Napisano 11 Grudzień 200420 l Asblaze & Qba, jazda do boju :D jedyne założenie to żeby zmieścić się w 15k face'ów, a czy zrobisz go z wnętrzem czy bez, z otwieranym dachem lub z muchami na szybie to już twoja sprawa ;) ja akurat wnętrza nie zrobię chyba, stawiam na karoserię, ale zobaczymy ile mi tam face'ów na deser zostanie :) pozdrawiam P.S. miło, że tyle osób jest zainteresowanych tą bitwą :)
Napisano 11 Grudzień 200420 l loozack dzien sie konczy a ty nic nie wrzuciles tak jak obiecales;);) ja tam bym chcial zrobic wnetrze (kusi mnie) ale moze zrobie sobie po bitwie jak wygram;);) pozdro
Napisano 12 Grudzień 200420 l (...)zmieścić się w 15k face'ów, (...) Zasady sie zmienily czy co? Mialo byc 15k poly a nie face'ow :/ Nizej wstepna wersja felgi:
Napisano 12 Grudzień 200420 l " jedyne założenie to żeby zmieścić się w 15k face'ów" a gdzie sprawdzic ile jest faceów ? :D:D
Napisano 12 Grudzień 200420 l ok wiec modeling powolutku koncze zostalo chyba najgorsze textury i cala masa poprawek:D:D
Napisano 12 Grudzień 200420 l Zasady sie zmienily czy co? Mialo byc 15k poly a nie face'ow :/ hmm, no rzeczywiście w pierwszym poście jest napisane poly, ale chodziło nam o "fejsy" :) w sumie to nawet trudno by było jednoznacznie okreslić, ile to jest 15k polygonów, bo przecież polygon może mieć nawet i 1000 face'ów, więc to by było nawet bez sensu... pozdrawiam P.S. liczba face'ów jest wyświetlana podczas renderowania, wbudowany licznik w Maxie pokazuje tylko liczbę poly, a więc jest do du... ;)
Napisano 12 Grudzień 200420 l ee to mam problem poly mam 4500, a facow to juz chyba kolo 15k :/, no ale mam nadzieje ze wezmiecie pod uwage ze ten wasz blad napoczatku byl dosc znaczny i pozwolicie Nam zachowac granice 15k poly :D Nizej to co ma 4500 poly :
Napisano 12 Grudzień 200420 l oj tam Eax88, zdejmiesz troche face'ów z kół i się spokojnie zmieścisz w 15k :) takie było założenie bitwy, jak już pisałem wcześniej 15k poly nie byłoby żadnym ograniczeniem bo to równie dobrze mogłoby być 100k face'ów pozdrawiam
Napisano 12 Grudzień 200420 l Autor czyli max pokazuje cos co jest calkowicie zbedne glupie i zbedne. w summary info jest tez pokazywana rzeczywista ilosc trójkatów
Napisano 13 Grudzień 200420 l albo dobra moze zostac to co zrobilem ma 9500 face'ow to te 5500 powinno mi starczyc na dodatkow pare :)
Napisano 14 Grudzień 200420 l ej no ludzie, wrzucajcie jakieś updaty a nie tak każdy sam po cichu coś montuje ;P 14196 face'ów, a brakuje jeszcze lusterek, wycieraczek i antenki... o wnętrzach świateł raczej nie mam co mysleć, chyba żebym to jakoś zoptymalizował... ale szczerze mówiąc to mi się nie chce ;) pozdrawiam
Napisano 14 Grudzień 200420 l oooo chyba trzeba cos zaczac poprawiac:D:D az zachcialo sie robic :D:D ide robic...
Napisano 14 Grudzień 200420 l dobra mini apdejt :), probka koloru(nie materialu :D ), jak narazie mam 9900 facow, teraz jeszcze lustereczka, jakis pare duepreli, moze zrobie swiatla, a moze z wnetrzem sie pobawie, mam wkoncu troche poly w rekawie
Napisano 14 Grudzień 200420 l ja update dam jutro bo teraz to wstyd zamieszczac (wole troche popoprawiac:)):D pozdro
Napisano 14 Grudzień 200420 l Autor no to taraz ja jeszcze bo loozack mnie starsznie wyprzedzil choc nie mam pojecia gdzie mu sie tak spieszy :) moja zabawka narazie ma 7.000 tri ale mysle ze jeszcze cos tu da sie zaoszczedzic nie wplywajac na gladkosc a napewno juz do wyciacia idzie ta sroba w feldze za duzo to wazy a bede mial do dyspozycji dodatkowe 350 tri. a i zderzak przedni idzo do lekkiego liftingu bo jak widze ten oreginal to mną trzesie. a moze ma ktos pomysla co zrobic z tymi brzydkimi lampami mmoze jakies soczewki tam by wstawic tylko poco wtedy takie wielkie lampy :D.
Napisano 14 Grudzień 200420 l (...)zderzak przedni idzo do lekkiego liftingu bo jak widze ten oreginal to mną trzesie(...) hehe, próbuję sobie przypomnieć auto, które ma brzydszy przód od tego ale nie mogę jakoś ;) też się lakierem zaczynam bawić...
Napisano 14 Grudzień 200420 l ten Pan wyzej imo prowadzi. Szkoda ze wciaz nie ma zadnej siateczki od zadnego z uczestnikow:]. Ale jak beda takie modele to mozna poczekac;) Pozdrawiam
Napisano 15 Grudzień 200420 l Autor no ja tu z tylu jestem cos chyba mi sie nie spieszy :) --Edit-- chyba zapomnialem o czyms :) narazie stoje na 7800 tri czyli troszke ponad polowa limitu.
Napisano 15 Grudzień 200420 l Nielot007, numer 12 jest ok, tylko popracuj nad oświetleniem :) Bzyku, rozwalasz mnie... model prawie skończony a zostało ci jeszcze jakieś 7k face'ów, ehhh maniak ;)
Napisano 15 Grudzień 200420 l Aż milo zajrzeć, hehe. Pokażcie siateczki;) Nielot- przejarałes te rendery, ze hoho. Chyba nie wylączyles default light w Vrayu.
Napisano 15 Grudzień 200420 l no no no widze ze Bzyku nieustepuje :) idziecie Poly w Poly z Loozakiem :) pozostali tez ladnie :)
Napisano 16 Grudzień 200420 l Autor Predator->doganiam doganiam :D pedze normalnie hihi. przednie klosze to narazie jeszcze atrapki tylko. i juz 9k :( ale te trinaglesy lecą
Napisano 16 Grudzień 200420 l Autor Jeszcze mialem zrobic lifting frontowego bumpera wiec jest cos takiego. :) teraz musze podopieszczac to co mam i dorobic wnetrza lampi i oczywiscie siedenia kierownice itp. pierdoly zostalo mi nato 4746 trinaglesow wow...
Napisano 17 Grudzień 200420 l Autor no to jest jeszcze nie ostateczna wersja bo dalej mam 4500 tri, do wymodelowania ale pierwsza siateczka odemnie narazie tyl
Napisano 17 Grudzień 200420 l Bzyku, po tym jak zobaczyłem twoją siatkę to aż mi wstyd pokazywać moją... no ale kiedyś trzeba :P khem, a tu coś dla odwrócenia uwagi :D pozdrawiam P.S. z kolorem będe jeszcze kombinował, nie wiem czy w finale też będzie żółty... P.S.2. czas renderingu na poziomie 10 minut to ja rozumiem ;)
Napisano 17 Grudzień 200420 l Autor to jeszcze raz ja teraz z wiekszym tylem i przodem ufff wreszcie :) ale moja maszyna lubi mentala hehehe. no loozack tak jak mowilem jakby gdzieniegdzie powyrzucac troszku edgesow a zaokroglenia zrobic rozdwajaniem polygonow to bys mial miejsce na wnetrze.
Napisano 17 Grudzień 200420 l Autor aaaaa :D loozack po wycieraczkach twierdze ze twoja Honda to wersja japonska a przynajmniej angielska
Napisano 17 Grudzień 200420 l rim material to falloff w kanale diffuse, reszta to tajemnica wojskowa ;) Eax88, Nielot007, gdzieście się podziali ? :|
Napisano 17 Grudzień 200420 l sorki ze mnie troche nie bylo ale plakalem caly czas jak zobaczylem wasze modele/siateczki ;) nie moglem zamiescic nic zeby nie robic sobie wstydu:D:D teraz maxymalnie poprawiam bledy nardzie zrobilem tyle czyli tyle poprawilem bledow a zostalo jeszcze pare(dziesiat) ale walcze i bede walczyl juz mnie plecy i glowa bola od wytezania wzroku i myslenia jak to poprawic:D:D ale mam nadzieje ze jest lepiej przyznam sie ze sie nameczylem nad poprawkami a oto rezutaty--> ps bzyku&loozack swietna robota mnie sie bardzo podoba moglbym sie na to caly czas patrzec:) ale ja powinienem mowic ze jest cieniutko w koncu jestescie moimi rywalami;);)ale nie moze ale sie rozpisalem cos mi chyba odbilo:) pozdro aha sorki za taki badziewny render ale nie chce mi sie wchodzic do maxa6 a w piatce za bardzo nie umiem:D:D aha2:) to co widac na obrazkach ma ok 2500 facow pozdro2:)
Napisano 17 Grudzień 200420 l dajecie rade naprawde milo popatrzec ;) trzymam kciuki i biore sie do nauki rhinoszka (nie dlatego ze tak modnie teraz tylko dlatego ze mialem okzazje sciagnac i mam czas sie pobawic ;) pozdro!
Napisano 17 Grudzień 200420 l Autor oj nielot nieladnie :D. ja lece dalej wnetrze zwane blizej interior i zostalo tylko 1800 tri na lampy choc zawsze bedzie mozna cos odchudzic ale i tak bedzie trzeba wkoncu to ma byc niby low poly a natakowy mi nie wyglada ;).
Napisano 17 Grudzień 200420 l Jakoś mi sie nie podoba.... ale ja sie nie znam....... EDIT: Jakoś tak ogólnie mi sie nie podoba... modeling jest w.g mnie ok.... ale taki jakiś coś w nim brakuje.. ale przecież to dopiero projekt.... w.g mnie przed ukończeniem nie mozna ocenić projektu bo moze to byc niezbyt stosowne...
Napisano 18 Grudzień 200420 l Autor no ale powod samochod, modeling, rendering ktorys z tych czy tak bez powodu ?? bo poprostu ...
Napisano 18 Grudzień 200420 l hehe nie nie robie od nowa choc mozna by tak powiedziec:D:D biore kawalek samochodu i go poprawiam:D:D dzisiaj kolejna walka z honda pozdro
Napisano 18 Grudzień 200420 l Autor nielot zalezy w jakim renderze czy FR czy vray mental brazil czy jeszcze jakis inny ktorego nieznam ale musisz przedewszytkim wylaczyc defaultowe swiatlo bo i tak nic z tego by nie wyszlo a jesli chcesz miec cien ze swiatla to ustaw mu intensity na bardzo niska wartosc i moze jeszcze zanikanie jakies...
Napisano 18 Grudzień 200420 l render to mental widzialem w tutorialach max.pl wlsnie tutek o tym jak zrobic zeby nie bylo widac hdri(robilo sie sphere i cos tam jeszcze..) ale nie ma do mentala pozdro
Napisano 18 Grudzień 200420 l Autor to wez tego tutka i jak chcesz w sferze to obroc polygony do wewnątrz przypisz material jaki tam chcesz :) byle byl tylko jednostronny i wylacz go w widzeniu dla odbyc(visible in reflection"tylko"- czy jakos tak to sie nazywa w properites tej sfery) i render it...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto