Napisano 15 Styczeń 200520 l Wip nr1 , tak sei zastanawiam co zrobić zeby był w miare wiarygodny.. Wip nr2 to czołg z half-life'a 2 - zmodyfikowany - render w drodze, na razie mam tylko koła i nadkola kawałek. Edit: Zamieszczam w WIP'ach bo to wipy a nie rhino-problem ;) temat moze byc ? :)
Napisano 15 Styczeń 200520 l dual P4 ? ;] to calkiem smacznie ;] teraz wie mczemu proponowales wczesneij komus rendering ... dawaj wiecej ;] lubie te nosorożcowe modele ...
Napisano 15 Styczeń 200520 l Autor hindus - w pape powinienes dostac teraz dobrze ;) ?? dobra posiedziłem troche i mam narazie to co mam czyli: wyrzutnia działko całość zoom na kamerke
Napisano 15 Styczeń 200520 l łał, te siatki z rozca sa pieknie niezle ci idzie kolego ale lufy dzialka powinny chyba miec otwor chyba ze to atrapa :P pozdro ;)
Napisano 15 Styczeń 200520 l hindus -> zmień temat na zgodny z regulaminem http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=2595
Napisano 15 Styczeń 200520 l twój komp wyskoczy przez okno jak mu to w maxie każesz renderowac ;] O to to ;). No jak narazie to git :). Nie ma sie do czego przyczepic :). Pzdr
Napisano 16 Styczeń 200520 l Autor witam, zobiłem trochu i jeden render, kurcze tak sie zastanawiam czy zaokrąglać ten kawałek blachy na którym są wloty na lamy i czy na ten tylny kawał blachy nad kołem dać mirror czy tak jest dobrze ..hmmm ?? Originally Posted by sikham twój komp wyskoczy przez okno jak mu to w maxie każesz renderowac ;] bu a hahah, dobre ;)
Napisano 16 Styczeń 200520 l zobaczycie tez bede tak kozaczyl jak wreszcie sobie kupie sprzet :0 ale bieznik dalej odklejony od opony - wyglada to conajmniej nieprzyjemnie ;)
Napisano 16 Styczeń 200520 l swietne to jest... bardzo mi sie podoba ta siateczka :) zebym ja kiedys osiagnal taki poziom :]
Napisano 16 Styczeń 200520 l wyglada fajnie ale wydaje mi sie ze tego w maxie z efektami niezrenderujesz :] a szkoda :/
Napisano 16 Styczeń 200520 l Autor dzieki, dzieki, ale jaki poziom , mysle ze wszystko przed toba ;] wyglada fajnie ale wydaje mi sie ze tego w maxie z efektami niezrenderujesz :] a szkoda :/ - jakie efekty masz na mylsli :D ?? edit - mały upgrade aha a co do meteriału to wiadomo że będzie inny, tak myslałem zeby wyrenderowac na jakims ciemnym tle na koncu i zagadac z jakims specem z max3.pl/grafika2d ;) zeby podciągnął jakieś efekty typu ogień z karabinu etc. co myślicie ?
Napisano 16 Styczeń 200520 l ten czolg sam w sobie jest brzydki.. moze by tak SIEGE'a ze starcrafta :P ale carpaint ladny, skad go masz? ;) pozdrawiam
Napisano 16 Styczeń 200520 l Autor ale carpaint ladny, skad go masz? ;) ma sie te wejścia ;) ja tak mysląłem zeby wypieprzyć spód, potem dać zamiast niego takie jakieś nogi i przerobić to w mech'a ??? dobry plan ?? a kanty to 1/2 celowe :D poprostu zastanawiam sie bo brat mówi ze tak jest lepiej , i niewiem :|
Napisano 17 Styczeń 200520 l Hmm... teraz ten pojazd wyglada troche jak maly opancerzony żuk :) Jak mu dodasz nogi to bedzie naprawde wypasiona biedronka :D No dobra, zartuje, narazie mi sie podoba, mozesz wrzucic jakis szybki projekt z nogami to sie popatrzy i zobaczy co fajniejsze.
Napisano 17 Styczeń 200520 l Autor dobra jest zapowiadana noga , troche jeszcze poprawie tj jakies malutkie siłowniczki pomiedzy palcami :D i bedzei mysle hotowe , a i dojdze wąż w tylnej cześci i jakies kable ;) pozdro i dawac komentarze. aha powiedzcie mi jak przestawic/wyłączyć taki bajer pod rhino ze jak robie duzy zoom to mi pokazuje krawedzie obiektu te króre sa za obiektem/polygonem na widoku shade ?
Napisano 17 Styczeń 200520 l Autor dorobiłem rakiety , teraz pracuje nad podłączeniem nóg w górnej częsci kadłubu, i nad wężami do siłowników,pozdro i mam nadzieje ze wreszcie ktoś coś napisze ;) a no i dojdzie szyba...
Napisano 17 Styczeń 200520 l pomysl nawet fajny, ale chyba troche zadlugi jest ten korpus; sprawia wrażenie baaaaaardzo niestabilnego; ale to moje zdanie
Napisano 17 Styczeń 200520 l Hmm no nawet nawet z tymi 'nogami', ale a jaki sposob masz je zamiar polaczyc z 'korpusem' :)?
Napisano 18 Styczeń 200520 l Autor Hmm no nawet nawet z tymi 'nogami', ale a jaki sposob masz je zamiar polaczyc z 'korpusem' :)? spokojnie to WIP ;) - właśnie nad tym pracuje, a co do wsiadania to w tylnej części będzie wysuwana drabinka (na siłownikach) która pozwoli na wsiadanie do pojazdu, teraz pracuje nad zbiorniekiem do którego będą podłączone przewody ssące. pozdro i dzięki.
Napisano 18 Styczeń 200520 l no fajnie fajnie, to wysztko wyglada :] ja proponowalbym troszke urozmaicic jego stopo-odnuza :] bo troszke chyba plaskie te stupki ma co ? i ciezko by sie mu poruszalo szczegolnie bo wyboistym terenie :) ale trening sobie ladny zrobisz :] w rhino . czekam na kolejne updaty.
Napisano 18 Styczeń 200520 l dokładnie tak jak predator mówi, może zrobić tu coś takiego jak u ptaków, czyli jeszcze z tyłu taki 'palec' jeden poza tym wszystko jak na razie moim zdaniem ci się zgrywa (tak myślę że trzyma się to kupy :) )
Napisano 18 Styczeń 200520 l jak dla mnie przerost formy nad trescia, detale ladne ale sam ksztalt mecha nie odpowiada mi wogole, szkoda ze skupiasz sie glownie na detalach a nie na wyglacie i proporcjach calosci pozdro
Napisano 18 Styczeń 200520 l Autor szkoda ze skupiasz sie glownie na detalach a nie na wygladzie i proporcjach calosci - jak sie nie skupiam na proporcjach - staram sei je zachować w nazeżyty sposób...myślisz ze dlaczego karabin( chaingun ) jest tak mały w porównaniu do robota ? porównaj go sobie z rakietami pod spodem...bo takie są proporcje.
Napisano 18 Styczeń 200520 l nie chodzi mi o same detale tylko tak jak pisalem o calosc.. bryla jest nieproporcjonalna
Napisano 18 Styczeń 200520 l Autor no ja nie o detalach :D bryła jest nieproporcjonalna w stosunku do czego ??
Napisano 18 Styczeń 200520 l spytam inaczej.. masz jakies concepty czy robisz go jak popadnie ?? wykonanie jest ok ale jak to wyglada ;]] napewno nie poruszalo by sie to cos a jak juz to tylko po prostej.. polecam concepty robotow fenga zhu albo przynajmniej sam zarys bryly proporcje np nog w stosunku do kadluba itd... bryla sama w sobie ma jakies proporcje.. np kiedy mowimy ze samochod ma ladna bryle, mowimy tak naprawde o proporcjach bryly.. nikt nie porownuje wtedy proporcji samochodu do np budynku.. moim zdaniem robocik nieprzemyslany.. wykonanie ladne ale... nie bede sie powtarzal
Napisano 18 Styczeń 200520 l Fakt wykonanie robocika ładne, ale sam jego sens istnienia wydaje się być bezcelowe. W takie robota to z 5 km trafi, a na szybkiego on nie wyglada. Poza tym nozki ma zbyt delikatne w porównaniu z korpusem. Moim zdaniem miałby problemy z poruszaniem się, baa miałby problemy z utrzymaniem równowagi ;). Taki rodzaj korpusu to tylko do czołgu. Pozdrawiam i życze powodzenia. :).
Napisano 19 Styczeń 200520 l Autor nie wymien palce - to żart ?? bo niewime czy serio mówisz czy jak :D a jak serio to w jaki sposób mają wyglądać nowe ?? moze jakis szkic....
Napisano 19 Styczeń 200520 l na serio dziwnie wygladaja te palce takie trzy kikuty mu ze stopy wystaja rozmiesc je jakos inaczej albo dodaj czwartego lekko zboku jak u nas kciuk
Napisano 19 Styczeń 200520 l Weglug mnie ta machina jak na razie nie sprawdzilaby sie w boju- w technice wojskowej dazy sie do tego by ksztalt byl maksymalnie spojny bo to daje najwieksza odpornosc na uszkodzenia- prosta i zwatra konstrukcja- wlasnie do tej reguly nie pasuja mi te nogi - szczegolnie kable zwisajace "samopas". Wyglada na to ze to one zasilaja w pewien sposob silowniki i zapewne gdyby podczas walki zostaly uszkodzone to twoj pojazd by stanal lub stracil rownowage- moje watpliwosci budzi takze sama konstrukcja nog (jakies sa zapalkowate)- mozna je obudowac pancewrzem (nawet tylko czesciowo) co w jakis sposob zalatwia sprawe zarowno konstrukcji nog jak i urzadzen zasilajacych...jednak i tak mam wrazenie ze ten "mech" stalby sie jedynie prototypem a nie skuteczna jednostka bojowa :) - mozliwe ze rozsadniejsze byly kola ale fak fakten ze "mechowatosc" bardziej przemawia do odbiorcy :) - nawet taka pod sklepem hehe
Napisano 19 Styczeń 200520 l Autor "mechowatosc" bardziej przemawia do odbiorcy :) - nawet taka pod sklepem hehe ?? mozesz jaśniej :D
Napisano 19 Styczeń 200520 l to takie luzne skojarzenie z innymi "mechami", ktore notabene takze maja problem z poruszaniem, wynikajacy ze zbyt duzego zasilania swego organizmu zwiazkami podomnymi do: H H | | H-C-C-O-H | | H H :D
Napisano 20 Styczeń 200520 l Siate robic umiesz ale tzw. dizajn mecha leży pokotem i widać, że nie chce mu się wstać. -->Zaprojektuj coś co by się kupy trzymało, czyli miało odpowiednie proporcje, bo o nie właśnie teraz chodzi. A jak ktoś już wcześniej mówił "siege tank" ze starcrafta nadawałby się do tego idealnie. A tu widzę pojazd opancerzony z "goliatem" skrzyżowany... a wszystko zatopione w lakierze. Jak więc mówiłem, ładnie, tylko więcej duszy w to włożyć trzeba:) Powodzenia
Napisano 20 Styczeń 200520 l Powtórze to co zostalo napisane - desgin kupy się nie trzyma. Cała zabawa z grafiką polega na tym, że można stworzyć rzeczy, które w rzeczywistosci nie mają prawa działać. Tylko jest jedno 'ale'. Musza sprawiac wrażenie działających ;) Jak robisz coś bez planow, z głowy, zawsze zastanow się czy to coś ma prawo poruszać się, czy wykonywać inną czynność, do której jest przeznaczone. Ten mech nie ma prawa zrobić kroku w przód, nie mówiąc o zakręcaniu.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto