Skocz do zawartości

Scena3D:War: T34 w zniszczonym miescie


KoMic

Rekomendowane odpowiedzi

witam. bedzie to dosc nietypowy wip poniewaz nie moge umieszczzac na tym forum bezposrednio obrazkow. Jedynie co moge to zrobic odnosiki do forum ever. dzieje sie tak poniewaz biore udzial w alienware i tam w zasachach jest taki punkt

 

Artists are not able to post their artworks in any other public place, except for the Evermotion Forums (including forums, own web sites, portals) until the end of the contest (winners announcement).

 

po dogadaniu sie, z tutejszym i tamtejszym moderatorem (za co dziekuje) dostalem pozwolenie na takie manewr.

 

Ok koniec pokretnego tlumaczenia. tematem mojego wipa bedzie robot koparka ma to byc cos na ksztalt istniejacej juz koparki zreszta polskeij produkcji, ale dosc niestandardowa postanowilem wyciac jej kola i inne elementy i zrobic z niej prawdziwego budownalego ciezkiego robota.

Oto efekt kilku godzin pracy (wiem ze moze to niewiele jak na 2-3h) ale staram sie odrazu myslec nad optymalizacja siatki co nei jest takie proste i czesto sporo czasu musze poswiecic na wymyslenie takiego ksztaltu aby jak najmiej pozeral poly. pozdro

 

http://www.evermotion.org/forum/viewtopic.php?p=39022#39022

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 23
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

racja narazie nie wiele wodac, ale dop dzis zaczolem, postaram sie jak najszybciej ruszyc mam na to tylko swieta.

 

Pionier-->hehe jasne moim zdaniem powinienes zalozyc zawsze to wiekszy ruch i wiecej ludzie moga wypatrzec, Hehe tez myslaelm o wojnie, dosc dlugo najsmieszneijsze jestto ze chcialem zrobic ten czolg co ty ehhh nie pameitam nazwy ruski T24 czy jakos tak, w miescie, ale jakos kopara przeszla pomyslniej eliminacje, zreszta i tak nei mialm bym szans z kims takim jak ty: ]

 

pozdro i powodzenia postaram si dizs wtsawic to i owo aby lepiej zobrazowac moj pomysl,.

 

pozdro i cze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, no macie racje, jest to narazie dziwne i szczerze mowiac pokraczne, niby mam koncept ale czasem niewychodzi najgorzej jest z ta optymalizacja siatki bo niezbyt mi to wychodzi i widac krawedzie, narazie staralem sie zlabac bryle konstrukcji jej wymiary i jako takie proporcje. Ostatnio swieta przygotowania itp wiec praca nie idzie jakims super szybkim tempem spokojniemam 2 miechy jeszcze na to : ]

 

narazie dorobilem tyle : ] stary link

 

http://www.evermotion.org/forum/viewtopic.php?p=39548#39548

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie wygląda, ale ostatnio coś dużo tych czołgów się porobiło :). Jak dla mnie to czołg jest jak czołg :). Dokładnie taki jaki powinien być (dużo szczegółów, dobre wykonanie) nie ma do czego się czepnąć, więc jedyne co to mogę życzyć powodzenia i sukcesów w dalszej pracy :].

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam max_1989 : ] masz racje, narazie to kolejny model i nic specjalnego troche wprawy w modelowaniu i naprawde jest ciezko cos tu spiepszyc, nooo chyba ze sie bardzo chce: ], ale textury to jest wyzwanie hehe, jak uda mi sie go ubrac tak jak chce to moze bedize calkiem zgrabnie sie prezentowal,,,jak na kiladziesiat ton zelaztwa pozdro

 

Model finished, czas zatemperowac kretki i go pomalowac...: ]

http://www.evermotion.org/forum/viewtopic.php?p=40621#40621

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak sobie czekalem az mi sie ten ostatni obrazek zaladuje (kochana interia:/) i zastanawialem sie jak to moze miec tak malo poly... jak zobaczylem gasiorki to juz wiedzialem. Masz zamiar je zalatwic textura?, jestem ciekaw jak Ci to wyjdzie. Jezeli mozesz to pokaz mi na priv siatke samej wiezy bez detali, podoba mi sie jak ja zrobiles:]. Co do Twojego conceptu sceny, ciekawa rzecz bo ja planuje podoba scenke w ruinach miasta. Jak mi to wyjdzie zobaczymy.

 

Ladnie jest rywalu :]...agrr.

 

Pozdrawiam i powodzenia

Pionier.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Pionier, Interia rulez, bleeee : \, tak masz racje co do dzdzownic beda texturowane, moze to glupio brzmiec ale juz teraz tnie mi w okienkach max, wiec nei moglem pozwolic sobie na taki luksus jak modelowanie, pozatym displace bedzie lepsze: ] i ladniej zaokragli to co potrzeba: ], siate Ci wysle jak bede u siebei na kompie jeszcze dzis, hehe bo miasto wydaje sie byc najciekawsze w detal a wiec lepiej sie prezentowac dobry wybor: ], a tak pozatym czytales priva jakiego ci pisalem? co o tym sadzisz jak chcesz to podesle Ci zdiecia tej klapy bo zupelnie "przypadkowo" mam model Tigera z calym wnetrzem co prawda nieskonczony ale, jak chcesz to moge zrobic zdieca (model papierowy 1:33), pozdro

 

jeszcze dzis zaczynam walke z tapetowaniem go: ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam zrobilem texture weirzy i zrobilem gasienice, tylko jest problem z tymi drogimi bo wiesza mi winy ! !!, jak renderuje kilka oczek to jest ok ale jak chce wszytkei to mi winy wiesza i wyskakuje jakis taki krytykal ze nie chce mi dzialac nic, nie wiem albo zmienie gasienice albo sprobuje poprawic te funkcje, nastepnym razem umieszcze te kilaka oczek gasienicy, a teraz wierza, pozdro

 

http://www.evermotion.org/forum/viewtopic.php?p=40921#40921

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc,

 

w zasadzie to ciezko mi cos poweidziec, teraz troszke imo wyglada na model low-poly z textura ktora jest po prostu rozmazana. Sam kolor textury mi sie podoba, tylko trzeba ja dopracowac i powinnoo byc dobrze. Jak bylo z rozkladaniem siatki?:). Czekam na render gasiorek lub przynajmniej ten maly fragment ktory udalo Ci sie wyrenderowac.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności