Napisano 21 Listopad 200420 l Hej Hej! NO to minął kolejny tydzień, nawet troszkę więcej..... to czas pokazać coś nowego. Kolejnym modelem (w sumie bardziej texturka niż model, jak ktoś widział model Dzikiej Irmy to dostrzerze o czym mówię:) jest Dziwka Dorota. Teraz co do danych o modelu: 1 x 512x512, 1064 trójkąciki, 9 dni malowania texturki i modelowania dodatków do modelu powtarzalnego, są 3 obiekty: Ciało (model powtarzalny), sukienka i włosy. Pozdrawiam, SODA
Napisano 21 Listopad 200420 l hyhy - szpiilee - daj jej szpile jak to ma byc dziwa :D hyhy - a na serio - robotka pierwsza klasa - szczegolnie podoba mi sie jak sobie poradziles z ta polprzezroczysta bluzka :D no i na koncepcie ma chyba ciut wieksze cycuszki :D i jeszcze - czy ona nie ma zbyt dlugich raczek (tudziez zbyt duzych dloni)?? generalnie - jest super :D
Napisano 21 Listopad 200420 l Soda zaczynasz rządzić tym działem :) Bardzo mi się podoba! Model robiony dla siebie, czy do jakiegoś projektu? ...są 3 obiekty: Ciało (model powtarzalny), sukienka i włosy... W związku z tym można sukienkę zdjąć? :D :D :D
Napisano 21 Listopad 200420 l no niezla laska, ale teraz Soda wyspoko sobie poprzeczke postawiles (Irma) i ciezko bedzie temu nadgonic :) ale widze ze nadganiasz a nawet przeganiasz (w ciuszkach np) bluzka superowa, skad ty bierzesz motywy na te ciuszki? maxymalne, awersome itd... co do szpili i i raczek sie zgodze z Ftorkiem
Napisano 21 Listopad 200420 l Ten model mi bardziej pasuje do sekretarki chcacej sie przypodobac szefowi niz do pani z pod latarni - oczywiscie to tylko kwestja zmiany butow i połkolanowek ... moze warto by było skrocic troche spodniczke ;p Pozatym texturka cyconosza i bluzeczki 1 klasa :)
Napisano 21 Listopad 200420 l qrde kiedyś w ciebie zwątpiłem a teraz widze że totalnie nie miałem racji (chyba wiesz o co chodzi) dlatego przepraszam i zwracam honor Master... :D super modelik i teksturki po prostu wracam do przedszkola :D
Napisano 21 Listopad 200420 l Nogi wydają się jakoś tak strasznie kanciaste a ręce za długie. Tak poza tym to świetna pracka.
Napisano 21 Listopad 200420 l kanciaste powiadasz ? :D a jakie wg. ciebie powinny byc nogi postaci LowPoly przeznaczonej jako model do gry gdzie ilosc polygonow a raczej triangles powinna byc jak najmniejsza przy stosunkowo dobrym efekcie ? ;)
Napisano 21 Listopad 200420 l Wiem o co chodzi w postaciach low poly ale to nogi na prawdę są zbyt mocno kanciaste, najbardziej to widać na renderze postaci od tyłu.
Napisano 21 Listopad 200420 l właśnie... te nogi wyglądają jakby miały w przekroju kwadrat a to już chyba lekka przesada... jak na dziwkę ma dużo za długa spódnicę (moim zdaniem)... poza tym szpilki... i wydaje mi się że ręcę nei są za długie (moze minimalnie) to nogi sa za krótkie... no i spódnia mogłaby się trzymać nieco niżej ale nei wiele w tej skali renderingu jaki tu widać to ok 3-5 pixeli (ale nie ejstem pewien czy to na pewno dobry pomysł...) aha i może jeszcze przydałyby się wydatniejsze usta i ostrzejszy makijarz jeszcze jeśłi chodzi o ręce to rozłóż jej ręce do poziomu i sprawdź czy ich rozpiętośc jest równa wzrostowi... jako ze ona nie ma jakiś szczególnie szerokich ramion to nalezałoby uznać rozpiętość musi być równa lub nieco mniejsza od wzrostu
Napisano 21 Listopad 200420 l co wam z tymi rekami i nogami ... jesli noga zaczyna sie od kolana to spoko ... i rece tez ... co ona ma miec rece do kolan ? wescie zobie PS`a odpalcie i jakas fotke panienki normalnej (nie modelki) i porównajcie proporcje bo glupoty pieprzycie
Napisano 21 Listopad 200420 l Autor Hej! Co do stylistyki to jest jaka jest. Miało być stylizowana na dziwki z lat 50. Więc i tak jest dostatecznie rozebrana, mini weszło troszkę później. Z makijażem problem bo to jest po wojnie atomowej i nie produkuje się takich bibelotów. Buty... względy praktyczne wzięły górę nad estetycznymi. Chodzi się w takich butach łatwiej po gruzie. Co do kwadratowych łydek to to jest super wielka skala i jak ktoś się wpatrzy to zobaczy. W grze będzi o połowę mniejsza postać więc i tak przeginam z dokładnością textur. Przy 1064 trójkątach myślę, że i tak efekt jest niezły (przynajmniej ja jestem zadowolony:). Czy rączki za krótkie... może i tak... chocia nie wydaje mi się, jednak popatrzę jeszcze dłużej na to:] Pozdrawiam, SODA
Napisano 21 Listopad 200420 l według mnie stylistyka dobra na pierszy rzut oka wygląda jak francuska dziwka z czasów II wojny,
Napisano 21 Listopad 200420 l jak dla mnie to jest zajefajna :) (choć Irma bardziej mi się podobała ze względu na większe dopieszczenie tekstury i buntowniczy wygląd :) fajnie rysujesz cienie na teksturkach , zwłaszcza te na ciele (ja mam z tym ciągle kłopoty) pozdro :)
Napisano 21 Listopad 200420 l Ręce są prawidłowe, czyli do połowy uda. Też bym tak chciał modelować, ale dopiero poznaję podstawy maxa :/
Napisano 22 Listopad 200420 l Podoba mi się najbardziej to że Twoje postaci mają charakter. Nie są takie 'generic'
Napisano 22 Listopad 200420 l eMPeck do roboty a nie gadasz mi tutaj na forach :]. Dla mnie pracka z charkterem. Nic dodac nic ujac. Prosilbym tylko o texturke. a co do "kanciatowosci" nogi jak juz wczesniej zostalo wspomniane. Duzo zalezy od ustawienia kamery, skad postac bedzie widziana. Suma sumarum, pozazdroscic umiejetnosci tabletowania :) Best
Napisano 22 Listopad 200420 l Autor Mog powiedzie tylko jedno... dzięki chłopaki:] Powiem jeszcze, że będę niedługo potrzebował kumatych ludzi do pomocy przy lokacji (modelowanie budynków (texturki mogę pykać):). Więc zachęcam do współpracy:] Pozdrawiam, SODA
Napisano 22 Listopad 200420 l Soda - wymiatasz. Czy istnieje możliwość abyś pokazywał siateczki tych cudów ? (mówię też o przyszłych dziełach :])
Napisano 24 Listopad 200420 l Wow...Soda, masz ty talent. Prawdę mówiąc mi nawet bardziej się Dorotka podoba niż Irma. Ale miała być Matylda...
Napisano 24 Listopad 200420 l Autor He he! Matyldka się robi i w sobotę może w niedzielę pokażę wynik tygodniowej pracy:]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto