Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 54
  • Wyświetleń 8,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • blood_brother
    blood_brother

    Proszę Państwa, oto bohater na miarę naszych czasów! WOMBATMAN! Brakuje wiedzy anatomicznej, ale przyjemnie mi się machało i jak na moje to taki speed trochę.

  • A jakby mu tak dodać mocniejszy subsurface scattering i ogień przebijający miejscami przez skórę i inne otwory?:) Plus jakieś iskry alboco

  • blood_brother
    blood_brother

    Powiedzmy, że szkielet skończony, chociaż pewnie można by jeszcze sporo poszukać.

Posted Images

Napisano

Fajnie wyszło, w tych dwóch pierwszych renderach ziarnowany dof trochę mało przyjemny ale przy zbliżeniu na twarz nawet wygląda tak filmowo, szczególnie po lewej 🙂 Używałeś jakiegoś odszumaicza czy surowy render?

Napisano
  • Autor

No właśnie zapomniałem włączyć arnoldowego denoisera. W sumie to nie sprawdzałem nigdy, czy można go włączyć już po fakcie, ale czas renderu (głównie właśnie przez DOFa) mnie zniechęcił, by liczyć jeszcze raz. Niby mógłbym polecieć szybciej na GPU, ale kiedyś robiłem testy i jest zauważalna różnica na korzyść CPU.

A zewnętrznych denoiserów, czy innych ejajów do tego to nie znam.

Napisano

@blood_brother ja używałem czasem denoisera z davinci resolve ale to przy animacji i jest w płatnej wersji. Topaz ma jakiegoś denosiera i teraz przy zalewie ai to można za darmo potestować różne systemy i zobaczyć czy któryś się nada, nawet potem w photopie zamaskować tylko tę część którą chcesz poprawić z szumu jeśli reszta nie jest ok. Ja bym spróbował coś na szybko po taniości sprawdzić, nawet na przyszłość się przyda żeby wiedzieć czy w razie potrzeby można coś wyratować 🙂 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności