Skocz do zawartości

Obiekt 3d: Czołg - Menzurka


Hindus

Rekomendowane odpowiedzi

Wip nr1 , tak sei zastanawiam co zrobić zeby był w miare wiarygodny..

menzurka5le.jpg

 

Wip nr2 to czołg z half-life'a 2 - zmodyfikowany - render w drodze, na razie mam tylko koła i nadkola kawałek.

 

Edit:

czog0ne.jpg

 

Zamieszczam w WIP'ach bo to wipy a nie rhino-problem ;)

temat moze byc ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 60
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

witam, zobiłem trochu i jeden render, kurcze tak sie zastanawiam czy zaokrąglać ten kawałek blachy na którym są wloty na lamy i czy na ten tylny kawał blachy nad kołem dać mirror czy tak jest dobrze ..hmmm ??

ukos4wx.jpg

render18kj.jpg

Originally Posted by sikham

twój komp wyskoczy przez okno jak mu to w maxie każesz renderowac ;]

bu a hahah, dobre ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki, dzieki, ale jaki poziom , mysle ze wszystko przed toba ;]

wyglada fajnie ale wydaje mi sie ze tego w maxie z efektami niezrenderujesz :] a szkoda :/
- jakie efekty masz na mylsli :D ??

 

edit - mały upgrade

b2qw.jpg

aha a co do meteriału to wiadomo że będzie inny, tak myslałem zeby wyrenderowac na jakims ciemnym tle na koncu i zagadac z jakims specem z max3.pl/grafika2d ;) zeby podciągnął jakieś efekty typu ogień z karabinu etc. co myślicie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale carpaint ladny, skad go masz? ;)
ma sie te wejścia ;) ja tak mysląłem zeby wypieprzyć spód, potem dać zamiast niego takie jakieś nogi i przerobić to w mech'a ??? dobry plan ?? a kanty to 1/2 celowe :D poprostu zastanawiam sie bo brat mówi ze tak jest lepiej , i niewiem :|
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm... teraz ten pojazd wyglada troche jak maly opancerzony żuk :) Jak mu dodasz nogi to bedzie naprawde wypasiona biedronka :D No dobra, zartuje, narazie mi sie podoba, mozesz wrzucic jakis szybki projekt z nogami to sie popatrzy i zobaczy co fajniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra jest zapowiadana noga , troche jeszcze poprawie tj jakies malutkie siłowniczki pomiedzy palcami :D i bedzei mysle hotowe , a i dojdze wąż w tylnej cześci i jakies kable ;) pozdro i dawac komentarze.

noga17xm.jpg

 

noga28ro.jpg

 

noga39sv.jpg

 

aha powiedzcie mi jak przestawic/wyłączyć taki bajer pod rhino ze jak robie duzy zoom to mi pokazuje krawedzie obiektu te króre sa za obiektem/polygonem na widoku shade ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm no nawet nawet z tymi 'nogami', ale a jaki sposob masz je zamiar polaczyc z 'korpusem' :)?
spokojnie to WIP ;) - właśnie nad tym pracuje, a co do wsiadania to w tylnej części będzie wysuwana drabinka (na siłownikach) która pozwoli na wsiadanie do pojazdu, teraz pracuje nad zbiorniekiem do którego będą podłączone przewody ssące. pozdro i dzięki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no fajnie fajnie, to wysztko wyglada :] ja proponowalbym troszke urozmaicic jego stopo-odnuza :] bo troszke chyba plaskie te stupki ma co ? i ciezko by sie mu poruszalo szczegolnie bo wyboistym terenie :) ale trening sobie ladny zrobisz :] w rhino . czekam na kolejne updaty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marcin_mocny

dokładnie tak jak predator mówi, może zrobić tu coś takiego jak u ptaków, czyli jeszcze z tyłu taki 'palec' jeden

poza tym wszystko jak na razie moim zdaniem ci się zgrywa (tak myślę że trzyma się to kupy :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość AcidBoyXL

jak dla mnie przerost formy nad trescia, detale ladne ale sam ksztalt mecha nie odpowiada mi wogole, szkoda ze skupiasz sie glownie na detalach a nie na wyglacie i proporcjach calosci

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda ze skupiasz sie glownie na detalach a nie na wygladzie i proporcjach calosci
- jak sie nie skupiam na proporcjach - staram sei je zachować w nazeżyty sposób...myślisz ze dlaczego karabin( chaingun ) jest tak mały w porównaniu do robota ? porównaj go sobie z rakietami pod spodem...bo takie są proporcje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość AcidBoyXL

spytam inaczej.. masz jakies concepty czy robisz go jak popadnie ?? wykonanie jest ok ale jak to wyglada ;]] napewno nie poruszalo by sie to cos a jak juz to tylko po prostej.. polecam concepty robotow fenga zhu albo przynajmniej sam zarys bryly proporcje np nog w stosunku do kadluba itd... bryla sama w sobie ma jakies proporcje.. np kiedy mowimy ze samochod ma ladna bryle, mowimy tak naprawde o proporcjach bryly.. nikt nie porownuje wtedy proporcji samochodu do np budynku.. moim zdaniem robocik nieprzemyslany.. wykonanie ladne ale... nie bede sie powtarzal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt wykonanie robocika ładne, ale sam jego sens istnienia wydaje się być bezcelowe. W takie robota to z 5 km trafi, a na szybkiego on nie wyglada. Poza tym nozki ma zbyt delikatne w porównaniu z korpusem. Moim zdaniem miałby problemy z poruszaniem się, baa miałby problemy z utrzymaniem równowagi ;). Taki rodzaj korpusu to tylko do czołgu. Pozdrawiam i życze powodzenia. :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weglug mnie ta machina jak na razie nie sprawdzilaby sie w boju- w technice wojskowej dazy sie do tego by ksztalt byl maksymalnie spojny bo to daje najwieksza odpornosc na uszkodzenia- prosta i zwatra konstrukcja- wlasnie do tej reguly nie pasuja mi te nogi - szczegolnie kable zwisajace "samopas". Wyglada na to ze to one zasilaja w pewien sposob silowniki i zapewne gdyby podczas walki zostaly uszkodzone to twoj pojazd by stanal lub stracil rownowage- moje watpliwosci budzi takze sama konstrukcja nog (jakies sa zapalkowate)- mozna je obudowac pancewrzem (nawet tylko czesciowo) co w jakis sposob zalatwia sprawe zarowno konstrukcji nog jak i urzadzen zasilajacych...jednak i tak mam wrazenie ze ten "mech" stalby sie jedynie prototypem a nie skuteczna jednostka bojowa :) - mozliwe ze rozsadniejsze byly kola ale fak fakten ze "mechowatosc" bardziej przemawia do odbiorcy :) - nawet taka pod sklepem hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siate robic umiesz ale tzw. dizajn mecha leży pokotem i widać, że nie chce mu się wstać. -->Zaprojektuj coś co by się kupy trzymało, czyli miało odpowiednie proporcje, bo o nie właśnie teraz chodzi. A jak ktoś już wcześniej mówił "siege tank" ze starcrafta nadawałby się do tego idealnie. A tu widzę pojazd opancerzony z "goliatem" skrzyżowany... a wszystko zatopione w lakierze.

Jak więc mówiłem, ładnie, tylko więcej duszy w to włożyć trzeba:) Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powtórze to co zostalo napisane - desgin kupy się nie trzyma. Cała zabawa z grafiką polega na tym, że można stworzyć rzeczy, które w rzeczywistosci nie mają prawa działać. Tylko jest jedno 'ale'. Musza sprawiac wrażenie działających ;) Jak robisz coś bez planow, z głowy, zawsze zastanow się czy to coś ma prawo poruszać się, czy wykonywać inną czynność, do której jest przeznaczone. Ten mech nie ma prawa zrobić kroku w przód, nie mówiąc o zakręcaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności