Napisano 13 Grudzień 200420 l Yo. Z DVD Jasona Schleifera dostalem jego rig i chcialem cos z nim zrobic, wiec wrzucam na pozarcie taka oto miniaturke. No refs, tylko kot biegajacy po klawiaturze;) Playblast: http://facialis.republika.pl/images/anim/monkey/monkey.avi 436 KB i taki renderek z motionBlurem http://facialis.republika.pl/images/anim/monkey/monkey_render.avi 354 KB Nastepny bedzie run-cycle. ******* UPDATE 19 grudnia 2004 ******* A jednak walk cycle;) Nie moglem sie w rigu doszukac przelacznika IK/FK, a animowanie ruchu po luku ramion IK byloby imho strata czasu (zeby nie powiedziec glupota). Co zamiast tego? Sami zobaczcie;) Tym razem takze bez referek. http://www.facialis.republika.pl/images/anim/monkey/monkey_walk_mpeg4.avi mpeg4 600KB http://www.facialis.republika.pl/images/anim/monkey/monkey_walk.avi 3vix 538 KB P.S. Mialem problemy z Xvidem i uzylem jakiegos 3viXa (www.3vix.com), ktory chyba jest jakas pochodna Divxa. Nie znam sie ;) W razie problemow postaram sie jutro skompresowac czyms innym. edit: dodalem jeszcze jakiegos mpeg4. nic innego mi nie dziala :( P.S.2. Post dostosowany do ciemnego forum ;> O matko, to bylo wieki temu;) Nie probojcie klikac na te linki, nie dzialaja. Jest nowy: http://youtube.com/watch?v=syBWMkVR8Lw Pierwsza scena animki na anim-challange cgtalk. Bedzie druga postac. Jeszcze wczoraj ta wydawala mi sie ok, ale juz dzis rano widze, ze potrzebne kolejne tweeki. Dretwy rig szyji wynika z tego, ze... nie ma dla niej kontrolera. Hope you`ll like it.
Napisano 13 Grudzień 200420 l :) fajnie bardzo ale ta kula to chyba sie nie obraca jak leci:) ale za to ruch tego milego zwiezaczka jest naprawde fajne:) pozdrawiam
Napisano 13 Grudzień 200420 l Autor Spasiba. Piotr: fakt, kule postawilem w jednym miejscu, obrocilem o pare stopni, przesunalem... i tyle;) To tylko dodatek. PPK: niektorzy twierdza, ze to najbardziej naturalny moment;) Nie wiem, mnie osobiscie sie podoba, tak zapamietalem swojego kota. ;) Tylko ze u niego timing jest troche inny - szybszy ;) Pozdrawiam
Napisano 13 Grudzień 200420 l Hehe, rozkręcasz się ostro chłopie. Bardzo fajne. Jak dla mnie tylko początek odstaje, upadek wydaje mi się za twardy... Brakuje mi bardziej miękkiego zawieszenia ;), a potem wahadłowego ruszenia w przód (co było by wynikiem)- późniejsze zrywane ruchy to już klasa. Gratulacje. Pozdrawiam,
Napisano 14 Grudzień 200420 l bardzo fajnie :) Dla mnie też podobnie jak dla Gothama, najsłabszym momentem jest początek... ten upadek. Końcówa... to zaskoczenie, wyczekiwanie... o cholera! KULKA! I co to będzie?! Fajnie to wyszło.
Napisano 16 Grudzień 200420 l Autor Thx:) Teraz robie walk i run cycle. Moze pozniej dorobie dalszy ciag tego i polacze wszystko w jedna calosc:)
Napisano 19 Grudzień 200420 l Autor Update, w pierwszym poscie: http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=167243&postcount=1 Walk Cycle.
