Skocz do zawartości

Pojazd_3d:(low poly)Honda Beat Bzyku vs. Loozack


Bzyku

Rekomendowane odpowiedzi

Asblaze & Qba, jazda do boju :D jedyne założenie to żeby zmieścić się w 15k face'ów, a czy zrobisz go z wnętrzem czy bez, z otwieranym dachem lub z muchami na szybie to już twoja sprawa ;) ja akurat wnętrza nie zrobię chyba, stawiam na karoserię, ale zobaczymy ile mi tam face'ów na deser zostanie :)

 

pozdrawiam

 

P.S. miło, że tyle osób jest zainteresowanych tą bitwą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 156
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

(...)zmieścić się w 15k face'ów, (...)

Zasady sie zmienily czy co? Mialo byc 15k poly a nie face'ow :/

 

Nizej wstepna wersja felgi:

9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasady sie zmienily czy co? Mialo byc 15k poly a nie face'ow :/

 

hmm, no rzeczywiście w pierwszym poście jest napisane poly, ale chodziło nam o "fejsy" :) w sumie to nawet trudno by było jednoznacznie okreslić, ile to jest 15k polygonów, bo przecież polygon może mieć nawet i 1000 face'ów, więc to by było nawet bez sensu...

 

pozdrawiam

 

P.S. liczba face'ów jest wyświetlana podczas renderowania, wbudowany licznik w Maxie pokazuje tylko liczbę poly, a więc jest do du... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ee to mam problem poly mam 4500, a facow to juz chyba kolo 15k :/, no ale mam nadzieje ze wezmiecie pod uwage ze ten wasz blad napoczatku byl dosc znaczny i pozwolicie Nam zachowac granice 15k poly :D

 

Nizej to co ma 4500 poly :

10.jpg

13.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj tam Eax88, zdejmiesz troche face'ów z kół i się spokojnie zmieścisz w 15k :) takie było założenie bitwy, jak już pisałem wcześniej 15k poly nie byłoby żadnym ograniczeniem bo to równie dobrze mogłoby być 100k face'ów

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ej no ludzie, wrzucajcie jakieś updaty a nie tak każdy sam po cichu coś montuje ;P

 

09.jpg

 

10.jpg

 

14196 face'ów, a brakuje jeszcze lusterek, wycieraczek i antenki... o wnętrzach świateł raczej nie mam co mysleć, chyba żebym to jakoś zoptymalizował... ale szczerze mówiąc to mi się nie chce ;)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra mini apdejt :), probka koloru(nie materialu :D ), jak narazie mam 9900 facow, teraz jeszcze lustereczka, jakis pare duepreli, moze zrobie swiatla, a moze z wnetrzem sie pobawie, mam wkoncu troche poly w rekawie

 

18.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to taraz ja jeszcze bo loozack mnie starsznie wyprzedzil choc nie mam pojecia gdzie mu sie tak spieszy :)

moja zabawka narazie ma 7.000 tri ale mysle ze jeszcze cos tu da sie zaoszczedzic nie wplywajac na gladkosc a napewno juz do wyciacia idzie ta sroba w feldze za duzo to wazy a bede mial do dyspozycji dodatkowe 350 tri. a i zderzak przedni idzo do lekkiego liftingu bo jak widze ten oreginal to mną trzesie. a moze ma ktos pomysla co zrobic z tymi brzydkimi lampami mmoze jakies soczewki tam by wstawic tylko poco wtedy takie wielkie lampy :D.

 

4.jpg

 

5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze mialem zrobic lifting frontowego bumpera wiec jest cos takiego. :)

teraz musze podopieszczac to co mam i dorobic wnetrza lampi i oczywiscie siedenia kierownice itp. pierdoly zostalo mi nato 4746 trinaglesow wow...

10.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bzyku, po tym jak zobaczyłem twoją siatkę to aż mi wstyd pokazywać moją... no ale kiedyś trzeba :P

 

wire_01.jpg

 

wire_02.jpg

 

khem, a tu coś dla odwrócenia uwagi :D

 

12.jpg

 

13.jpg

 

pozdrawiam

 

P.S. z kolorem będe jeszcze kombinował, nie wiem czy w finale też będzie żółty...

 

P.S.2. czas renderingu na poziomie 10 minut to ja rozumiem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jeszcze raz ja teraz z wiekszym tylem i przodem ufff wreszcie :) ale moja maszyna lubi mentala hehehe.

no loozack tak jak mowilem jakby gdzieniegdzie powyrzucac troszku edgesow a zaokroglenia zrobic rozdwajaniem polygonow to bys mial miejsce na wnetrze.

 

frontwire.jpg

backwire.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorki ze mnie troche nie bylo ale plakalem caly czas jak zobaczylem wasze modele/siateczki ;) nie moglem zamiescic nic zeby nie robic sobie wstydu:D:D

teraz maxymalnie poprawiam bledy nardzie zrobilem tyle czyli tyle poprawilem bledow a zostalo jeszcze pare(dziesiat) ale walcze i bede walczyl juz mnie plecy i glowa bola od wytezania wzroku i myslenia jak to poprawic:D:D ale mam nadzieje ze jest lepiej przyznam sie ze sie nameczylem nad poprawkami a oto rezutaty-->

ps bzyku&loozack swietna robota mnie sie bardzo podoba moglbym sie na to caly czas patrzec:) ale ja powinienem mowic ze jest cieniutko w koncu jestescie moimi rywalami;);)ale nie moze

ale sie rozpisalem cos mi chyba odbilo:)

pozdro

aha sorki za taki badziewny render ale nie chce mi sie wchodzic do maxa6 a w piatce za bardzo nie umiem:D:D

 

aha2:) to co widac na obrazkach ma ok 2500 facow

pozdro2:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj nielot nieladnie :D.

ja lece dalej wnetrze zwane blizej interior i zostalo tylko 1800 tri na lampy choc zawsze bedzie mozna cos odchudzic ale i tak bedzie trzeba wkoncu to ma byc niby low poly a natakowy mi nie wyglada ;).

 

capture1.jpg

capture2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś mi sie nie podoba.... ale ja sie nie znam.......

 

EDIT:

 

Jakoś tak ogólnie mi sie nie podoba... modeling jest w.g mnie ok.... ale taki jakiś coś w nim brakuje.. ale przecież to dopiero projekt.... w.g mnie przed ukończeniem nie mozna ocenić projektu bo moze to byc niezbyt stosowne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nielot zalezy w jakim renderze czy FR czy vray mental brazil czy jeszcze jakis inny ktorego nieznam ale musisz przedewszytkim wylaczyc defaultowe swiatlo bo i tak nic z tego by nie wyszlo a jesli chcesz miec cien ze swiatla to ustaw mu intensity na bardzo niska wartosc i moze jeszcze zanikanie jakies...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wez tego tutka i jak chcesz w sferze to obroc polygony do wewnątrz przypisz material jaki tam chcesz :) byle byl tylko jednostronny i wylacz go w widzeniu dla odbyc(visible in reflection"tylko"- czy jakos tak to sie nazywa w properites tej sfery) i render it...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności