tak jak mówię, ostatnio przygotowałem sobie base dłoni i będę je pozował. Prócz tego chce teraz przejść do stóp, następnie wezmę się za poprawki ogólne anatomii i detal.image.png

Edytowane przez Artem
Napisano (edytowane)

Tak się zastanawiam 🤔 czy te paski w kapeluszach to tylko czysto dekoracyjna rzecz? Czy jednak coś tam dają. No bo z jednej strony, w sumie dyńkę można sobie takim paseczkiem przycisnąć i kapelusz nie ucieknie... no ale od tego były te takie sznurki co by kapelusik nie uciekł. No i jak by tak łepetynę paskiem ścisnąć to chyba po jakimś czasie zaczęła by trochę pobolewać. No! Ale tak sobie rozkminiam... bo się nie znam. Ciekawe czy jest o tym jakaś książka: Budowa i zastosowanie w praktyce części kapelusza kowbojskiego... czy cuś.

No ale pan cowboy spoczko wyszedł 🙂 Trochę blady (może wampir) ale LOOZ. Podpompuj mu trochę hemoglobinki i będzie GIT! 😉 

P.S.
Jaskrę też mu usuń, bo będzie kiepsko strzelał. No ale może to jakiś Daredevil z dzikiego zachodu... no nie wiem, jak chcesz tak zrobisz 😉 

Edytowane przez Mortom
Napisano

Dzięki wszystkim za feed! Trochę kombinacji z teksturkami. Coś nie siadło, ale byłem ciekaw, no i lecę dalej! 

Render_001.jpg

Render_4K.jpg

  • Like 4
Napisano (edytowane)

No z koszulą to pojechałeś ziom! 😉 nici grubości 0,5 cm to nie w kij dmuchał - bardziej to chyba kolczuga z wełny niż koszula 😉 
Kamizelka też ma za dużą fakturkę skóry - tak mi się wydaje. Jak byś tam skale w materiałach ponaprawiał to pewnie tak źle by nie było 🙂 

No chyba że robisz postacie do filmu z Guliwerem i wyspą liliputów - to OK 😉 

Edytowane przez Mortom
  • Like 1
Napisano (edytowane)

spoczko podejscie, nastepnym razem zwróc uwage na rozmiar texturki zeby na kazdym elemencie była w takim samym rozmiarze (kolniezyk vs reszta koszuli)  😄 

Mógłbyś troche dłużej pomeczyć tą koszule w marvelousie, zeby troche wiecej foldsow wyszlo, byloby ciekawiej.

Jak już wysymulesz to weź ją wrzuc do zbrusha i podrzeźb - dodaj seamy , dodaj memory foldsy, dodaj jakieś przeszycia materiału, dodaj tą różnice w wysokosci miedzy łączeniami materiału, żeby było bardziej realistycznie 

 

No i przedewszystkim nie spiesz sie, poświęć 1-2 dni na zbieranie refek i lecisz z tematem 

Edytowane przez ArnoldSzczesliwy
  • Like 1
Napisano

Spokojnie panowie, jak na tą chwilę to tylko skórę trochę podrasowałem, z resztą jeszcze sporo zabawy. 🙂
Ale dzięki za feed oczywiście, wezmę sobie do serduszka!

Napisano (edytowane)

Cześć, jestem w trakcie robienia takiego świnioludka, lecz zatrzymałem się na tym momencie, ponieważ nie jestem pewny co do dalszych poczynań, jeżeli chodzi o anatomie tego stwoka. Wrzycam ponieważ na tym etapie, jeszcze go poprawiam, dlatego przychodzę do was, może macie jakieś sugestie lub rady jak mógłbym to pchnąć naprzód, zanim zdefiniuje finalne kształty i dodam ekwipunek. Mordka na razie basic, nic szczególnie nie ruszałem. Triceps oczywiście do poprawy. Myślę jak rozpracować górę pleców, czy nie zrobić jej bardziej umięśnionej. Dolne partie nóg wydają mi się ciut za szczupłe, by udzwignąć takie cielsko. I nie jestem pewien co do nich, ponieważ nigdy nie łamałem na tyle anatomii. Nie za bardzo podoba mi się jeszcze ramię, którę musze dopracować i myślę, żeby jeszcze napompować mu łapy, żeby były ciut grubsze. Jeżeli macie jakieś sugestie i porady wzgledem robienia anatomii dla takich kreaturek, chętnie przyjmę!

Projekcik od początku do końca robię w blenderku! Zobaczymy jak się sprawdzi ten sofcik pod sculpt, może nie jest tak intuicyjny jak ZBrush, ale myśę, że fajna alternatywka.

image.png

Edytowane przez Artem
  • Like 5
Napisano (edytowane)

Dzisiaj mało modelowanka, pociąłem mojego ziomczka i troszeczkę pokminiłem jak połączyć anatomie ludzkiej nogi ze świńską, oto rezultat. Myslę, że jeszcze można by tu powalczyć, ale to ma być prosty model pod druk, z małą iloscią detalu, więc tylko bardziej zdefizniuje kształty i zabieram się za rozkminkę innych części. Jeżeli macie jakieś spostrzeżenia, chętnie przyjme krytykę.

 

image.png

Edytowane przez Artem
  • Like 4
Napisano

Dobra, starczy tej zabawy! Jutro wracam do modelu! Jak macie jakieś sugestie na przyszłość, chętnie przyjmę krytykę! Zdrówka!

316577594_444717731189886_3410642765937850783_n.jpg

  • Like 2
Napisano (edytowane)

Miałem się wziąć we wtorek, aleeee w innym wymiarze istnieje coś takiego jak życie towarzyskie i niestety, złe istoty z tego wymiaru chciały mnie pożreć, gdybym został przy komputerze. A tak serio to bredzę głupoty, bo jest 3 rano.

Przychodzę do was z dzisiejszym małym progresem. Testowałem funkcje, której wcześniej nie ruszałem, nie wiem dlaczego, chyba z włąsnej głupoty, nazywa się Dyntopo, ułatwia życie w 100%. Oczywiście jeszcze pewnie sporo nie odkryłem, żeby przyspieszyć workflow, ale uczę się. Po nowym roku planuje powrót do ZBrusha <3. Tymczasem dzisiejsza koretka ciała i rąk. Anatomicznie pewnie można by się przyczepić. Osobiście nie jestem ekspertem, ale to nie znaczy, że nim nie będę! Dodatkowo postanowiłem, że jeszcze muszę przetestować Multiresa, dlatego bardziej wygładzę i zdefiniuje kształty po retopo. Zdrówka życzę!

Projekt bez tytułu.png

 

Edytowane przez Artem
  • Like 3
Napisano

Nie zawsze jest czas i miejsce, gdzie mogę zabrać komputer, ale zawsze staram się mieć ze sobą szkicownik lub tablet, by na bierząco podnosić swój warsztat, wiec dzisiaj taki mały szkic tym razem inna technika. Mimo, że głównym moim celem jest Character Art, myśle, ze takie szkice też przekładają się na rzeźbę.

Wolnej chwili chce przerobić to na Concept w stylu postapo. Dołączyłem do projektu gdzie na postawie powieści mam za zadanie zaprojektowanie i stworzenie głównego bohatera, tym razem w stylizowanym wydaniu. Projekt non profit, lecimy po godzinach, jak kto ma czas! 

30AF7E53-D335-4C3B-AB94-62F1050ABE4B.jpeg

Napisano

Dzisiaj miałem w końcu trochę czasu na swoje rzeczy, więc zrobiłem mały update. Po pierwsze tak jak zapowiadałem będę robił concepcik w stylu postapo, więc udało mi się coś tam poszkicować.

Dodatkowo usiadłem do swojej postaci, zrobiłem sobie base dłoni, oraz pomyślałem, że fajnie by było w końcu zabrać się za projektowanie ryjka. Chciałem coś schizowego, ale chyba poniosła mnie fantazja. Cóż ogólnie nie jestem zadowolony z rezultatu, ale bawiłem się świetnie. Wrzucam dla dokumentacji, zrobię jeszcze kilka podejść, później dopieszczę i połączę ciało i zabieram się za ekwipunek dla ziomeczka. Enjoy!

Untitled_Artwork.jpg

Napisano (edytowane)

Siemanko! Tradycją już u mnie jest, że przed świętami, gdy mam chwilę wolnego odpalam Wiedzmina, no i tak się stało, ale wracam po krótkiej przerwię z kolejnym update-m. Pierwsze za co się wziąłęm to nogi, nie siedziały mi kompeltnie i pewnie jeszcze je trochę poprawię. Druga sprawa, to pobawiłem się trochę bursh-ami, próbuje zbliżyć je do ZBrush-owych. Nie powiedziałbym, że kompletnie mi się udało, nadal gdzieś tam tęsknie za Zetką, ale mimo wszystko usprawniam workflow jak mogę. Poprawiłem trochę body, ale nie kompletnie. Ponieważ za bardzo poszalałem z plecami i wróciłem do poprzedniej wersji, także plecki bez zmian. Nic odkrywczego, ale chwilę też posiedziałem w trybie sculpt na multiresie i szczerze powinienm zrobić retopo i drobne zmiany lub poprawki wprowadzać tam, dlatego postaram się doprowadzić szybko projekcik i wskoczyć tam, żeby się nie męczyć. Postanowiłem nadać trochę bardziej stylizowany look i trochę przyspieszyć pracę, ponieważ czeka na mnie kursik anatomii, który odpalam od nowego roku. Jeżeli macie jakieś sugestie co do tego co móglbym jeszcze poprawić, byłbym wdzięczny za feedback, bo trochę zataczam kółko, tzn. ciągle widzę błedy, które nie dają mi przejść dalej, ponieważ uparłem się, że wymuskam go do końca, mimo że zrobiłem w miedzyczasie z 4 wersje końcowe to zawsze wracam, bo nie daje mi to spokoju. 

Zdrowia życzę! 

Edytowane przez Artem
  • Like 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności