Napisano 1 Styczeń 200520 l Autor ehh mote jeśli coś się nie podoba to prosze konkretnie, wtedy bende jeszcze w stanie to poprawić bo gdy już projekt będzie w dalszej fazie to może to już nie być wykonalne :/.
Napisano 1 Styczeń 200520 l tak tak :) pokoj fajnie wyszedl. imho bym go troche rozjasnil.. te swiatlo jest dosc mocne.. wydaje sie jakby na zew bylo bardzo jasno a pokoj taki ciemny :) keep going :)
Napisano 1 Styczeń 200520 l Autor mały update nie wiem jak sobie poradzić z tym oświetleniem, strasznie ciężko mi to idzie :/ (te rendery z moim gf 2 :/).
Napisano 1 Styczeń 200520 l do smietnika sie przyczepie, nie jest jakis swietny, panele to te co tobie podeslalem? swiatlo imo dobre :)
Napisano 1 Styczeń 200520 l Autor No więc czas na pytania: 1. Widzicie te trzy obrazki na ścianie, jak zrobić żeby wyglądały takjakby za szkłem. Niby zrobiłem plane nałożyłem następnie teksturke, po czym zrobiłem boxa przykrywającego plane i nadałem mu teksturkę szkła, jednak wcale tego nie widać :/. Korzystam z vray-a także jeśli ktoś by miał ustawienia materiału to bym był wdzięczny :). 2. Widzicie w oknie taką białą smugę światła jak ją usunąć? Do illy (skilo :]). ---> Przypadkowo (nie wiem jak) zamieniło się tekstura i jest tam jakiś metal :). Sam nie wiem jaki :/. To by było na tyle czekam na odpowiedzi :).
Napisano 1 Styczeń 200520 l 1. wsadz ja za box ze szkla i moze oddal go toche od obrazka;d 2. ktora smuge bo duzo bialego tam jest duzo
Napisano 2 Styczeń 200520 l co do obrazków to sprubój podkręcić odbicia na szkle, ale na tym ujęciu nie dziwie się że nic się w nich nie odbija - trzeba by bardziej pod kątem oświetlenie mi się podoba :)
Napisano 2 Styczeń 200520 l Autor Robię kolejny drobny update (mam do tego słabość :]) w postaci łóżka (przykryte kocem), pudełek po grach (na regaliku), dywanu oraz małej zmiany kolorów na ścianie :). Do proszek ---> Domyślam że chodzi ci o teksture podłogi, więc jeśli byś chciał konkretnie wiedzieć co i jak to na gg się zgłoś :). PS: wiem że ten kosz jest nadal nie poprawiony, lecz zajme sie tym przy następnym uaktualnieniu. PS2: Cieszy mnie to że się wam podoba oświetlenie, ponieważ po raz pierwszy oświetlałem pokój za pomocą vraya :) (wcześniej to był scanline). PS3: mam wrażenie, że skopałem proporcje (być może to tylko wrażenie :/) To by było na tyle, czekam na komentarze :]
Napisano 2 Styczeń 200520 l hymmm moze nie chodzi o propocje tyle ze pomieszczenie moze byc za male.. i wogole jakies takie proste - dodaj wiecej datali ;) oswietlenie moze byc ale kolorystyka - nic do siebie nie pasuje ;) a co do szkla na obrazkach toooo nie widac ze to szklo bo nie ma sie co w nim odbijac pozdro
Napisano 3 Styczeń 200520 l Autor żeby nie było że nic nie robie to tutaj link do wątku w dziale animacja (powoli się do tego przymierzam i zbieram wstępne informacje :)). http://max3d.pl/forum/showthread.php?p=174973#post174973
Napisano 4 Styczeń 200520 l Hmm co do lozka to poponuje troszke wiecej poli dac na nie. Alebo o jeden ziwkrzyc internations na kocu, bo imo troszko kanciasty jest
Napisano 5 Styczeń 200520 l na dywan i koldre moglbys dac displace, ale skoro chcesz to animowac to siedze cicho be pewnie tylko te sekwencje pokoju z dispalcem beda sie renderowac tydzien hiehee wiec moze chociaz bumpik, dywan bym obrocil o 180 na podlodze bo daje wrazenie [przynajmniej u mnie] ze lezy po skosie w wszystkich plaszczyznach, i faktycznie koldra jest lekko wzdluz rozciagnieta, jeszcze dodatkow dywan jest chyba zle wyciety, bo w tym dalszym rogu widac jeszcze kawalek zielonego za bialym, ale moze to ma tak byc, DAWAJ DALEJ :))))))
Napisano 5 Styczeń 200520 l Autor No więc wpadłem na następujący pomysł który być może rozwiąże moje problemy :], oto i on: 1. Zamierzam nie wykrzystywac pełnego modelu komputera na potrzeby animacji wyrzuce wszystkie poly z jego wnętrza natomiast zamierzam użyć całego modelu pc-ta do krótkiego intro przed filmikiem :), wydaje mi się że rozwiąze to problem, gdyż sam komputer bez specjalnego oświetlenie (1 klatka) renderowała mi się ok. 15 min i mniej. To by było tyle teraz biore się do pracy. Dozobaczenia (byćmoże) przy wieczornym uaktualnieniu :].
Napisano 5 Styczeń 200520 l najpierw moze nagraj zblizenie z bebechami i cala ta animacja z otwieraniem i robotami a pozneij nagraj cala scene a komputer okroic, a pozniej zmontujesz to w normalnej kolejnosci
Napisano 10 Styczeń 200520 l Autor Miałem mały kryzys wieku młodzieńczego co spowodowało zatrzymanie sie updatów :]. A teraz daje główkę z dużą ilością bugów które teraz dopiero przy renderze wypatrzyłem. PS: nie moge sobie poradzić z przyłączeniem ucha do głowy :/.
Napisano 10 Styczeń 200520 l Ja sie wlasnie mecze z probami obteksturowania swojej pierwszej glowy ktora nie wyglada jak zmutowany obcy, i z moich doswiadczen ( nie za wielkich ) to to jest Clone + Healing Brush na poczatek... a pozniej nie wiem, jeszcze nie dotarlem :D
Napisano 10 Styczeń 200520 l Potrzebujesz wiecej niz jednaj fotki. Musisz miec jeszcze foty z boku , gory i dolu.
Napisano 11 Styczeń 200520 l Autor Mam tekstury z każdej strony, sam sobie robiłem :). W końcu to modelowałem siebie więc wyjołem aparacik i porobiłem sobie fotki :). Tylko nie wiem jak to poskładać :/.
Napisano 11 Styczeń 200520 l no to skoro masz te 3 fotki, to polacz je razem [chwilowo nie patrz na perspektywe] na wysokosci policzkow, wyxportuj rozlozona siatke, wrzuc do fotoszopa, naloz na to maske siatki i wytnij z niej tlo, a to zlozone zdjecie porozciagaj, pomorphuj, i troche pozamazuj krawedzie, ktos jeszcze powyzej podal jakie narzedzia dokladnie
Napisano 11 Styczeń 200520 l Autor Główka z małymi poprawkami ciągle tego ucha nie mogę przyłonczyć :/.
Napisano 11 Styczeń 200520 l Nooo Trzeba przyznać, że chłopak sie napracował... Całkiem ładna ta głowa ale tak jak ostatnim razem Ci pisałem że nie będzie tego łączenia widać w animacji Ps. Główka super. Uszami sie nie przejmój.Nie będzie widać.
Napisano 13 Styczeń 200520 l Autor Drobny postęp pracy (chociaż dla mnie ogromny :]). Jestem w trakcie teksturowania nauczyłęm się korzystać z stempla, bardzo przydatne narzędzie :]. Mam nadzieje że się wam podoba i mam kilka pytań związanych z teksturą. 1. Jak zrobic shader dla głowy jest do tego jakiś tutorial? 2. Robiąć mapkę bump wystarczy tylko zmienić kolorystyke tekstury na czarną-białą? 3. Jakie trzeba zrobić mapy aby to się trzymało kupy? Nie pamiętam gdzie ale gdzies widziałem że ktoś robił przynajmniej trzy mapy: zwykłą diffuse, bump i jeszcze jakieś. 4 that's all, i'm waiting for comments :) [nice comments] :].
Napisano 13 Styczeń 200520 l 1. nie potwierdzam, nie zaprzeczam :D mozliwe ze cos jest, ale ja nic nie kojarze 2. no way. bumpmape dla głowki nalezy robić ręcznie. 3. diffuse+bump+spectacular (+glossiness) Chyba żuchwa trochę wąska wyszła ;)
Napisano 13 Styczeń 200520 l hmm kilka bugów jest, już na gg omówiłem, więc tylko powiem, że całkiem nieźle toto wyszło :> 1. jest, autorstwa Stevena Stahlberga na http://www.optidigit.com/stevens/shadetut.html 2. jak kozio. nawet nie próbuj. 3. jak kozioo :)
Napisano 14 Styczeń 200520 l Autor Drobny update w postaci kontynuacji prac nad teksturą dla głowy. Wciąż nie wiem jak zrobić shader :/, mógłby ktoś pomóc przez gg :).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto