gryzon Napisano 14 Listopad Napisano 14 Listopad Cześć ludzie. Czy ktoś z was nie miał może jakiś trudności z tą platformą? Od długiego czasu miałem trudności bo znikały mi jakieś produkty które zakupiłem na GUMROAD. Ostatnio nie mogę się dostać do kursów z Yetiego które tam zakupiłem. Pisałem tam już kilka razy e-maile do supportu i na facebooku również i nikt nie raczył na nie odpowiedzieć. Czy może ja czegoś nie wiem i ta platforma się zwinęła już? Pozdrowienia. 1
adek Napisano 14 Listopad Napisano 14 Listopad A to nie jest tak, że autorzy nad tym mają kontrolę i mogą to przestać udostępniać?
kengi Napisano 14 Listopad Napisano 14 Listopad Mam tam parę rzeczy kupionych i raczej wszystko w bibliotece mam. Może rzeczywiście tak jak @adek pisze, autor wycofał... chociaż czy może to wywalić z twojej biblioteki od razu... 🕵️♂️ ciekawe.
gryzon Napisano 25 Listopad Autor Napisano 25 Listopad Do tej pory sprawa się całkowicie nie rozwiązała ze strony GUMROAD. Nawiązałem kontakt z autorem tutoriali stwierdził że sprawa jest dziwna i że sporo zmian ostatnio jest na Gumroad. Zaproponował mi nowy kod rabatowy którego działania nie był pewien. Zaproponował by w razie problemów założyć nowy e-mail. Ten Gumroad to wygląda jak by spał. W supporcie zero odpowiedzi na jakiekolwiek wiadomości. 1
Destroyer Napisano 25 Listopad Napisano 25 Listopad Nie wiem jak jest z gumroadem, nie słyszałem żeby komuś coś znikało ale kiedyś bardzo źle i wolno mi działał, nie wiem czy coś mi zniknęło bo poza kilkoma rzeczami nawet nie pamiętam co tam mam 🙂 Ale co ważniejsze to mam pościągane i też nie wiem gdzie to jest na dysku 😄 Ale tak czy tak nigdy nie ufałem za bardzo temu sklepowi, jest taki bare bone, ledwo działa i do tego do wszystkich a przez to dla nikogo, lepsze są specjalistyczne sklepy dla grafików bo tam się jeszcze można jako tako odnaleźć a na gumroadzie to groch z kapustą 🙂 1
JoseConseco Napisano 25 Listopad Napisano 25 Listopad (edytowane) Jak dasz emaila sprzedawcy, to on ma tam opcję wysłania emaila zakupowego ponownie (tylko musi cie po tym emailu wyszukać wsród klientów) - na samym dole: Z tego co pamiętam to w tym emailu jest też link do sciągnięcia twojego produktu (przydatny np. gdy ktoś nie ma tam konta ). Jak juz ktoś wspomniał, jeżeli sprzdajcy zmienił produkt (np. zmienił kategorię produktu, albo wariant ) to jest możliwość ze straciłeś dostęp do niego. Co do supportu - to dla mnie najlepszy support mają ze wszystkich stron - odpowiadają w 99% już na drugi dzień (możne dlatego że jestem u nich na liście top najlepszych sprzedawców ?) .... Największa zaletą gumroad jest ze biorą tylko 10% prowizji. Nie wydaje mi sie aby istniała strona gdzie jest taniej... Edytowane 25 Listopad przez JoseConseco
Destroyer Napisano 25 Listopad Napisano 25 Listopad 19 minutes ago, JoseConseco said: Największa zaletą gumroad jest ze biorą tylko 10% prowizji. Nie wydaje mi sie aby istniała strona gdzie jest taniej... Taniej nie ale Fab bierze 12% i ma ambicje być "go to" sklepem dla wszelkiej maści grafików, warto obserwować czy tak się rozwinie
JoseConseco Napisano 25 Listopad Napisano 25 Listopad ale z tego co rozumiem to tam bardziej plugin do unreala są + assety. to raczej nie jest pod inne softy robione?
Destroyer Napisano 25 Listopad Napisano 25 Listopad (edytowane) 12 minutes ago, JoseConseco said: ale z tego co rozumiem to tam bardziej plugin do unreala są + assety. to raczej nie jest pod inne softy robione? To ma zastąpić sketchfaba, unreal marketpalce i arststation a to ostatnie to wszystko dla każdego grafika od refek po pluginy. We’re unifying Quixel, Sketchfab, Unreal Engine Marketplace and ArtStation Marketplace into one new experience Edytowane 25 Listopad przez Destroyer 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się