Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 48
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

chym chyba ten njawyzszy punkt dachu jest za nisko bo jak bedziesz chcial zrobic slupek to niezbyt dobrze bedzie wygladac polooczenie dachy z szyba wiec zrob sobie curve i zobacz czy bedzie tam odpowiednie kształt tego zaokraglenia jak nie to doprowadz to do takiego ksztaltu jak trzeba zostaw maske :D a i nie sugeruj sie wpelni tym co widzisz na printach bo niezawsze są idealne a chyba nawet nigdy zobacz na zdjecia i porownaj wtedy

Napisano

ok ale dach musze robic od nowa bo cos kanciaty wyszedl, musialem cos pochrzanic:) w ustawieniach ustawilem smooth and slower ale dach jest ciagle kanciaty. wrzucam maske. staralem sie wpasowac idealnie w blueprinty:) jak na poczatek nie sadzilem ze dam rade;P heh na dzisiaj starczy. Moze jutro cos zrobie:) pozdro

 

 

http://members.lycos.co.uk/ibronek/audi_a4_sedan_3.jpg

http://members.lycos.co.uk/ibronek/audi_a4_sedan_4.jpg

Napisano

hmm, a ustaw w analizie powierzchni (Adjust Mesh) Maximum Angle na 10 i Maximum Edge Lenght na 20 (chociaż to zależy od tego w jakich jednostkach robisz) i wtedy już nie ma siły, żeby też było takie zagięcie w środku :)

Napisano

i gdzie sie spieszysz :D . bledy techniczne dlaczego: filetujesz nie majac progów zderzaka potem bedziesz musial te wszystkie fillety robic jako 2rail a to jest znaczy bolo by bardzo meczace wiecbys sie namachal z analizowaniem itd.

2. w audi te nadkole plynnie wmiare wchodzi w reszte blotnika.

3. model robisz w rzeczywistych wymiarach znaczy mm czy na standardowych jednostkach bo ta spara pomiedzy blotnikiem a maska ma chyba z 10mm a jak by doszly tam fillety 2-3 mm to bedzie wygladac jakby byla szpara 15mm a to duzo ba nawet bardzo duzo

4. a i jeszcze jedno zoabcz na blotnik czy nie moglo by tam byc bardziej prosto(gladziej) jak nie jestes pewien czy krzywa jest dobra to wlacz wloski i zoabacz jak ona/e wyglada/ja

Napisano

o matko:P zaczne od nowa ale tym razem nie bede cial i filletowal zostawie ostre kanty dopiero pozniej. Naprawde to nie jest takie proste jak sie wydaje:) ale to nei dzisiaj IDa przeciez Swieta:) ide sprzatac pokoj WESOLYCH SWIAT!!:)

Napisano

mi jak narazie sie bardzo podoba. jest tylko jeden bubel- jak jest to załamanie na masce to chyba jest troche krzywo, ale nie jestem pewien bo jest 5 rano :D

 

POZRDO...

Napisano

eee no ale fillet nadkoli z resztą karoserii jest znacznie za mały ... pozatym dlaczego ta ostra boczna linia jest nierówna?? ten kawałek linii z przedniego błotnika nie pasuje do jej reszty na drzwiach i tyle :(

Napisano

sceleton ostatnio przegladalem 3dtotal i znalazlem tutka autka w rhino (chyba w project overwiev jesli sie nie myle) nie jest to tutek o robieniu samochodu z blueprintow ale mysle ze bedzie pomocny. Jesli nie jest w project ov.. to w innej zakladce, ale na pewno jest. pozdrawiam.

Napisano
eee no ale fillet nadkoli z resztą karoserii jest znacznie za mały ... pozatym dlaczego ta ostra boczna linia jest nierówna?? ten kawałek linii z przedniego błotnika nie pasuje do jej reszty na drzwiach i tyle :(

wiem ze fillet jest za maly ale tak mi bardziej pasi:) dodalemt roche od siebie:) zreszta to moje pierwsze autko w rhino to wyszstko dokladnie byc nie musi. a ta boczna linia wydaje mi sie rowno ale zaznacz. nie wiem jak to poprawie najwyzej jak cos sie znajdzie to trzeba bedize od nowa kreslic krzywe:) pozdro ja sie ide szykowacna sylwka.

 

ps. ide na 3dtotal zobaczyc tego tutka

Napisano

to ja tak szybko.

wszystko juz jest lepiej niz wczesniej ale :D :

1.tam na koncu juz docioles na zderzak a teraz jak dopasujesz zderzak to niemam najmniejszego pojecia.

2. dlaczego szyba boczna odstaje od drzwi i to tak bardzo, bo na podstawie tej lini powinienes robic bok a potem offsetnac tą powierzchnie o powiedzmy 5mm moze 7mm do srodka i dalej to tylko uszczeleczki i szybkie filleciki.

3. a ten bok to racja chyba troche krzywy na srodku

Napisano

według mnie trochę za szybko wszystko wycinasz i filletujesz, takie rzeczy zostaw na koniec, jak już będziesz miał większość powierzchni i będziesz na 99% pewny, ze nic już nie trzeba będzie zmieniać... ale ogólnie bardzo dobrze ci idzie :)

 

pozdrawiam

Napisano

nie chcialo mi sie patrzec jak wyglada to w orginale ale teraz jak dopasujesz nadwozie do zderzaka ?? jedyny sposób to wyciac caly kawalek z tym zaokrągleniem a dopiero jak zderzak bedzie to mozesz odciac go od reszty nadwozia czyli to co jestzaznaczone w kulku hym ten bok widzisz ten kant na srofku gdzie jest przedzielenie drzwi ?? hym tu ciezko by bylo teraz poprawic bo juz wczesniej pisalem ze ten dolny edges powinien prowadzic calą gorna czesc boku a i niepotrzebnie zalamywales juz tylny bagarnik bo jak przyjdzie laczenie slupka z reszta choc ja narysowalem to tez tak na szybko bez pelnego przemyslenia ale moze powinno to byc troszke inaczej zaleznie od sily zalamania czyli kata pomiedzy tylna czescia slupka dachu a bagazniekiem ale teraz na szybko to powinno wygladac jakos tak

Napisano

no loozack masz swiętą racje. Utrudniam tylko sobie ale moze i dobrze bo wiem jakie popelniam bledy i na przyszlosc tego unikne:) nie obiecuje ze to autko wyjdzie swietnie ale chcialbym je skonczyc:)

 

zamieszczam jescze probne rendery po exporcie do maxa. Impotowalem *stl i musze powiedziec ze swietnie sie przenioslo wszystko.

http://members.lycos.co.uk/ibronek/audi_test1.jpg

http://members.lycos.co.uk/ibronek/audi_test2.jpg

http://members.lycos.co.uk/ibronek/audi_test3.jpg

 

edit: dzieki za rady bzyku. musze to oblukac ale wcychodzi na to ze musze caly tylek robic od nowa, zreszsta bok tez bo tez widze te bledy

Napisano

bardzo mi sie podoba sam jakos siadalem do rhino i nawet mi szlo ale ciagle mam problem z kontrolowaniem nurbsow wiec dalej siedze w poly ;) gorna krrawedz przedniego swiatla jest krzywa

 

pozdrawiam ;)

Napisano

sCeleTon bardzo ładnie wychodzi ci tworzenie nurbsów w rhino i trzymaj tak dalej :D

Kiedy możemy się spodziewać następnego updata ??

 

PS: Wielkie dzieki za pomoc

Napisano

witam. ja w rhino zrobilem na razie komorke, byla w planach fura ale z czasem skydelka opadly, wiec tobie zycze abys konczyl swoj model bo jak na razie podoba mi sie

 

pozdro

Napisano

hehe dzieki nie wiem kiedy bedzie jakis update bo narazie niie mam czasu. szkola,znajomi, ale napewno update bedzie:) musze go skonczyc nawet chce chocbym musial go robic od nowa:) planuje jeszcze raz zrobic bok pozdro

Napisano

wiesz zacznij od jakiegos prostszego samochodu takie audi na wstep do nurbsów jest poprostu zbyt trudne jest kupa lączen ktorych narazie nie opanujesz bo nie wiesz jak sam ten kancik na boku robisz jak w a4 ale starszej wiec jest zle jak na 2005.

 

wiec przemysl to czy chcesz robic tak trudny model wlasnie jak audi a4 '2005 zacznij od prostszych fur a jest masa innych z ktorymi moglbys sobie poradzic

 

3rzy takie przykladowe zdjecia.

 

Audi_A4_2.0T_2005_002.jpg

Audi_A4_3.0_TDI_quattro_2005_005.jpg

Audi_A4_3.0_TDI_quattro_2005_002.jpg

Napisano

no to mnie bzyku zniecheciles teraz ehhehe:) no jest trudny masz racje no to wedlug ciebei jaki samochod jest dla mnie najlpeszy na poczatek??? bron boze audi tt;)

 

Moze Vectre??:)

Napisano

ja jednak powiem odwrotnie ;) spróbuj skończyć to co zacząłeś, może go okaleczysz, może nie będzie najpiękniejszy ale podstaw troche zawsze nabierzesz... druga sprawa to to, że jezeli nie zniechęcisz się do nurbsów przy modelu z tyloma zagmatwanymi powierzchniami to prawdopodobnie będzie znaczyło, że wkrótce je pokochasz :)

 

pozdrawiam :D

Napisano

hym jaki no nie wiem ciezko powiedziec musial bym poszukac jak nie TT a to naprawde banalne autko :) ale wsumie samo powienienes sobie znalezc cos prostego ja wsumie zaczynalem od porsche 550 potem lotus SS7 to drugie proste az nawet za proste :).he loozack wiesz ty juz miales do czynienia z bardziej skomplikowanymi ksztaltami jak H s2000 moze poly ale juz miales jakies pojecie, a ja zawsze bede uwazac ze trzeba zacząc od czegos prosteszego zeby robic potem cos trudniejszego ale to znowu moje zdanie...

Napisano

oj, boczne szyby wyglądają trochę na wciśnięte na siłę, najlepiej wyciąć je ze zwykłego prostokatnego surface'a o profilu szyby, a u ciebie widać, że były raczej dopasowywane do dachu (powinno być na odwrót)

 

pozdrawiam

Napisano

cos cos cos :D.

ja dalej uparcie bede twierdzil ze musisz zrobic cos prostszego o bardzo okreslinej lini nadwozia i z duzo mniejszą iloscią surfaców itd. a o tym ze robisz bok i prubujesz wpasowac w to szybe to juz nie wspomne bo juz na ten temat sie wypowiadalem a tak sie nieda wskazowki dostales ale sie nie stosujesz

Napisano

bzyku nie stosuje bo musialbym od nowa bok robic:/ wiem ze sa bledy widze je dobrze i kazdy tez ale wiesz ze to moj pierwszy moedl autka wrhino i daj mi zobaczyc jakich bledow nie robic:DD

Napisano

hmm, powoli sie chyba zacznę zgadzać z Bzykiem, ten model rzeczywiście jest dla ciebie trochę za trudny, poza tym robisz zbyt dużo błędów "stylistycznych" ;) jak choćby ta górna linia szyby, która za cholere nie współgra z linią dachu, poza tym wygląda jak rysowana na odwal się... albo górna część przedniego nadkola, którą zostawiłeś niedokończoną... masz ambicje a więc nie poddawaj się, jednak zacznij od nauki dokładności i precyzji na łatwiejszych obiektach... proponowałbym nawet nie auto a telefon komórkowy, discmana, magnetofon, itp.

 

pozdrawiam

Napisano

sCeleTon nie daj sie im :) A tak na serio to rady Bzyka i Loozaka sa na

pewno cenne i nalezy ich sluchac, ale ja bym na twoim miejscu skonczylbym

ten model w koncu czlowiek uczy sie na bledach.

 

Badz wytrwaly i pracuj dalej

 

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności