Baldack Napisano 1 Styczeń 2005 Napisano 1 Styczeń 2005 no pracka na medal ... pomysl niczyn z blade runner:P
max_1989 Napisano 1 Styczeń 2005 Autor Napisano 1 Styczeń 2005 ehh mote jeśli coś się nie podoba to prosze konkretnie, wtedy bende jeszcze w stanie to poprawić bo gdy już projekt będzie w dalszej fazie to może to już nie być wykonalne :/.
wesoledi Napisano 1 Styczeń 2005 Napisano 1 Styczeń 2005 tak tak :) pokoj fajnie wyszedl. imho bym go troche rozjasnil.. te swiatlo jest dosc mocne.. wydaje sie jakby na zew bylo bardzo jasno a pokoj taki ciemny :) keep going :)
max_1989 Napisano 1 Styczeń 2005 Autor Napisano 1 Styczeń 2005 mały update nie wiem jak sobie poradzić z tym oświetleniem, strasznie ciężko mi to idzie :/ (te rendery z moim gf 2 :/).
illy Napisano 1 Styczeń 2005 Napisano 1 Styczeń 2005 do smietnika sie przyczepie, nie jest jakis swietny, panele to te co tobie podeslalem? swiatlo imo dobre :)
max_1989 Napisano 1 Styczeń 2005 Autor Napisano 1 Styczeń 2005 No więc czas na pytania: 1. Widzicie te trzy obrazki na ścianie, jak zrobić żeby wyglądały takjakby za szkłem. Niby zrobiłem plane nałożyłem następnie teksturke, po czym zrobiłem boxa przykrywającego plane i nadałem mu teksturkę szkła, jednak wcale tego nie widać :/. Korzystam z vray-a także jeśli ktoś by miał ustawienia materiału to bym był wdzięczny :). 2. Widzicie w oknie taką białą smugę światła jak ją usunąć? Do illy (skilo :]). ---> Przypadkowo (nie wiem jak) zamieniło się tekstura i jest tam jakiś metal :). Sam nie wiem jaki :/. To by było na tyle czekam na odpowiedzi :).
illy Napisano 1 Styczeń 2005 Napisano 1 Styczeń 2005 1. wsadz ja za box ze szkla i moze oddal go toche od obrazka;d 2. ktora smuge bo duzo bialego tam jest duzo
proszek Napisano 2 Styczeń 2005 Napisano 2 Styczeń 2005 a ja tez moglbym prosic o takie panele:)?? [email protected]
javor Napisano 2 Styczeń 2005 Napisano 2 Styczeń 2005 co do obrazków to sprubój podkręcić odbicia na szkle, ale na tym ujęciu nie dziwie się że nic się w nich nie odbija - trzeba by bardziej pod kątem oświetlenie mi się podoba :)
max_1989 Napisano 2 Styczeń 2005 Autor Napisano 2 Styczeń 2005 Robię kolejny drobny update (mam do tego słabość :]) w postaci łóżka (przykryte kocem), pudełek po grach (na regaliku), dywanu oraz małej zmiany kolorów na ścianie :). Do proszek ---> Domyślam że chodzi ci o teksture podłogi, więc jeśli byś chciał konkretnie wiedzieć co i jak to na gg się zgłoś :). PS: wiem że ten kosz jest nadal nie poprawiony, lecz zajme sie tym przy następnym uaktualnieniu. PS2: Cieszy mnie to że się wam podoba oświetlenie, ponieważ po raz pierwszy oświetlałem pokój za pomocą vraya :) (wcześniej to był scanline). PS3: mam wrażenie, że skopałem proporcje (być może to tylko wrażenie :/) To by było na tyle, czekam na komentarze :]
polka dot Napisano 2 Styczeń 2005 Napisano 2 Styczeń 2005 hymmm moze nie chodzi o propocje tyle ze pomieszczenie moze byc za male.. i wogole jakies takie proste - dodaj wiecej datali ;) oswietlenie moze byc ale kolorystyka - nic do siebie nie pasuje ;) a co do szkla na obrazkach toooo nie widac ze to szklo bo nie ma sie co w nim odbijac pozdro
max_1989 Napisano 3 Styczeń 2005 Autor Napisano 3 Styczeń 2005 żeby nie było że nic nie robie to tutaj link do wątku w dziale animacja (powoli się do tego przymierzam i zbieram wstępne informacje :)). http://max3d.pl/forum/showthread.php?p=174973#post174973
proszek Napisano 4 Styczeń 2005 Napisano 4 Styczeń 2005 Hmm co do lozka to poponuje troszke wiecej poli dac na nie. Alebo o jeden ziwkrzyc internations na kocu, bo imo troszko kanciasty jest
Luke3D Napisano 4 Styczeń 2005 Napisano 4 Styczeń 2005 mi sie zdaje że tekstura kołdry na łużku jest za bardzo rozciągnięta
illy Napisano 5 Styczeń 2005 Napisano 5 Styczeń 2005 na dywan i koldre moglbys dac displace, ale skoro chcesz to animowac to siedze cicho be pewnie tylko te sekwencje pokoju z dispalcem beda sie renderowac tydzien hiehee wiec moze chociaz bumpik, dywan bym obrocil o 180 na podlodze bo daje wrazenie [przynajmniej u mnie] ze lezy po skosie w wszystkich plaszczyznach, i faktycznie koldra jest lekko wzdluz rozciagnieta, jeszcze dodatkow dywan jest chyba zle wyciety, bo w tym dalszym rogu widac jeszcze kawalek zielonego za bialym, ale moze to ma tak byc, DAWAJ DALEJ :))))))
max_1989 Napisano 5 Styczeń 2005 Autor Napisano 5 Styczeń 2005 No więc wpadłem na następujący pomysł który być może rozwiąże moje problemy :], oto i on: 1. Zamierzam nie wykrzystywac pełnego modelu komputera na potrzeby animacji wyrzuce wszystkie poly z jego wnętrza natomiast zamierzam użyć całego modelu pc-ta do krótkiego intro przed filmikiem :), wydaje mi się że rozwiąze to problem, gdyż sam komputer bez specjalnego oświetlenie (1 klatka) renderowała mi się ok. 15 min i mniej. To by było tyle teraz biore się do pracy. Dozobaczenia (byćmoże) przy wieczornym uaktualnieniu :].
illy Napisano 5 Styczeń 2005 Napisano 5 Styczeń 2005 najpierw moze nagraj zblizenie z bebechami i cala ta animacja z otwieraniem i robotami a pozneij nagraj cala scene a komputer okroic, a pozniej zmontujesz to w normalnej kolejnosci
max_1989 Napisano 10 Styczeń 2005 Autor Napisano 10 Styczeń 2005 Miałem mały kryzys wieku młodzieńczego co spowodowało zatrzymanie sie updatów :]. A teraz daje główkę z dużą ilością bugów które teraz dopiero przy renderze wypatrzyłem. PS: nie moge sobie poradzić z przyłączeniem ucha do głowy :/.
mirach Napisano 10 Styczeń 2005 Napisano 10 Styczeń 2005 Ja sie wlasnie mecze z probami obteksturowania swojej pierwszej glowy ktora nie wyglada jak zmutowany obcy, i z moich doswiadczen ( nie za wielkich ) to to jest Clone + Healing Brush na poczatek... a pozniej nie wiem, jeszcze nie dotarlem :D
proszek Napisano 10 Styczeń 2005 Napisano 10 Styczeń 2005 Potrzebujesz wiecej niz jednaj fotki. Musisz miec jeszcze foty z boku , gory i dolu.
max_1989 Napisano 11 Styczeń 2005 Autor Napisano 11 Styczeń 2005 Mam tekstury z każdej strony, sam sobie robiłem :). W końcu to modelowałem siebie więc wyjołem aparacik i porobiłem sobie fotki :). Tylko nie wiem jak to poskładać :/.
illy Napisano 11 Styczeń 2005 Napisano 11 Styczeń 2005 no to skoro masz te 3 fotki, to polacz je razem [chwilowo nie patrz na perspektywe] na wysokosci policzkow, wyxportuj rozlozona siatke, wrzuc do fotoszopa, naloz na to maske siatki i wytnij z niej tlo, a to zlozone zdjecie porozciagaj, pomorphuj, i troche pozamazuj krawedzie, ktos jeszcze powyzej podal jakie narzedzia dokladnie
max_1989 Napisano 11 Styczeń 2005 Autor Napisano 11 Styczeń 2005 Główka z małymi poprawkami ciągle tego ucha nie mogę przyłonczyć :/.
acre117 Napisano 11 Styczeń 2005 Napisano 11 Styczeń 2005 Główka całkiem spoko, tylko trochę kanciata na górze;]
kat21 Napisano 11 Styczeń 2005 Napisano 11 Styczeń 2005 Nooo Trzeba przyznać, że chłopak sie napracował... Całkiem ładna ta głowa ale tak jak ostatnim razem Ci pisałem że nie będzie tego łączenia widać w animacji Ps. Główka super. Uszami sie nie przejmój.Nie będzie widać.
max_1989 Napisano 13 Styczeń 2005 Autor Napisano 13 Styczeń 2005 Drobny postęp pracy (chociaż dla mnie ogromny :]). Jestem w trakcie teksturowania nauczyłęm się korzystać z stempla, bardzo przydatne narzędzie :]. Mam nadzieje że się wam podoba i mam kilka pytań związanych z teksturą. 1. Jak zrobic shader dla głowy jest do tego jakiś tutorial? 2. Robiąć mapkę bump wystarczy tylko zmienić kolorystyke tekstury na czarną-białą? 3. Jakie trzeba zrobić mapy aby to się trzymało kupy? Nie pamiętam gdzie ale gdzies widziałem że ktoś robił przynajmniej trzy mapy: zwykłą diffuse, bump i jeszcze jakieś. 4 that's all, i'm waiting for comments :) [nice comments] :].
kozioo Napisano 13 Styczeń 2005 Napisano 13 Styczeń 2005 1. nie potwierdzam, nie zaprzeczam :D mozliwe ze cos jest, ale ja nic nie kojarze 2. no way. bumpmape dla głowki nalezy robić ręcznie. 3. diffuse+bump+spectacular (+glossiness) Chyba żuchwa trochę wąska wyszła ;)
Salvator Napisano 13 Styczeń 2005 Napisano 13 Styczeń 2005 hmm kilka bugów jest, już na gg omówiłem, więc tylko powiem, że całkiem nieźle toto wyszło :> 1. jest, autorstwa Stevena Stahlberga na http://www.optidigit.com/stevens/shadetut.html 2. jak kozio. nawet nie próbuj. 3. jak kozioo :)
max_1989 Napisano 14 Styczeń 2005 Autor Napisano 14 Styczeń 2005 Drobny update w postaci kontynuacji prac nad teksturą dla głowy. Wciąż nie wiem jak zrobić shader :/, mógłby ktoś pomóc przez gg :).
proszek Napisano 14 Styczeń 2005 Napisano 14 Styczeń 2005 strasznie blady ten twoj chlopek. wyglada jak zombie prawie:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się