Napisano 22 Czerwiec 20222 l Unreala bez minimalnie Threadrippera nawet nie tykaj patykiem - sama kompilacja shaderów pustej sceny zjadła by ci z 10 min 🙂 nie mówiąc o tym czy by ci się poprawnie silnik odpalił w edytorze 🙂 Ale próbować można 😄 Sadomaso i Unreal mają te same korzenie - ból / cierpienie, zaplatane lekką nutką przyjemności 😉
Napisano 2 Lipiec 20222 l Autor Witam. Oto efekt koncowy mojej pracy nad maluchem. Animacja mogłaby być troche lepsza ale chyba nie jest najgorzej. https://youtu.be/9sw94GlZ4WM Edytowane 2 Lipiec 20222 l przez Myoghi
Napisano 2 Lipiec 20222 l Kamera jak na mój gust wierzga za szybko no i ten linearny zwrot kamety w 25s sztucznie wyszedł. Niepotrzebnie chyba też walnołeś to na 60 kl/s - jak puściłem sobie render na 0.5 prędkości i miejscami skrócił byś ujęcia i puścił to na 24-30 kl/s wyszło by bardziej filmowo. Prze kadrowałbym to też na filmowe proporcje ekranu - bo teraz to troche jak z gry jakiejś, chyba że to intencjonalnie to OK. Popatrz sobie jak to robią inni, po naśladuj, poeksperymentuj itd. Takie pierwsze 2 z brzegu na Youtuba - nie mówię że są jakieś mega ale popatrz jak tak kamera sie porusza, jak rozplanowali pierwszy plan, drugi i trzeci itd. Mogłeś fajnie zagrać czerownym i niebieskim w planach itd. Aha i zauważ jeszcze jedno - cięcia w takt muzyki. Od razu jakoś tak lepiej jak ścieżka dźwiękowa i obraz na siebie wpływają. Pozdr 👍 Edytowane 2 Lipiec 20222 l przez Mortom
Napisano 2 Lipiec 20222 l hej, ja bym dotexturował ślady po wycieraczkach, wtedy od razu będą texturki lepiej wyglądać. Gdy teksturujesz ważne, żeby dać jakiś final touch na końcu ręcznie.
Napisano 2 Lipiec 20222 l Autor @Mortom Dziękuję za rady. Zrobilem w 60 klatkach bo wydawało mi sie ze będzie jakościowo lepiej. Zwrot kamery zauwazylem dopiero po renderze. Mialem dodac jakis szum albo ruch kamera zeby nie bylo tego widac. Ale w końcu nie dodalem. Generalnie bardzo mnie ograniczala hdrka. Lepszym rozwiazaniem bylo wymodelować hale i zrobic lepsze ujecia. Napewno duzo musze popracowac nad animacjami. Podobaja mi sie te ujęcia z bliska, ale wiem ze moje modele nie sa idalne pod takie zbiiżenia @jakubziom właśnie chciałem dodać ślady po wycierackach ale jeszcze za bardzo programu nie ogarniam Edytowane 2 Lipiec 20222 l przez Myoghi
Napisano 2 Lipiec 20222 l Mega przegiete sa te zabrudzenia/podniszczenia. W 15s karoseria jest tak zdeformowana ze prawie sie stala jakims organicznym elementem jakby wypalona kwasem a jednoczesnie swieci sie jakby byla nowka sztuka... Wszystko z umiarem, popatrz na przyklady jakie powyzej zamiescili inni. Kolorki bija po oczach intensywnoscia ale o tym juz wczesniej wspominali, mniejszy specular. Duzo naturalniej wygladala karoseria na twojej wrzutce z paintera gdzie miales drzwi ciemniejsze. Oswietlenie - jesli HDRka nie daje Ci tego co potrzebujesz to doswietl to, dodaj swiatla w scenie zeby uniknac sytuacji jak w 30s gdzie caly bok auta niknie w mroku mimo ze naokolo masz pierdylion swietlowek niby. W ogole polecam oswietlanie zaczac bez zadnych swiatel, pododawac recznie swiatelka tak zeby wygladalo ladnie a HDR to na samym koncu dodac do juz oswietlonej sceny zeby mialo sie co odbijac ale zeby to nie byl decydujacy element w oswietleniu a raczej dodatek do niego. Przez dlugi czas zaczynalem od HDRki i czesto na tym sie konczylo 😄 Ale w ten sposob jestes skazany i ograniczony przez ta jedna fotke. Uwaga - herezja bedzie: Cycles wcale nie jest takim fajnym rendererem 😮. Zwlaszcza jak chodzi o cienie. W wolnej chwili poprobuj sobie DARMOWEGO i fajnie zintegrowanego z Blenderem LuxCoreRenderera https://luxcorerender.org/ Instalujesz jak normalny plugin i nagle okazuje sie ze twoje rendery moga byc duzo ladniejsze i bez tego Cyclesowego feelingu ktory krzyczy z 99% Blenderowych renderow. Najlepszy do takich rzeczy jak architektura ale do autek tez sie nada. Sprawdz sobie - nic Cie to nie kosztuje. Powodzenia w nastepnych produkcjach.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto