Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
Yo.

 

Z DVD Jasona Schleifera dostalem jego rig i chcialem cos z nim zrobic, wiec wrzucam na pozarcie taka oto miniaturke. No refs, tylko kot biegajacy po klawiaturze;)

 

Playblast:

http://facialis.republika.pl/images/anim/monkey/monkey.avi

436 KB

 

i taki renderek z motionBlurem

http://facialis.republika.pl/images/anim/monkey/monkey_render.avi

354 KB

 

Nastepny bedzie run-cycle.

 

******* UPDATE 19 grudnia 2004 *******

 

A jednak walk cycle;)

Nie moglem sie w rigu doszukac przelacznika IK/FK, a animowanie ruchu po luku ramion IK byloby imho strata czasu (zeby nie powiedziec glupota). Co zamiast tego? Sami zobaczcie;)

Tym razem takze bez referek.

 

http://www.facialis.republika.pl/images/anim/monkey/monkey_walk_mpeg4.avi

mpeg4 600KB

http://www.facialis.republika.pl/images/anim/monkey/monkey_walk.avi

3vix 538 KB

 

 

P.S. Mialem problemy z Xvidem i uzylem jakiegos 3viXa (www.3vix.com), ktory chyba jest jakas pochodna Divxa. Nie znam sie ;) W razie problemow postaram sie jutro skompresowac czyms innym.

edit: dodalem jeszcze jakiegos mpeg4. nic innego mi nie dziala :(

 

P.S.2. Post dostosowany do ciemnego forum ;>

 

 

O matko, to bylo wieki temu;)

 

Nie probojcie klikac na te linki, nie dzialaja.

 

Jest nowy:

http://youtube.com/watch?v=syBWMkVR8Lw

 

Pierwsza scena animki na anim-challange cgtalk. Bedzie druga postac.

 

Jeszcze wczoraj ta wydawala mi sie ok, ale juz dzis rano widze, ze potrzebne kolejne tweeki.

 

Dretwy rig szyji wynika z tego, ze... nie ma dla niej kontrolera.

 

Hope you`ll like it.

  • Odpowiedzi 37
  • Wyświetleń 5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

:) fajnie bardzo ale ta kula to chyba sie nie obraca jak leci:) ale za to ruch tego milego zwiezaczka jest naprawde fajne:) pozdrawiam

Napisano

git! tylko ostatni ruch [skulenie sie ] cos nie naturalnie imo wyszedl

Napisano
  • Autor

Spasiba.

 

Piotr: fakt, kule postawilem w jednym miejscu, obrocilem o pare stopni, przesunalem... i tyle;) To tylko dodatek.

 

PPK: niektorzy twierdza, ze to najbardziej naturalny moment;) Nie wiem, mnie osobiscie sie podoba, tak zapamietalem swojego kota. ;) Tylko ze u niego timing jest troche inny - szybszy ;)

 

Pozdrawiam

Napisano

Hehe, rozkręcasz się ostro chłopie. Bardzo fajne.

 

Jak dla mnie tylko początek odstaje, upadek wydaje mi się za twardy... Brakuje mi bardziej miękkiego zawieszenia ;), a potem wahadłowego ruszenia w przód (co było by wynikiem)- późniejsze zrywane ruchy to już klasa. Gratulacje.

 

 

Pozdrawiam,

Napisano

bardzo fajnie :) Dla mnie też podobnie jak dla Gothama, najsłabszym momentem jest początek... ten upadek. Końcówa... to zaskoczenie, wyczekiwanie... o cholera! KULKA! I co to będzie?! Fajnie to wyszło.

Napisano
  • Autor

Thx:)

 

Teraz robie walk i run cycle. Moze pozniej dorobie dalszy ciag tego i polacze wszystko w jedna calosc:)

Napisano

Ale się uśmiałem :D W życiu nie przypuszczałem, że stanie na dwie łapy :D No i w tak szlachetnym celu na dodatek :D Jestem pod wrażeniem :) Rusza się też cool. Zaliczone :)

Napisano
  • Autor

Gotham: Ups, chyba musze wlaczyc jakies powiadamianie o odpowiedziach, bo totalnie przegapilem Twoj komentarz.

 

Odpowiedz na Twoje pytanie brzmi: tak, caly czas o nim mysle. Do tego zmierzam.

Napisano
  • Autor

******* UPDATE 5 września 2005 *******

 

Wow, to juz 10 miesiecy minelo? Masakra.

 

Ale wracajac - nowa animka-tescik. Model by Steven J. Tubbrit.

Kilka slow jak zwykle na reanimacja.com

 

AVI 1,18 MB

--> LINK

 

Dzieki Biglebowi za miejsce na serwie. Moja republika sie rozkraczyla i poprzednie linki nie dzialaja.

Napisano

bartdzo przyjemne.

polecalbym wrzucanie na net cykli ale dluzszych - np. polaczone 3-4 cykle - poprostu niektore odtwarzacze nie przewijaja tak jak powinny i nie mozna ogladac plynnej animacji :)

bardzo przyjemna animka

Napisano

tylko animacja palców stóp mi nie pasuje chodzi jakby miał płetwy a nie palce i troszkę dłonie mają ten sam problem chyba ma za bardzo otwartą dłoń, ale reszta wydaje się być ok.

Napisano
  • Autor

I jedno i drugie nie jest szczegolowo podpiete. Wszystkie palce u reki i nogi podpiete sa do pojedynczych, wspolnych kosci. Dlaczego? A dlatego, ze animka jest z zalozenia "do gry" i zrobilem to swiadomie. Tylko czy dobrze? ;) Nie mam z tym doswiadczenia.

 

Pozdro i dzieki.

Napisano

ta noga (lewa z jego strony) jakos tak "odskakuje" szybko ... nie wiem czy to zamierzone czy umknelo ;] w kazdym razie fajny cykl ;]

Napisano
  • Autor

Niezamierzone, ale zauwazone po zlozeniu calosci (we Flashu, sic!) i poprawione. Juz mi sie nie chcialo tego wypuszczac znowu. Ale dzieki za czujnosc, ciekaw bylem, czy ktos wypatrzy;)

Napisano

Ja się nie znam, ale okiem laika to wygląda jak chód człowieka przebranego w kostium jakiegoś stwora. Anatomia tego modelu nie sprzyja realizmowi ruchu :)

Napisano

no to wykopales, czemu nie nowy watek skoro i tak tamte linki nie dzialaja? Odnosnie sceny - ladnie i naturalnie.

Napisano
  • Autor

Dobre pytanie...

 

Chyba jest to zbyt malo, zeby zaczynac nowy watek. Tutaj jest jeden moj, wiec niech sobie lezy.

Napisano
  • Autor

Za bardzo w sensie za bardzo sie rozgestykulowal?

 

Maybe. Mialo byc bardziej statycznie, ale jak sie rozbujalem, to i on sie rozbujal. ;)

 

Dzisiaj zabieram sie za druga postac.

Napisano

serwus :)

bardzo spoko to wygląda :)

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Napisano
  • Autor

Bo to tylko WIP. Jak skoncze cala sekwencje to wrzuce w osobnym watku.

 

Dzieki za pozytywne komentarze :)

Napisano

No to czekamy na kolejne updaty :) To już cała sekwencja, czy animka będzie dłuższa...? Bo sprawia wrażenie uciętej tak ni z gruchy ni z pietruchy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności