ultek Napisano 21 Listopad 2004 Napisano 21 Listopad 2004 Ponizej prezentuje to co dzisiaj zmajstrowalem przez jakies 3-4 godzinki... Jest to moj drugi projekt samochodu w 3dsmax'ie (pierwszego do konca nie ukonczylem, gdyz zabraklo mi zapalu i pomyslow - a byl to wlasny projekt...). Nie motam w 3ds'ie zbytnio, takze nie mieszajcie mnie z blotem za bardzo, za to co zrobilem :P
polka dot Napisano 21 Listopad 2004 Napisano 21 Listopad 2004 wyglada na to ze nie ma zadnych bledow ;) no moze swiatla sie nie kleja troche i ten chamfer nad kolem za ostry ale ogolnie jest spoko
zipper Napisano 21 Listopad 2004 Napisano 21 Listopad 2004 mhmm przetloczenie na masce i swiatla to to co sie rzuca w oczy :) PS. co za paskudna moda na tego typu swiatla nastala :( pozdrawiam
ultek Napisano 21 Listopad 2004 Autor Napisano 21 Listopad 2004 Chamfer nad kolem troszke juz poprawilem, jednak to o dziwo nie jest nad kolem ... do kola to jeszcze kawal powyginanej blachy... (ponizej real fota jak to naprawde wyglada...) p.s. o co chodzi z "przetloczeniami na masce"? troche jeszcze nie lapie niektorych rzeczy i w tym wypadku ni wim o so chosi :P [edit] swiatla beda bardziej szczegolowe, to co aktualnie - to tak na razie tylko [;
illy Napisano 21 Listopad 2004 Napisano 21 Listopad 2004 u ciebie gorny rog swiatla jest ostry, na referencji jest zaokraglony, i dlatego tak brzydko "dopasowywuje" sie do reszty, to jest pierwsze co rzucilo mi sie w oczy. a standartowo dodam: dawaj biale tlo (render->environment), material szary bez odbic. PS: uzywasz jakiegos renderera czy scanline? ps: licze ze skonczysz :)
Piotr Dobosz Napisano 21 Listopad 2004 Napisano 21 Listopad 2004 robisz to z jakis bluebrintow? czy ze zdjec? uwielbiuam ten samochod on mi troche przypomina ten z matrixa ze sceny poscigu to byl dopiero woz:) pozdrawiam
Knysha Napisano 21 Listopad 2004 Napisano 21 Listopad 2004 Bardzo ladnie jak narazie ;P. Pracuj pracuj :).
ultek Napisano 21 Listopad 2004 Autor Napisano 21 Listopad 2004 Z bluprintow vectry robie... gdzies na jakiejs stronie znalazlem... (nie pamietam gdzie, ale tam tego duzo bylo strasznie...) Na razie jakos idzie do przodu moja pracka.. ;] Troche mam przeklamania nad kolem, ale czeba to bedzie chyba poprawic bo zle sie w siatce prezentuje. Swiatelkiem sie zajme ajk przejde generalnie do modelowania swiatel.. Na razie mi sie nie chce ;P Ponizej drobny update mojej pracki.
Gość marcin_mocny Napisano 21 Listopad 2004 Napisano 21 Listopad 2004 a czy przetłoczenie nad kołem będzie takie płaskie czy je według oryginału odsuniesz na zewnątrz --> piotr dobosz samochód którym odbywała się ucieczka po autostradzie w matrixie to: cadillac CTS
sikham Napisano 21 Listopad 2004 Napisano 21 Listopad 2004 może by tak vectra dtm (mniam) :) http://www.vtm.be/autowereld/images/nieuws/227.jpg
ultek Napisano 21 Listopad 2004 Autor Napisano 21 Listopad 2004 hehe... nieee.... robie "urban" vectre, gdyz osoba bliska mojemu serca ma taki samochodzi ;] co do przetloczenia nad kolem - bede musial najprawdopodobniej jeszcze raz zrobic, gdyz siatka strasznie krzywo jest... wtedy to poprawie.... moze jeszcze wieczorkiem poznym dam jakis update mniejszy' wiekszy ;]
ultek Napisano 22 Listopad 2004 Autor Napisano 22 Listopad 2004 zainstalowalem sobie brazil'a... pierwszy raz... (zawsze jest ten pierwszy raz...) i ponizej zamieszczam to co mi z niego wyszlo... w sumie dziwnie - krawedzie jakies takie poszarpane, nie wiem czy to moja wina, czy tu tyle bugow jest.... co wy na to? poza tym czemu moge jedynie max renderki 512 pikselkow robic?!?
polka dot Napisano 22 Listopad 2004 Napisano 22 Listopad 2004 sampling (aa) daj na min 1 i max 2 a co do renderow masz ograniczenie w wersji rio wlasnie do wielkosci rendera ;]
ultek Napisano 24 Listopad 2004 Autor Napisano 24 Listopad 2004 malutki update' jako ze nie mam za bardzo czasu, ale w wolniej chwili cos tam skubne... ogolnie poprawilem co nieco siateczke... bawilem sie tez brazil'em... omg ale to ma funkcji ;]] Ponizej 3 screeny.
polka dot Napisano 25 Listopad 2004 Napisano 25 Listopad 2004 widze ze sie przykladasz do detali ;) to dobrze ;) bledow nie widze ale ciagle mnie ten chamfer nad kolem gryzie... za ostry jest, moze spruboj zweldowac ten fragment i jeszcze raz zrobic chamfera
ultek Napisano 25 Listopad 2004 Autor Napisano 25 Listopad 2004 drobny updatecik... wzialem sie za tyl... powolutku, ale do przodu ;] widze ze sie przykladasz do detali ;) to dobrze ;) bledow nie widze ale ciagle mnie ten chamfer nad kolem gryzie... za ostry jest, moze spruboj zweldowac ten fragment i jeszcze raz zrobic chamfera poprawilem... tylko nie jestem 100% pewien czy o to Ci chodzilo (renderka ponizej)... p.s. mam problem ze swiatlami... jakby ktos sie spotkal z jakas fotka swiatelek (jak sa pozaginane w srodku itp.) to niech da znac... ;] [EDIT] podmienilem obrazek, bo tamten mial troszke pedalskie kolorki :P
ultek Napisano 26 Listopad 2004 Autor Napisano 26 Listopad 2004 Lekki update... Zrobilem kola, jeszcze co prawda bez klockow hamulcowych i tarcz... A oponki bez bieznika (ni wim troche jak zrobic.... wedlug tego tutoriala na stronce?)... Czekam na Wasze opinie i komentarze, bo juz sam nie potrafie na to ogolnie spojrzec :P
Gość marcin_mocny Napisano 26 Listopad 2004 Napisano 26 Listopad 2004 no faktycznie musisz dopracować oponki nawet bez bieżnika to co jest na feldze to balonik ;)
SAIRAM Napisano 26 Listopad 2004 Napisano 26 Listopad 2004 Model wydaje się baaaaaardzo dobry, tylko te rendery jakieś marne. Mam nadzieję ze na końcowym renderze nie będzie widać tych wszystkich poszrpanych krawędzi(moze lepiej byz przezucił się na Vray'a) I jeszcze jedno, moze bys potexturował ten modek juz teraz, bo bardzo dziwnie by to wygłądało(kamera jak na 2 screenie tylko z texturkami) powodzenia!!
Knysha Napisano 26 Listopad 2004 Napisano 26 Listopad 2004 Oponka z bieznikiem ? http://www.danielbuck.net/index.php?page=tire_tut_2/tiretut2 :). Btw. pokaz siatke bez ms'a ;P
ultek Napisano 26 Listopad 2004 Autor Napisano 26 Listopad 2004 Lt.Knysha - thx za tuutka! ;] jest superowy... ;] siatke wrzucilem ponizej, troche jeszcze jest krzywa (bez ms'a), ale to sie poprawi... ;P SAIRAM - renderki robie na szybko w Brazil'u, mam z nim do czynienia od jakichs 2 dni... wiec nie czaje za bardzo co i jak (pewno sie na vray'a przerzuce jak znajde do maxa 7).. co do texturek - najpierw chce model skonczyc chociaz ogolnie, potem sie wezme (nie umiem teksturowac szczerze mowiac :P) marcin_mocny - jeszcze moze wieczorkiem nowe oponki wrzuce...
Knysha Napisano 26 Listopad 2004 Napisano 26 Listopad 2004 ultek np :) Hmm... Trochu krzywo jest ;), ale to da sie poprawic. Btw. nie podoba mi sie tylne nadkole - troche za duzo tam edgow, czyz nie ;)?
nielot007 Napisano 26 Listopad 2004 Napisano 26 Listopad 2004 ultek np :) Btw. nie podoba mi sie tylne nadkole - troche za duzo tam edgow, czyz nie ;)? hehe tu jest wszedzie za duzo edgsow:):) i to o duuuzo za duzo!! ddlatego jest krzywo ciezko nad takim czyms zapanowac:):) modelik bardzo ladny:):)
ultek Napisano 26 Listopad 2004 Autor Napisano 26 Listopad 2004 nielot007 - no w sumie troche za duzo.... czlowiek na bledach sie uczy ;] po ms'ie jednak w miare prosto wyglada.... jak skoncze modelowac, to sie zajme prostowaniem ;P ale jak na pierwszy model to chyba nie jest az TAK zle... :D
RuMuN Napisano 26 Listopad 2004 Napisano 26 Listopad 2004 nho nie wiem :D ja bym od razu poprawil nie pozniej :D bo pozniej bedzie tego za duzo zenby cos wogle z tym zrobic :/
ultek Napisano 28 Listopad 2004 Autor Napisano 28 Listopad 2004 modelu jeszcze nie skonczylem, zrobilem oponki wedlug tutka... fajnie nawet... troche poly zzeraja. ponizej PROBA (pierwsza) z materialami... ;]
nielot007 Napisano 28 Listopad 2004 Napisano 28 Listopad 2004 model super ale cos ty zrobil z swiatlami ;) co tak swieca:D pozdro
ultek Napisano 28 Listopad 2004 Autor Napisano 28 Listopad 2004 swiatelka na razie takie badziewne, bo nie mam zadnych szczegolowych zdjec i nie wiem jak je wykonczyc ;] jeszcze jedna renderka z przykladowym lakierem (i badziewnymi swiatlami :P) ;]
zajebiosus Napisano 28 Listopad 2004 Napisano 28 Listopad 2004 siemka sam dopiero bede zaczynal wiec podoba mi sie bardzo ale nie mam jeszcze wprawionego oka krytyka wiec nie powiem ci jakie widze bledy pozdrowki i skoncz to :) elo
ultek Napisano 29 Listopad 2004 Autor Napisano 29 Listopad 2004 pomeczylem troche felgi.... poradzcie cos - co zrobic z materialem oponki?... (ni mam pomyslu)... na razie klockow i tarcz hamulcowych nie ma (bo i tak prawie nie widac). jak zajdzie poczeba to zrobie...
Gość marcin_mocny Napisano 29 Listopad 2004 Napisano 29 Listopad 2004 ej czy ja mam za ciemny monitor bo słabo u mnie (ledwo) widać bieżnik mógłbyś jeszcze raz - tylko jeszcze oświetlić oponki
Knysha Napisano 29 Listopad 2004 Napisano 29 Listopad 2004 marcin_mocny: masz cos nie tak z monitorem, bo ja wszystko widze wporzo ;P. BTW. Pobaw sie w OSD monitora ;P. Tam jest taka funkcja Brightness ;X
illy Napisano 29 Listopad 2004 Napisano 29 Listopad 2004 troche opona ciemna i nie widac jaka ma grubosc, wydaje sie jak od traktora, ale felga wporzadku
Gość marcin_mocny Napisano 30 Listopad 2004 Napisano 30 Listopad 2004 ha a jednak nie mam ciemnego monitora
blood_brother Napisano 30 Listopad 2004 Napisano 30 Listopad 2004 Ja bym proponowal zwiekszec same falgi bo teraz to wygladaja te kola troche jak od samochodu terenowego. Po za tym beda wtedy bardziej sportowe i lepiej beda sie komponowac z samochodem. Tylko nie przesadz.
Knysha Napisano 30 Listopad 2004 Napisano 30 Listopad 2004 Ja bym proponowal zwiekszec same falgi bo teraz to wygladaja te kola troche jak od samochodu terenowego. Sluszna uwaga :P. Mozesz zrobic cos na wzor 17' badz 19' :), bo teraz wygladaja jak 20', ale z felga rozmiaru max 15' hehe ;). Pzdr
ultek Napisano 8 Grudzień 2004 Autor Napisano 8 Grudzień 2004 daje malutkiego update'a (aby dac znac ze nie zapomnialem i caly czas siedze i cos robie po troszku, tylko ze malo czasu to rzadko updateuje)... zaczalem sie bawic w modelowanie reflektorkow (dlatego te dziury na ponizszym renderze)... referencje mam (sam zreszta pstrykalem :P) i chyba sie uda mi to zrobic... felgi zmienilem, tyl jeszcze do wykonczenia, szyby i wnetrza... ale to pikus przeciez ^^
max_1989 Napisano 8 Grudzień 2004 Napisano 8 Grudzień 2004 Witam, patrząc na ten ostatni render sam nie wiem co ale coś mi się nie podoba. Jakoś to dziwnie wygląda, te koła za bardzo wychodzą, z tyłu widać że nadkola są takjakby wgniecione w auto. PS: bug przy zderzaku. Życzę powodzenia
Gość marcin_mocny Napisano 8 Grudzień 2004 Napisano 8 Grudzień 2004 aha zgodzę się z przedmówcą co do nadkoli wyraźnie widać że to z tyłu ma przetłoczenie z rowkiem a to z przodu po prostu jest wypukłe ogólnie mi się podoba nawet listwy boczne widzę :)
ultek Napisano 9 Grudzień 2004 Autor Napisano 9 Grudzień 2004 kola lekko schowalem, rowek z tylu jest teraz dokladnie taki sam jak ten z przodu (ale nad tym jeszcze popracuje, boo tego z przodu to wogole nie widac)... z tylu wyciagnalem nadkola, teraz na renderku wyglada ten z tylu jakby krzywy byl, ale juz to poprawilem i na nastepnych renderkach bedzie dobrze...
Bubu Napisano 9 Grudzień 2004 Napisano 9 Grudzień 2004 MOdel mi się ogólnie podoba.Przednie nadkole....No masz racje pawie nie widac poprawy i wydaje mi się że przy świetle jest chyba coś nie tak (moze się myle) daj zbliżenie na to światło:)
xMark Napisano 9 Grudzień 2004 Napisano 9 Grudzień 2004 ja jeszcze tu widze blad. zreszta byl juz chyba wytykany
ultek Napisano 10 Grudzień 2004 Autor Napisano 10 Grudzień 2004 bledy poprawilem i troche sie lakierem bawie... ponizsze chyba troche za cukierkowo wyszlo ;/
Gość marcin_mocny Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 tak chyba trochę cukierkowe, nie wiem w ilu kolorach chcesz ją renderować, ale jeżeli robisz ją jak pisałeś w wersji urban to ten co był dotychczas był dobry i oryginalny opla do tego modelu :)
illy Napisano 2 Styczeń 2005 Napisano 2 Styczeń 2005 fajnie by bylo, a ja bym chcial go w naturalnym, niegryzliwym, srebrnym lakierze :) Rejestracja twojego samochodu???
ultek Napisano 13 Czerwiec 2005 Autor Napisano 13 Czerwiec 2005 Powrocilem do swojej vectry... Odchudzilem troche siatke (musze posiedziec jeszcze nad tylkiem - dokonczyc i wyprofilowac bo troszeczke krzywo jest). Mam dwa pytanka Jak robie wszelkie wgiecia, ugiecia, zalamania to jak to w sumie robic? Ja robie po prostu przerwy miedzy tymi elementami, ale to chyba nie jest dobre rozwiazanie (bo po meshsmooth'cie sie czasem dziury robia). Drugie - jak stosowac i uzywac map HDRI? :P Fotki: http://ultek.foxnet.pl/images/3dsmax/01wireframe.png http://ultek.foxnet.pl/images/3dsmax/01smooth.png http://ultek.foxnet.pl/images/3dsmax/01smhighlight.png
mentaller Napisano 13 Czerwiec 2005 Napisano 13 Czerwiec 2005 jesli masz maxa 6 i wyżej to wsadzasz mape do environmenta (klawisz 8) z mapowaniem spherical. w vray'u masz do tego vrayhdrimap.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się