Napisano 20 Grudzień 200420 l Autor [thumbs up][well done][wow] Hyhy, nie wiem czy juz sie obrazac... ;)
Napisano 20 Grudzień 200420 l Ale się uśmiałem :D W życiu nie przypuszczałem, że stanie na dwie łapy :D No i w tak szlachetnym celu na dodatek :D Jestem pod wrażeniem :) Rusza się też cool. Zaliczone :)
Napisano 20 Styczeń 200520 l Autor Gotham: Ups, chyba musze wlaczyc jakies powiadamianie o odpowiedziach, bo totalnie przegapilem Twoj komentarz. Odpowiedz na Twoje pytanie brzmi: tak, caly czas o nim mysle. Do tego zmierzam.
Napisano 5 Wrzesień 200519 l Autor ******* UPDATE 5 września 2005 ******* Wow, to juz 10 miesiecy minelo? Masakra. Ale wracajac - nowa animka-tescik. Model by Steven J. Tubbrit. Kilka slow jak zwykle na reanimacja.com AVI 1,18 MB --> LINK Dzieki Biglebowi za miejsce na serwie. Moja republika sie rozkraczyla i poprzednie linki nie dzialaja.
Napisano 5 Wrzesień 200519 l bartdzo przyjemne. polecalbym wrzucanie na net cykli ale dluzszych - np. polaczone 3-4 cykle - poprostu niektore odtwarzacze nie przewijaja tak jak powinny i nie mozna ogladac plynnej animacji :) bardzo przyjemna animka
Napisano 5 Wrzesień 200519 l tylko animacja palców stóp mi nie pasuje chodzi jakby miał płetwy a nie palce i troszkę dłonie mają ten sam problem chyba ma za bardzo otwartą dłoń, ale reszta wydaje się być ok.
Napisano 5 Wrzesień 200519 l Autor I jedno i drugie nie jest szczegolowo podpiete. Wszystkie palce u reki i nogi podpiete sa do pojedynczych, wspolnych kosci. Dlaczego? A dlatego, ze animka jest z zalozenia "do gry" i zrobilem to swiadomie. Tylko czy dobrze? ;) Nie mam z tym doswiadczenia. Pozdro i dzieki.
Napisano 5 Wrzesień 200519 l ta noga (lewa z jego strony) jakos tak "odskakuje" szybko ... nie wiem czy to zamierzone czy umknelo ;] w kazdym razie fajny cykl ;]
Napisano 5 Wrzesień 200519 l Autor Niezamierzone, ale zauwazone po zlozeniu calosci (we Flashu, sic!) i poprawione. Juz mi sie nie chcialo tego wypuszczac znowu. Ale dzieki za czujnosc, ciekaw bylem, czy ktos wypatrzy;)
Napisano 5 Wrzesień 200519 l Ja się nie znam, ale okiem laika to wygląda jak chód człowieka przebranego w kostium jakiegoś stwora. Anatomia tego modelu nie sprzyja realizmowi ruchu :)
Napisano 12 Czerwiec 200717 l no to wykopales, czemu nie nowy watek skoro i tak tamte linki nie dzialaja? Odnosnie sceny - ladnie i naturalnie.
Napisano 12 Czerwiec 200717 l Autor Dobre pytanie... Chyba jest to zbyt malo, zeby zaczynac nowy watek. Tutaj jest jeden moj, wiec niech sobie lezy.
Napisano 12 Czerwiec 200717 l Autor Za bardzo w sensie za bardzo sie rozgestykulowal? Maybe. Mialo byc bardziej statycznie, ale jak sie rozbujalem, to i on sie rozbujal. ;) Dzisiaj zabieram sie za druga postac.
Napisano 14 Czerwiec 200717 l Autor Bo to tylko WIP. Jak skoncze cala sekwencje to wrzuce w osobnym watku. Dzieki za pozytywne komentarze :)
Napisano 17 Czerwiec 200717 l No to czekamy na kolejne updaty :) To już cała sekwencja, czy animka będzie dłuższa...? Bo sprawia wrażenie uciętej tak ni z gruchy ni z pietruchy.
Napisano 19 Czerwiec 200717 l Autor Nie moge sie zdecydowac na to, jak pierwsza postac ma "zagrac". Chyba juz wiem, ale poki co jest tak (wersja wycieta): http://www.youtube.com/watch?v=rERoa51QH5c
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto