Reanimator Napisano 13 Grudzień 2004 Napisano 13 Grudzień 2004 Yo. Z DVD Jasona Schleifera dostalem jego rig i chcialem cos z nim zrobic, wiec wrzucam na pozarcie taka oto miniaturke. No refs, tylko kot biegajacy po klawiaturze;) Playblast: http://facialis.republika.pl/images/anim/monkey/monkey.avi 436 KB i taki renderek z motionBlurem http://facialis.republika.pl/images/anim/monkey/monkey_render.avi 354 KB Nastepny bedzie run-cycle. ******* UPDATE 19 grudnia 2004 ******* A jednak walk cycle;) Nie moglem sie w rigu doszukac przelacznika IK/FK, a animowanie ruchu po luku ramion IK byloby imho strata czasu (zeby nie powiedziec glupota). Co zamiast tego? Sami zobaczcie;) Tym razem takze bez referek. http://www.facialis.republika.pl/images/anim/monkey/monkey_walk_mpeg4.avi mpeg4 600KB http://www.facialis.republika.pl/images/anim/monkey/monkey_walk.avi 3vix 538 KB P.S. Mialem problemy z Xvidem i uzylem jakiegos 3viXa (www.3vix.com), ktory chyba jest jakas pochodna Divxa. Nie znam sie ;) W razie problemow postaram sie jutro skompresowac czyms innym. edit: dodalem jeszcze jakiegos mpeg4. nic innego mi nie dziala :( P.S.2. Post dostosowany do ciemnego forum ;> O matko, to bylo wieki temu;) Nie probojcie klikac na te linki, nie dzialaja. Jest nowy: http://youtube.com/watch?v=syBWMkVR8Lw Pierwsza scena animki na anim-challange cgtalk. Bedzie druga postac. Jeszcze wczoraj ta wydawala mi sie ok, ale juz dzis rano widze, ze potrzebne kolejne tweeki. Dretwy rig szyji wynika z tego, ze... nie ma dla niej kontrolera. Hope you`ll like it.
leander Napisano 13 Grudzień 2004 Napisano 13 Grudzień 2004 Niezle, widac, ze masz kota. Ja nie mam, wiec dla mnie profeska :)
Piotr Dobosz Napisano 13 Grudzień 2004 Napisano 13 Grudzień 2004 :) fajnie bardzo ale ta kula to chyba sie nie obraca jak leci:) ale za to ruch tego milego zwiezaczka jest naprawde fajne:) pozdrawiam
PPK Napisano 13 Grudzień 2004 Napisano 13 Grudzień 2004 git! tylko ostatni ruch [skulenie sie ] cos nie naturalnie imo wyszedl
Reanimator Napisano 13 Grudzień 2004 Autor Napisano 13 Grudzień 2004 Spasiba. Piotr: fakt, kule postawilem w jednym miejscu, obrocilem o pare stopni, przesunalem... i tyle;) To tylko dodatek. PPK: niektorzy twierdza, ze to najbardziej naturalny moment;) Nie wiem, mnie osobiscie sie podoba, tak zapamietalem swojego kota. ;) Tylko ze u niego timing jest troche inny - szybszy ;) Pozdrawiam
Gotham Napisano 13 Grudzień 2004 Napisano 13 Grudzień 2004 Hehe, rozkręcasz się ostro chłopie. Bardzo fajne. Jak dla mnie tylko początek odstaje, upadek wydaje mi się za twardy... Brakuje mi bardziej miękkiego zawieszenia ;), a potem wahadłowego ruszenia w przód (co było by wynikiem)- późniejsze zrywane ruchy to już klasa. Gratulacje. Pozdrawiam,
Fr3d3k Napisano 13 Grudzień 2004 Napisano 13 Grudzień 2004 fajne te napiecie na wyczekiwany skok .. szkoda ze go nie ma ;p
Kris_R Napisano 14 Grudzień 2004 Napisano 14 Grudzień 2004 bardzo fajnie :) Dla mnie też podobnie jak dla Gothama, najsłabszym momentem jest początek... ten upadek. Końcówa... to zaskoczenie, wyczekiwanie... o cholera! KULKA! I co to będzie?! Fajnie to wyszło.
Reanimator Napisano 16 Grudzień 2004 Autor Napisano 16 Grudzień 2004 Thx:) Teraz robie walk i run cycle. Moze pozniej dorobie dalszy ciag tego i polacze wszystko w jedna calosc:)
Reanimator Napisano 19 Grudzień 2004 Autor Napisano 19 Grudzień 2004 Update, w pierwszym poscie: http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=167243&postcount=1 Walk Cycle.
leander Napisano 19 Grudzień 2004 Napisano 19 Grudzień 2004 Takie proste sie to wydaje :) Jak dla mnie [thumbs up][well done][wow]
Reanimator Napisano 20 Grudzień 2004 Autor Napisano 20 Grudzień 2004 [thumbs up][well done][wow] Hyhy, nie wiem czy juz sie obrazac... ;)
Kris_R Napisano 20 Grudzień 2004 Napisano 20 Grudzień 2004 Ale się uśmiałem :D W życiu nie przypuszczałem, że stanie na dwie łapy :D No i w tak szlachetnym celu na dodatek :D Jestem pod wrażeniem :) Rusza się też cool. Zaliczone :)
Gotham Napisano 29 Grudzień 2004 Napisano 29 Grudzień 2004 Dopiero obejrzałem- prezentuje się świetnie :). Myślałeś o Reelu?
Reanimator Napisano 20 Styczeń 2005 Autor Napisano 20 Styczeń 2005 Gotham: Ups, chyba musze wlaczyc jakies powiadamianie o odpowiedziach, bo totalnie przegapilem Twoj komentarz. Odpowiedz na Twoje pytanie brzmi: tak, caly czas o nim mysle. Do tego zmierzam.
Reanimator Napisano 5 Wrzesień 2005 Autor Napisano 5 Wrzesień 2005 ******* UPDATE 5 września 2005 ******* Wow, to juz 10 miesiecy minelo? Masakra. Ale wracajac - nowa animka-tescik. Model by Steven J. Tubbrit. Kilka slow jak zwykle na reanimacja.com AVI 1,18 MB --> LINK Dzieki Biglebowi za miejsce na serwie. Moja republika sie rozkraczyla i poprzednie linki nie dzialaja.
kannu Napisano 5 Wrzesień 2005 Napisano 5 Wrzesień 2005 bartdzo przyjemne. polecalbym wrzucanie na net cykli ale dluzszych - np. polaczone 3-4 cykle - poprostu niektore odtwarzacze nie przewijaja tak jak powinny i nie mozna ogladac plynnej animacji :) bardzo przyjemna animka
DaveBorck Napisano 5 Wrzesień 2005 Napisano 5 Wrzesień 2005 tylko animacja palców stóp mi nie pasuje chodzi jakby miał płetwy a nie palce i troszkę dłonie mają ten sam problem chyba ma za bardzo otwartą dłoń, ale reszta wydaje się być ok.
Reanimator Napisano 5 Wrzesień 2005 Autor Napisano 5 Wrzesień 2005 I jedno i drugie nie jest szczegolowo podpiete. Wszystkie palce u reki i nogi podpiete sa do pojedynczych, wspolnych kosci. Dlaczego? A dlatego, ze animka jest z zalozenia "do gry" i zrobilem to swiadomie. Tylko czy dobrze? ;) Nie mam z tym doswiadczenia. Pozdro i dzieki.
Marcin Napisano 5 Wrzesień 2005 Napisano 5 Wrzesień 2005 ta noga (lewa z jego strony) jakos tak "odskakuje" szybko ... nie wiem czy to zamierzone czy umknelo ;] w kazdym razie fajny cykl ;]
Reanimator Napisano 5 Wrzesień 2005 Autor Napisano 5 Wrzesień 2005 Niezamierzone, ale zauwazone po zlozeniu calosci (we Flashu, sic!) i poprawione. Juz mi sie nie chcialo tego wypuszczac znowu. Ale dzieki za czujnosc, ciekaw bylem, czy ktos wypatrzy;)
SansSerif Napisano 5 Wrzesień 2005 Napisano 5 Wrzesień 2005 Ja się nie znam, ale okiem laika to wygląda jak chód człowieka przebranego w kostium jakiegoś stwora. Anatomia tego modelu nie sprzyja realizmowi ruchu :)
Reanimator Napisano 12 Czerwiec 2007 Autor Napisano 12 Czerwiec 2007 **** WYKOPALISKO **** Update w pierwszym poscie ;)
SUPER_OkO Napisano 12 Czerwiec 2007 Napisano 12 Czerwiec 2007 no to wykopales, czemu nie nowy watek skoro i tak tamte linki nie dzialaja? Odnosnie sceny - ladnie i naturalnie.
Reanimator Napisano 12 Czerwiec 2007 Autor Napisano 12 Czerwiec 2007 Dobre pytanie... Chyba jest to zbyt malo, zeby zaczynac nowy watek. Tutaj jest jeden moj, wiec niech sobie lezy.
Master Kiełbaster Napisano 12 Czerwiec 2007 Napisano 12 Czerwiec 2007 b. fajnie tylko ręcami chyba za bardzo macha.
Reanimator Napisano 12 Czerwiec 2007 Autor Napisano 12 Czerwiec 2007 Za bardzo w sensie za bardzo sie rozgestykulowal? Maybe. Mialo byc bardziej statycznie, ale jak sie rozbujalem, to i on sie rozbujal. ;) Dzisiaj zabieram sie za druga postac.
KLICEK Napisano 12 Czerwiec 2007 Napisano 12 Czerwiec 2007 Mi się gest rekoma bardzo podobał ;d tak jakby nie dokonca wiedział ;)
kannu Napisano 12 Czerwiec 2007 Napisano 12 Czerwiec 2007 serwus :) bardzo spoko to wygląda :) pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Gotham Napisano 14 Czerwiec 2007 Napisano 14 Czerwiec 2007 Jest git- tylko dlaczego w tym threadku? ;)
Reanimator Napisano 14 Czerwiec 2007 Autor Napisano 14 Czerwiec 2007 Bo to tylko WIP. Jak skoncze cala sekwencje to wrzuce w osobnym watku. Dzieki za pozytywne komentarze :)
Kris_R Napisano 17 Czerwiec 2007 Napisano 17 Czerwiec 2007 No to czekamy na kolejne updaty :) To już cała sekwencja, czy animka będzie dłuższa...? Bo sprawia wrażenie uciętej tak ni z gruchy ni z pietruchy.
Reanimator Napisano 17 Czerwiec 2007 Autor Napisano 17 Czerwiec 2007 Bedzie dluzsza o "przed" i "po" ;) Przed juz jest...
Reanimator Napisano 19 Czerwiec 2007 Autor Napisano 19 Czerwiec 2007 Nie moge sie zdecydowac na to, jak pierwsza postac ma "zagrac". Chyba juz wiem, ale poki co jest tak (wersja wycieta): http://www.youtube.com/watch?v=rERoa51QH5c
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się