Napisano 16 Grudzie艅 200420 l Witam, dzisiaj skonczylem swoj model, podkreslam ze jest to moj pierwszy model i dlatego nie wymagajcie odemnie wiele. Robilem go z 4 godzinki, nie nakladalem tekstur bo jeszcze tego dobrze nie umiem. Wiem, ze ma sporo bledow - chociazby kompletna porazka w wymodelowaniu tylnych konczyn (troche dziwnie sie zginaja). Prosze o jakies rady i komentarze, ale nie prosze po mnie za bardzo nie jezdzic :). Troche o technice modelowania: - wszystkie konczyny procz glowy wymodelowalem z osobnych cylindrow a nastepnie dospawalem je do ciala - ciala i glowe wymodelowalem z jednego boxa 聽 Model ten mial sluzyc mi jako pewnego rodzaju krotka lekcja. 聽 聽 聽 聽
Napisano 16 Grudzie艅 200420 l pies z rozna? albo alf z kosmosu? fajny pyszczek. moglbys pokazac siatke bez meshsmootha? warto wertexy tak poprzesuwac, zeby tam gdzie sa np. przeguby, albo jakies inne detale, bylo ich wiecej, a tam gdzie jest gladko, zeby wertexow bylo mniej. u ciebie wyglada jakbys mial wertexy w miare regularnie rozzucone po calym piesku. mysle ze konczyny w zlym miejscu przyspawales, ja bym je przyspawala bardziej z dolu. do oczodolow wsadz kulki. sproboj nastepnym razem, zanim zaczniesz modelowac, zrobic szkic na papierze, zeby go potem jako referencje uzywac.
Napisano 16 Grudzie艅 200420 l Autor Dzieki Aniu za rady, nastepnym razem na pewno urodzi sie cos o niebo lepszego :) Siateczka bez Mesh Smootha 聽
Napisano 16 Grudzie艅 200420 l przykro mi, ja te偶 nie wiem co to jest... staraj si臋 jednak wzorowa膰 na czym艣 jak modelujesz :) s膮dz臋, 偶e powinine艣 si臋 zabra膰 narazie za co艣 prostszego ni偶 organika ...
Napisano 17 Grudzie艅 200420 l Nie no jaka lipa, przecie偶 to jak nic numer 9, zaginiony klon Ripley z czwartej cz臋艣ci obcego...;D
Napisano 17 Grudzie艅 200420 l mnie si臋 podoba, tak偶e oryginalno艣膰 na ile mo偶na tu w tych kategoriach m贸wi膰 - zwr贸ci膰 trzeba uwag臋 偶e to pierwsza praca - niech ka偶dy poka偶e sw贸j pierwszy model z boxa co? ;);)
Napisano 17 Grudzie艅 200420 l Powtorze wyrazenie moich czarnoskorych ziomkow z Bronxu: wtf?! A tak na serio: odpusc sobie organike - zacznij od modelowania jakis podstawowych domkow, biurek, komputerow - co by sie zapoznac z softem :P. Pzdr
Napisano 18 Grudzie艅 200420 l Ufol, Bilay, SAIRAM, inespew, La Radoslawe, sinclar - jezeli nie macie niczego do powiedzenia to nie piszcie. Takie komentarze raczej zniechecaja niz mobilizuja do dalszej pracy. 聽 Zgadzam sie z Lt.Knysha - nie do razu Rzym zbudowano - zacznij od podstaw, poznaj narzedzie, przerabiaj tutoriale. 聽 Co do samego projektu - mysle ze mozesz go zaliczyc jako pierwszy ukonczony. Zastanow sie nad tematem kolejnego- dostosuj go do umiejetnosci, za kazdym razem rob krok naprzod.
Napisano 18 Grudzie艅 200420 l mysle ze podstawy mozna poznawac takze zaczynajac od organiki ja tak zaczelam, a to dlatego ze przedtem mialam autocada, ktory sie do organiki nie nadawal, wiec jak dostalam maksa w lapy to sie ta organika bardzo zachwycilam. i adasiu, mysle ze jak chcesz robic organike to rob, a zamiast podstawowych domkow biurek komputerow tak samo mozesz zrobic podstawowe stworki (np zrob tego grubasa co jest w jednym z tutoriali maksa), wyjdzie na to samo, tak i tak sie nauczysz. bron boze nie zaczynaj od samochodow, bo juz za duzo samochodow na swiecie. zycze ci powodzenia, i nie daj sie zniechecic.
Napisano 19 Grudzie艅 200420 l Autor rzuq, Ania C: dzieki wielkie za wszelkie rady, na pewno je wykorzystam. Pozdrawiam!
Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto