Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 108
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • O w mordę! Ale sztos! Ponure i surowe dokładnie tak, jak to zapamiętałem ❤️

  • EthicallyChallenged
    EthicallyChallenged

    shooter fpp, tak ogólnie to to jest mod do dooma

  • Sa projekty non profit rozwijane od wielu lat. Na przyklad (WCALE ZE NIE) Thief: https://www.thedarkmod.com/main/

Napisano

O w mordę! Ale sztos! Ponure i surowe dokładnie tak, jak to zapamiętałem ❤️

Napisano

Jak widac nie potrzeba wielotysiecznych teamow i milionow dolcow zeby zrobic zajebista gre. Rewelka - mam nadzieje ze dociagna do konca.

Napisano
  • Autor
8 minut temu, KLICEK napisał:

rozumiem :) spoko niech se gosc robi trzymam kciuki :D poki co all na skrypcie leci, oby dostal na to jakies finansowanie.

ja też trzymam kciuki, bo wygląda to zajebiście ale nie wiem jaki będzie odzew firm siedzących na tych IP. Czy tarcza herbu "to nie jest komercyjny projekt ale jakby kto chciał to prosimy o donejta pod tym linkiem" wystarczy, aby uchronić przed listami cease and desist? Czas pokaże, ja na bank ściągam na dysk jak tylko będzie można, bo nie wiadomo, ile postoi. Ten trailer oczywiście widać, że jest skryptowany i nie sposób na jego podstawie stwierdzić, jak będzie wyglądać sama gra, no ale to już standard w branży.

Napisano
32 minutes ago, EthicallyChallenged said:

nie wiem jaki będzie odzew firm siedzących na tych IP.

Jak znam RZycie, zablokują to :<

Aż sobie sprawdziłem, co się stało z fanowskim Tomb Raiderem II robionym na Unrealu.

Fanowski remake Tomb Raider II na silniku Unreal Engine, zatytułowany „Tomb Raider: The Dagger of Xian”, został zapoczątkowany w 2016 roku przez dewelopera o nicku Nicobass. W 2016–2017 roku opublikowano demo obejmujące początkowy poziom „The Great Wall”, z imponującą grafiką, fizyką wody, oświetleniem wolumetrycznym i trybem foto

Remake doczekał się sporego zainteresowania – PC Gamer czy GamesRadar opisywały go jako jedno z najlepszych fanowskich projektów, a Crystal Dynamics przychylnie patrzył na inicjatywę o ile pozostaje non-profit.

Jednak później, jak potwierdzają wypowiedzi na Steamie i z forum Unreal Engine, projekt w zasadzie zakończył się na tym demo‑etapie, traktowany jako praca dyplomowa/studencka i… nie kontynuowany dalej. Użytkownicy podkreślają, że demo to finalna wersja, a więcej poziomów nigdy nie powstało, chociaż przez pewien czas drobne aktualizacje (np. tekstury, detale, opcje) się pojawiały.

Czyli klasycznie, jak ma być non-profit, kto ma siłę i czas to ciągnąć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności