Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 181
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ehh mote jeśli coś się nie podoba to prosze konkretnie, wtedy bende jeszcze w stanie to poprawić bo gdy już projekt będzie w dalszej fazie to może to już nie być wykonalne :/.

Napisano

tak tak :) pokoj fajnie wyszedl. imho bym go troche rozjasnil.. te swiatlo jest dosc mocne.. wydaje sie jakby na zew bylo bardzo jasno a pokoj taki ciemny :)

keep going :)

Napisano

No więc czas na pytania:

 

1. Widzicie te trzy obrazki na ścianie, jak zrobić żeby wyglądały takjakby za szkłem. Niby zrobiłem plane nałożyłem następnie teksturke, po czym zrobiłem boxa przykrywającego plane i nadałem mu teksturkę szkła, jednak wcale tego nie widać :/. Korzystam z vray-a także jeśli ktoś by miał ustawienia materiału to bym był wdzięczny :).

 

2. Widzicie w oknie taką białą smugę światła jak ją usunąć?

 

 

Do illy (skilo :]). ---> Przypadkowo (nie wiem jak) zamieniło się tekstura i jest tam jakiś metal :). Sam nie wiem jaki :/.

 

To by było na tyle czekam na odpowiedzi :).

Napisano

co do obrazków to sprubój podkręcić odbicia na szkle, ale na tym ujęciu nie dziwie się że nic się w nich nie odbija - trzeba by bardziej pod kątem

 

oświetlenie mi się podoba :)

Napisano

Robię kolejny drobny update (mam do tego słabość :]) w postaci łóżka (przykryte kocem), pudełek po grach (na regaliku), dywanu oraz małej zmiany kolorów na ścianie :).

 

Do proszek ---> Domyślam że chodzi ci o teksture podłogi, więc jeśli byś chciał konkretnie wiedzieć co i jak to na gg się zgłoś :).

 

 

PS: wiem że ten kosz jest nadal nie poprawiony, lecz zajme sie tym przy następnym uaktualnieniu.

 

PS2: Cieszy mnie to że się wam podoba oświetlenie, ponieważ po raz pierwszy oświetlałem pokój za pomocą vraya :) (wcześniej to był scanline).

 

PS3: mam wrażenie, że skopałem proporcje (być może to tylko wrażenie :/)

 

To by było na tyle, czekam na komentarze :]

Napisano

hymmm moze nie chodzi o propocje tyle ze pomieszczenie moze byc za male.. i wogole jakies takie proste - dodaj wiecej datali ;) oswietlenie moze byc ale kolorystyka - nic do siebie nie pasuje ;) a co do szkla na obrazkach toooo nie widac ze to szklo bo nie ma sie co w nim odbijac

 

pozdro

Napisano

na dywan i koldre moglbys dac displace, ale skoro chcesz to animowac to siedze cicho be pewnie tylko te sekwencje pokoju z dispalcem beda sie renderowac tydzien hiehee wiec moze chociaz bumpik, dywan bym obrocil o 180 na podlodze bo daje wrazenie [przynajmniej u mnie] ze lezy po skosie w wszystkich plaszczyznach, i faktycznie koldra jest lekko wzdluz rozciagnieta, jeszcze dodatkow dywan jest chyba zle wyciety, bo w tym dalszym rogu widac jeszcze kawalek zielonego za bialym, ale moze to ma tak byc, DAWAJ DALEJ :))))))

Napisano

No więc wpadłem na następujący pomysł który być może rozwiąże moje problemy :], oto i on:

 

1. Zamierzam nie wykrzystywac pełnego modelu komputera na potrzeby animacji wyrzuce wszystkie poly z jego wnętrza natomiast zamierzam użyć całego modelu pc-ta do krótkiego intro przed filmikiem :), wydaje mi się że rozwiąze to problem, gdyż sam komputer bez specjalnego oświetlenie (1 klatka) renderowała mi się ok. 15 min i mniej. To by było tyle teraz biore się do pracy. Dozobaczenia (byćmoże) przy wieczornym uaktualnieniu :].

Napisano

najpierw moze nagraj zblizenie z bebechami i cala ta animacja z otwieraniem i robotami

a pozneij nagraj cala scene a komputer okroic, a pozniej zmontujesz to w normalnej kolejnosci

Napisano

Miałem mały kryzys wieku młodzieńczego co spowodowało zatrzymanie sie updatów :]. A teraz daje główkę z dużą ilością bugów które teraz dopiero przy renderze wypatrzyłem.

 

PS: nie moge sobie poradzić z przyłączeniem ucha do głowy :/.

Napisano

Ja sie wlasnie mecze z probami obteksturowania swojej pierwszej glowy ktora nie wyglada jak zmutowany obcy, i z moich doswiadczen ( nie za wielkich ) to to jest Clone + Healing Brush na poczatek... a pozniej nie wiem, jeszcze nie dotarlem :D

Napisano

Mam tekstury z każdej strony, sam sobie robiłem :). W końcu to modelowałem siebie więc wyjołem aparacik i porobiłem sobie fotki :). Tylko nie wiem jak to poskładać :/.

Napisano

no to skoro masz te 3 fotki, to polacz je razem [chwilowo nie patrz na perspektywe] na wysokosci policzkow, wyxportuj rozlozona siatke, wrzuc do fotoszopa, naloz na to maske siatki i wytnij z niej tlo, a to zlozone zdjecie porozciagaj, pomorphuj, i troche pozamazuj krawedzie, ktos jeszcze powyzej podal jakie narzedzia dokladnie

Napisano

Nooo

Trzeba przyznać, że chłopak sie napracował...

Całkiem ładna ta głowa

ale tak jak ostatnim razem Ci pisałem że nie będzie tego łączenia widać w animacji

 

Ps.

Główka super. Uszami sie nie przejmój.Nie będzie widać.

Napisano

Drobny postęp pracy (chociaż dla mnie ogromny :]). Jestem w trakcie teksturowania nauczyłęm się korzystać z stempla, bardzo przydatne narzędzie :]. Mam nadzieje że się wam podoba i mam kilka pytań związanych z teksturą.

 

1. Jak zrobic shader dla głowy jest do tego jakiś tutorial?

2. Robiąć mapkę bump wystarczy tylko zmienić kolorystyke tekstury na czarną-białą?

3. Jakie trzeba zrobić mapy aby to się trzymało kupy? Nie pamiętam gdzie ale gdzies widziałem że ktoś robił przynajmniej trzy mapy: zwykłą diffuse, bump i jeszcze jakieś.

 

4 that's all, i'm waiting for comments :) [nice comments] :].

Napisano

1. nie potwierdzam, nie zaprzeczam :D mozliwe ze cos jest, ale ja nic nie kojarze

2. no way. bumpmape dla głowki nalezy robić ręcznie.

3. diffuse+bump+spectacular (+glossiness)

 

Chyba żuchwa trochę wąska wyszła ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności