Napisano Wczoraj o 07:39 1 dn ale jestem podjarany, po raz pierwszy od rozczarowania płynącego z Fallout:Tactics i każdego następnego projektu z tego uniwersum
Napisano Wczoraj o 08:15 1 dn O w mordę! Ale sztos! Ponure i surowe dokładnie tak, jak to zapamiętałem ❤️
Napisano Wczoraj o 08:44 1 dn Jak widac nie potrzeba wielotysiecznych teamow i milionow dolcow zeby zrobic zajebista gre. Rewelka - mam nadzieje ze dociagna do konca.
Napisano Wczoraj o 09:11 1 dn Autor 3 minuty temu, michalo napisał:No woooow jak to wyglada.To ma byc shooter czy rpg?shooter fpp, tak ogólnie to to jest mod do dooma
Napisano Wczoraj o 09:32 1 dn Autor @michalo @KLICEK odpowiedzi znajdziecie w opisie filmu, w pierwszej linijce tekstu :D
Napisano Wczoraj o 09:34 1 dn 1 minutę temu, EthicallyChallenged napisał:@michalo @KLICEK odpowiedzi znajdziecie w opisie filmu, w pierwszej linijce tekstu :Drozumiem :) spoko niech se gosc robi trzymam kciuki :D poki co all na skrypcie leci, oby dostal na to jakies finansowanie.
Napisano Wczoraj o 09:47 1 dn Autor 8 minut temu, KLICEK napisał:rozumiem :) spoko niech se gosc robi trzymam kciuki :D poki co all na skrypcie leci, oby dostal na to jakies finansowanie.ja też trzymam kciuki, bo wygląda to zajebiście ale nie wiem jaki będzie odzew firm siedzących na tych IP. Czy tarcza herbu "to nie jest komercyjny projekt ale jakby kto chciał to prosimy o donejta pod tym linkiem" wystarczy, aby uchronić przed listami cease and desist? Czas pokaże, ja na bank ściągam na dysk jak tylko będzie można, bo nie wiadomo, ile postoi. Ten trailer oczywiście widać, że jest skryptowany i nie sposób na jego podstawie stwierdzić, jak będzie wyglądać sama gra, no ale to już standard w branży.
Napisano Wczoraj o 10:26 1 dn 32 minutes ago, EthicallyChallenged said: nie wiem jaki będzie odzew firm siedzących na tych IP. Jak znam RZycie, zablokują to :< Aż sobie sprawdziłem, co się stało z fanowskim Tomb Raiderem II robionym na Unrealu.Fanowski remake Tomb Raider II na silniku Unreal Engine, zatytułowany „Tomb Raider: The Dagger of Xian”, został zapoczątkowany w 2016 roku przez dewelopera o nicku Nicobass. W 2016–2017 roku opublikowano demo obejmujące początkowy poziom „The Great Wall”, z imponującą grafiką, fizyką wody, oświetleniem wolumetrycznym i trybem fotoRemake doczekał się sporego zainteresowania – PC Gamer czy GamesRadar opisywały go jako jedno z najlepszych fanowskich projektów, a Crystal Dynamics przychylnie patrzył na inicjatywę o ile pozostaje non-profit.Jednak później, jak potwierdzają wypowiedzi na Steamie i z forum Unreal Engine, projekt w zasadzie zakończył się na tym demo‑etapie, traktowany jako praca dyplomowa/studencka i… nie kontynuowany dalej. Użytkownicy podkreślają, że demo to finalna wersja, a więcej poziomów nigdy nie powstało, chociaż przez pewien czas drobne aktualizacje (np. tekstury, detale, opcje) się pojawiały.Czyli klasycznie, jak ma być non-profit, kto ma siłę i czas to ciągnąć.
Napisano 21 godzin temu21 godz Sa projekty non profit rozwijane od wielu lat. Na przyklad (WCALE ZE NIE) Thief:https://www.thedarkmod.com/main/
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto