Skocz do zawartości

Teczka blood_brother


Rekomendowane odpowiedzi

Hej bardzo fajna postać, dobrze to wygląda, ma charakter i harmonijnie się wszystko zgrywa. Choć na artstacji zbliżenia już tracą bo brakuje detalu i rozdzielczości tekstur na takim zbliżeniu.
Co robiłeś tu w hudinim? 🙂 

I jeszcze co mi się rzuciło to skała na której stoi jest trochę blobowata, niby są jakieś kamyki a wszystko jakby naciągnięta płaska tekstura na głądki model podloża a prostym dispem by to można było szybko wyciągnąć i by lepiej siedziało 🙂 

 

hmm może sam bym teczkę założył, w sumie to tak planowałem zrobić już z rok czy dwa i jednocześnie coś w socialach robić ale stary jestem i mi się nie chce a i też nie mam za bardzo czego pokazywać żeby wstydu nie było 😛 

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Destroyer napisał:

Choć na artstacji zbliżenia już tracą bo brakuje detalu i rozdzielczości tekstur na takim zbliżeniu.
Co robiłeś tu w hudinim? 🙂 

Zbliżenia tracą, bo i projekt był robiony z myślą o całościowym ujęciu, bez zbliżeń, ale chciałem chociaż trochę napracowanka pokazać. W hudym to tylko główny Redshiftowy render poszedł i w sumie ja bardziej patrzyłem co tam się dzieje, ale nie mogę powiedzieć, że Hudy nie został użyty 😛 Reszta to majkowy arnold. Cały modeling to Zbrush wsparty Marvelousem. UVki Rizom i tekstury Painter. Ten ostatni to jak mi ktoś powie, że to taki Photoshop tylko w 3d to go chyba wyśmieję 😛

Skała jest wyciągnięta z Megascansów, głównie tylko po to, żeby krasnal nie wisiał nad rozciągniętą HDRką.

Generalnie widzę dużo miejsc do poprawy/innego podejścia, ale niesamowicie dużo się przy tym nauczyłem, a przede wszystkim można uznać to za skończone. I mam nadzieję te doświadczenia przenieść na kolejne rzeczy. Jakby ktoś się wahał to gorąco polecam Sculpt Your Hero. Chociaż w tym roku już chyba nie będzie.

@Destroyer zakładaj teczkę! Każdy powód do śmiechu albo kuksańca jest dobry 😄

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minutes ago, blood_brother said:

Generalnie widzę dużo miejsc do poprawy/innego podejścia, ale niesamowicie dużo się przy tym nauczyłem, a przede wszystkim można uznać to za skończone. I mam nadzieję te doświadczenia przenieść na kolejne rzeczy. Jakby ktoś się wahał to gorąco polecam Sculpt Your Hero. Chociaż w tym roku już chyba nie będzie.

No całościowo to bardzo dobrze wygląda i co najważniejsze skończone! 🙂 Ciężko jest coś dowieźć do końca a jak chcesz zrobić perfekcyjnie to często nie zrobisz wcale 😛 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@blood_brother Do mięśni to wołaj zdjęcia od @Destroyer jako dyżurny forumowy paker będzie mógł zrobić parę referencji 🙂 A może jeszcze jakiś akcik? 😄 

A jeśli chodzi o szkelet.. to może jakoś tak specjalnie nie mam fachowej wiedzy ale z własnych obserwacji swojego ciała, mogę powiedzieć, że zęby wyglądają nieco inaczej 😉 a nie jako jeden pasek w gębie. ALE może zemnie jakiś mutant z Czarnobyla, więc się nie sugeruj 😉 👍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To się nazywa dieta cud! Choć siła po takiej kuracji chyba mocno spada 😉 
I nie wiem jak pan wyglądał za życia ale po długości stup 😄 nie mógł się prawdopodobnie odgonić od ładnych pań pragnących spędzić z nim upojną noc 😉 

A może to o wielkość łap chodziło? A nie wiem nie pamiętam xD 

Edytowane przez Mortom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.05.2023 o 23:14, blood_brother napisał(a):

 

 

Generalnie widzę dużo miejsc do poprawy/innego podejścia, ale niesamowicie dużo się przy tym nauczyłem, a przede wszystkim można uznać to za skończone. I mam nadzieję te doświadczenia przenieść na kolejne rzeczy. Jakby ktoś się wahał to gorąco polecam Sculpt Your Hero. Chociaż w tym roku już chyba nie będzie.

No i prawidłowo. Nigdy w życiu lepiej nie było odkąd się pogodziłem że tworzenie tak wygląda 😛 na szczęście na pewnym poziomie nikt (a przynajmniej klienci) tego nie widzi. Legendy głoszą że kiedyś nawet za to płacą (!)

Monokl ma fajny, tylko jakiś niewyspany z tym cieniem pod okiem. Ale co skończone to twoje 😄 

Co do kości, to w ramieniu chyba nie będzie takiej buły kulistej na końcu, tylko ona jakby się wyłania z takiej panewki. Trochę jak w udowej, nie przyczepia się jak patyczak, tylko z offsetem. 
Albo jest i nie widzę 😛 


image.thumb.png.16335673a0d920f2bf11097435ad051b.png

Klata i kręgosłup dobrze wyglądają, przedramiona też. Przynajmniej na moje oko. Trochę się z Proko naoglądałem tych trupów. Swoją drogą polecam, dobre źródło, mówi tam która część kości to wynik tego, że się jednak do czegoś przydaje, a które to jakieś żłobienie bez znaczenia

 

Teraz patrzę że odkopałem trupa sprzed 3 miesięcy ale co tam 😛 może się przyda



  

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model bardzo fajny choć poza trochę niefortunna bo wygląda jak saneczkujący pies, może powinien się zbadać na pasożyty 🙂

Swoją drogą może ktoś nie wie ale wombaty mają kanciaste tyłki i co bardziej unikalne jako jedyne zwierzątka na ziemi robią sześcianowe kupy 😄

4bg5cb7q8fh81.jpg

@Nezumi pewnie się zgodzi, że to rozwiązuje tajemnice skąd blender ma tyle tych defautowych cubów po stworzeniu nowej sceny które potem trzeba wywalić 😄

  • kekw 1
  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności