Loozack Napisano 11 Grudzień 2004 Napisano 11 Grudzień 2004 Asblaze & Qba, jazda do boju :D jedyne założenie to żeby zmieścić się w 15k face'ów, a czy zrobisz go z wnętrzem czy bez, z otwieranym dachem lub z muchami na szybie to już twoja sprawa ;) ja akurat wnętrza nie zrobię chyba, stawiam na karoserię, ale zobaczymy ile mi tam face'ów na deser zostanie :) pozdrawiam P.S. miło, że tyle osób jest zainteresowanych tą bitwą :)
nielot007 Napisano 11 Grudzień 2004 Napisano 11 Grudzień 2004 loozack dzien sie konczy a ty nic nie wrzuciles tak jak obiecales;);) ja tam bym chcial zrobic wnetrze (kusi mnie) ale moze zrobie sobie po bitwie jak wygram;);) pozdro
Loozack Napisano 12 Grudzień 2004 Napisano 12 Grudzień 2004 eee dla mnie się jeszcze dzień nie skończył ;)
Gość eax Napisano 12 Grudzień 2004 Napisano 12 Grudzień 2004 (...)zmieścić się w 15k face'ów, (...) Zasady sie zmienily czy co? Mialo byc 15k poly a nie face'ow :/ Nizej wstepna wersja felgi:
ReflectVision Napisano 12 Grudzień 2004 Napisano 12 Grudzień 2004 " jedyne założenie to żeby zmieścić się w 15k face'ów" a gdzie sprawdzic ile jest faceów ? :D:D
nielot007 Napisano 12 Grudzień 2004 Napisano 12 Grudzień 2004 ok wiec modeling powolutku koncze zostalo chyba najgorsze textury i cala masa poprawek:D:D
Loozack Napisano 12 Grudzień 2004 Napisano 12 Grudzień 2004 Zasady sie zmienily czy co? Mialo byc 15k poly a nie face'ow :/ hmm, no rzeczywiście w pierwszym poście jest napisane poly, ale chodziło nam o "fejsy" :) w sumie to nawet trudno by było jednoznacznie okreslić, ile to jest 15k polygonów, bo przecież polygon może mieć nawet i 1000 face'ów, więc to by było nawet bez sensu... pozdrawiam P.S. liczba face'ów jest wyświetlana podczas renderowania, wbudowany licznik w Maxie pokazuje tylko liczbę poly, a więc jest do du... ;)
Gość eax Napisano 12 Grudzień 2004 Napisano 12 Grudzień 2004 ee to mam problem poly mam 4500, a facow to juz chyba kolo 15k :/, no ale mam nadzieje ze wezmiecie pod uwage ze ten wasz blad napoczatku byl dosc znaczny i pozwolicie Nam zachowac granice 15k poly :D Nizej to co ma 4500 poly :
Loozack Napisano 12 Grudzień 2004 Napisano 12 Grudzień 2004 oj tam Eax88, zdejmiesz troche face'ów z kół i się spokojnie zmieścisz w 15k :) takie było założenie bitwy, jak już pisałem wcześniej 15k poly nie byłoby żadnym ograniczeniem bo to równie dobrze mogłoby być 100k face'ów pozdrawiam
Bzyku Napisano 12 Grudzień 2004 Autor Napisano 12 Grudzień 2004 czyli max pokazuje cos co jest calkowicie zbedne glupie i zbedne. w summary info jest tez pokazywana rzeczywista ilosc trójkatów
Gość eax Napisano 13 Grudzień 2004 Napisano 13 Grudzień 2004 no to moze zmienimy troche zasady do 20k facow ;)
Gość eax Napisano 13 Grudzień 2004 Napisano 13 Grudzień 2004 albo dobra moze zostac to co zrobilem ma 9500 face'ow to te 5500 powinno mi starczyc na dodatkow pare :)
Loozack Napisano 13 Grudzień 2004 Napisano 13 Grudzień 2004 1624 faces w sumie cały model ma już ok 11500 trójkątów pozdrawiam
Loozack Napisano 14 Grudzień 2004 Napisano 14 Grudzień 2004 ej no ludzie, wrzucajcie jakieś updaty a nie tak każdy sam po cichu coś montuje ;P 14196 face'ów, a brakuje jeszcze lusterek, wycieraczek i antenki... o wnętrzach świateł raczej nie mam co mysleć, chyba żebym to jakoś zoptymalizował... ale szczerze mówiąc to mi się nie chce ;) pozdrawiam
polka dot Napisano 14 Grudzień 2004 Napisano 14 Grudzień 2004 ale to auto jest fstrentne :P ;) pokazcie jakies siatki!
nielot007 Napisano 14 Grudzień 2004 Napisano 14 Grudzień 2004 oooo chyba trzeba cos zaczac poprawiac:D:D az zachcialo sie robic :D:D ide robic...
Gość eax Napisano 14 Grudzień 2004 Napisano 14 Grudzień 2004 mi w sumie to sie odechcialo :D, co mi do was?
Gość eax Napisano 14 Grudzień 2004 Napisano 14 Grudzień 2004 dobra mini apdejt :), probka koloru(nie materialu :D ), jak narazie mam 9900 facow, teraz jeszcze lustereczka, jakis pare duepreli, moze zrobie swiatla, a moze z wnetrzem sie pobawie, mam wkoncu troche poly w rekawie
nielot007 Napisano 14 Grudzień 2004 Napisano 14 Grudzień 2004 ja update dam jutro bo teraz to wstyd zamieszczac (wole troche popoprawiac:)):D pozdro
Bzyku Napisano 14 Grudzień 2004 Autor Napisano 14 Grudzień 2004 no to taraz ja jeszcze bo loozack mnie starsznie wyprzedzil choc nie mam pojecia gdzie mu sie tak spieszy :) moja zabawka narazie ma 7.000 tri ale mysle ze jeszcze cos tu da sie zaoszczedzic nie wplywajac na gladkosc a napewno juz do wyciacia idzie ta sroba w feldze za duzo to wazy a bede mial do dyspozycji dodatkowe 350 tri. a i zderzak przedni idzo do lekkiego liftingu bo jak widze ten oreginal to mną trzesie. a moze ma ktos pomysla co zrobic z tymi brzydkimi lampami mmoze jakies soczewki tam by wstawic tylko poco wtedy takie wielkie lampy :D.
Loozack Napisano 14 Grudzień 2004 Napisano 14 Grudzień 2004 (...)zderzak przedni idzo do lekkiego liftingu bo jak widze ten oreginal to mną trzesie(...) hehe, próbuję sobie przypomnieć auto, które ma brzydszy przód od tego ale nie mogę jakoś ;) też się lakierem zaczynam bawić...
Pionier Napisano 14 Grudzień 2004 Napisano 14 Grudzień 2004 ten Pan wyzej imo prowadzi. Szkoda ze wciaz nie ma zadnej siateczki od zadnego z uczestnikow:]. Ale jak beda takie modele to mozna poczekac;) Pozdrawiam
nielot007 Napisano 15 Grudzień 2004 Napisano 15 Grudzień 2004 a o to moje ;)"lakiery" prosze sie nie smiac ja wszystko slysze:P:P
Bzyku Napisano 15 Grudzień 2004 Autor Napisano 15 Grudzień 2004 no ja tu z tylu jestem cos chyba mi sie nie spieszy :) --Edit-- chyba zapomnialem o czyms :) narazie stoje na 7800 tri czyli troszke ponad polowa limitu.
Knysha Napisano 15 Grudzień 2004 Napisano 15 Grudzień 2004 Bardzo ladnie panowie :). Pracujcie, pracujcie. Pzdr
Loozack Napisano 15 Grudzień 2004 Napisano 15 Grudzień 2004 Nielot007, numer 12 jest ok, tylko popracuj nad oświetleniem :) Bzyku, rozwalasz mnie... model prawie skończony a zostało ci jeszcze jakieś 7k face'ów, ehhh maniak ;)
kozioo Napisano 15 Grudzień 2004 Napisano 15 Grudzień 2004 Aż milo zajrzeć, hehe. Pokażcie siateczki;) Nielot- przejarałes te rendery, ze hoho. Chyba nie wylączyles default light w Vrayu.
Predator Napisano 15 Grudzień 2004 Napisano 15 Grudzień 2004 no no no widze ze Bzyku nieustepuje :) idziecie Poly w Poly z Loozakiem :) pozostali tez ladnie :)
Bzyku Napisano 16 Grudzień 2004 Autor Napisano 16 Grudzień 2004 Predator->doganiam doganiam :D pedze normalnie hihi. przednie klosze to narazie jeszcze atrapki tylko. i juz 9k :( ale te trinaglesy lecą
Bzyku Napisano 16 Grudzień 2004 Autor Napisano 16 Grudzień 2004 Jeszcze mialem zrobic lifting frontowego bumpera wiec jest cos takiego. :) teraz musze podopieszczac to co mam i dorobic wnetrza lampi i oczywiscie siedenia kierownice itp. pierdoly zostalo mi nato 4746 trinaglesow wow...
Bzyku Napisano 17 Grudzień 2004 Autor Napisano 17 Grudzień 2004 no to jest jeszcze nie ostateczna wersja bo dalej mam 4500 tri, do wymodelowania ale pierwsza siateczka odemnie narazie tyl
Loozack Napisano 17 Grudzień 2004 Napisano 17 Grudzień 2004 Bzyku, po tym jak zobaczyłem twoją siatkę to aż mi wstyd pokazywać moją... no ale kiedyś trzeba :P khem, a tu coś dla odwrócenia uwagi :D pozdrawiam P.S. z kolorem będe jeszcze kombinował, nie wiem czy w finale też będzie żółty... P.S.2. czas renderingu na poziomie 10 minut to ja rozumiem ;)
Bzyku Napisano 17 Grudzień 2004 Autor Napisano 17 Grudzień 2004 to jeszcze raz ja teraz z wiekszym tylem i przodem ufff wreszcie :) ale moja maszyna lubi mentala hehehe. no loozack tak jak mowilem jakby gdzieniegdzie powyrzucac troszku edgesow a zaokroglenia zrobic rozdwajaniem polygonow to bys mial miejsce na wnetrze.
Bzyku Napisano 17 Grudzień 2004 Autor Napisano 17 Grudzień 2004 aaaaa :D loozack po wycieraczkach twierdze ze twoja Honda to wersja japonska a przynajmniej angielska
Loozack Napisano 17 Grudzień 2004 Napisano 17 Grudzień 2004 rim material to falloff w kanale diffuse, reszta to tajemnica wojskowa ;) Eax88, Nielot007, gdzieście się podziali ? :|
nielot007 Napisano 17 Grudzień 2004 Napisano 17 Grudzień 2004 sorki ze mnie troche nie bylo ale plakalem caly czas jak zobaczylem wasze modele/siateczki ;) nie moglem zamiescic nic zeby nie robic sobie wstydu:D:D teraz maxymalnie poprawiam bledy nardzie zrobilem tyle czyli tyle poprawilem bledow a zostalo jeszcze pare(dziesiat) ale walcze i bede walczyl juz mnie plecy i glowa bola od wytezania wzroku i myslenia jak to poprawic:D:D ale mam nadzieje ze jest lepiej przyznam sie ze sie nameczylem nad poprawkami a oto rezutaty--> ps bzyku&loozack swietna robota mnie sie bardzo podoba moglbym sie na to caly czas patrzec:) ale ja powinienem mowic ze jest cieniutko w koncu jestescie moimi rywalami;);)ale nie moze ale sie rozpisalem cos mi chyba odbilo:) pozdro aha sorki za taki badziewny render ale nie chce mi sie wchodzic do maxa6 a w piatce za bardzo nie umiem:D:D aha2:) to co widac na obrazkach ma ok 2500 facow pozdro2:)
polka dot Napisano 17 Grudzień 2004 Napisano 17 Grudzień 2004 dajecie rade naprawde milo popatrzec ;) trzymam kciuki i biore sie do nauki rhinoszka (nie dlatego ze tak modnie teraz tylko dlatego ze mialem okzazje sciagnac i mam czas sie pobawic ;) pozdro!
Loozack Napisano 17 Grudzień 2004 Napisano 17 Grudzień 2004 Nielot007, no nie mów, że od nowa robisz :D
Bzyku Napisano 17 Grudzień 2004 Autor Napisano 17 Grudzień 2004 oj nielot nieladnie :D. ja lece dalej wnetrze zwane blizej interior i zostalo tylko 1800 tri na lampy choc zawsze bedzie mozna cos odchudzic ale i tak bedzie trzeba wkoncu to ma byc niby low poly a natakowy mi nie wyglada ;).
Isso Napisano 17 Grudzień 2004 Napisano 17 Grudzień 2004 Jakoś mi sie nie podoba.... ale ja sie nie znam....... EDIT: Jakoś tak ogólnie mi sie nie podoba... modeling jest w.g mnie ok.... ale taki jakiś coś w nim brakuje.. ale przecież to dopiero projekt.... w.g mnie przed ukończeniem nie mozna ocenić projektu bo moze to byc niezbyt stosowne...
Bzyku Napisano 18 Grudzień 2004 Autor Napisano 18 Grudzień 2004 no ale powod samochod, modeling, rendering ktorys z tych czy tak bez powodu ?? bo poprostu ...
nielot007 Napisano 18 Grudzień 2004 Napisano 18 Grudzień 2004 hehe nie nie robie od nowa choc mozna by tak powiedziec:D:D biore kawalek samochodu i go poprawiam:D:D dzisiaj kolejna walka z honda pozdro
nielot007 Napisano 18 Grudzień 2004 Napisano 18 Grudzień 2004 mam pytanie jak zrobic zeby nie bylo widac hdri ale zeby odbijal sie??
Bzyku Napisano 18 Grudzień 2004 Autor Napisano 18 Grudzień 2004 nielot zalezy w jakim renderze czy FR czy vray mental brazil czy jeszcze jakis inny ktorego nieznam ale musisz przedewszytkim wylaczyc defaultowe swiatlo bo i tak nic z tego by nie wyszlo a jesli chcesz miec cien ze swiatla to ustaw mu intensity na bardzo niska wartosc i moze jeszcze zanikanie jakies...
nielot007 Napisano 18 Grudzień 2004 Napisano 18 Grudzień 2004 render to mental widzialem w tutorialach max.pl wlsnie tutek o tym jak zrobic zeby nie bylo widac hdri(robilo sie sphere i cos tam jeszcze..) ale nie ma do mentala pozdro
Bzyku Napisano 18 Grudzień 2004 Autor Napisano 18 Grudzień 2004 to wez tego tutka i jak chcesz w sferze to obroc polygony do wewnątrz przypisz material jaki tam chcesz :) byle byl tylko jednostronny i wylacz go w widzeniu dla odbyc(visible in reflection"tylko"- czy jakos tak to sie nazywa w properites tej sfery) i render it...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się