Hindus Napisano 15 Styczeń 2005 Napisano 15 Styczeń 2005 Wip nr1 , tak sei zastanawiam co zrobić zeby był w miare wiarygodny.. Wip nr2 to czołg z half-life'a 2 - zmodyfikowany - render w drodze, na razie mam tylko koła i nadkola kawałek. Edit: Zamieszczam w WIP'ach bo to wipy a nie rhino-problem ;) temat moze byc ? :)
sikham Napisano 15 Styczeń 2005 Napisano 15 Styczeń 2005 ile to 2 ma poly że sie tak długo renderowało :)
Hindus Napisano 15 Styczeń 2005 Autor Napisano 15 Styczeń 2005 :D :D wszysco co widać na drugim - 105216 :D
Marcin Napisano 15 Styczeń 2005 Napisano 15 Styczeń 2005 dual P4 ? ;] to calkiem smacznie ;] teraz wie mczemu proponowales wczesneij komus rendering ... dawaj wiecej ;] lubie te nosorożcowe modele ...
Bacry Napisano 15 Styczeń 2005 Napisano 15 Styczeń 2005 bieżnik się odkleja od koła. Poczekamy zobaczymy.
Hindus Napisano 15 Styczeń 2005 Autor Napisano 15 Styczeń 2005 hindus - w pape powinienes dostac teraz dobrze ;) ?? dobra posiedziłem troche i mam narazie to co mam czyli: wyrzutnia działko całość zoom na kamerke
polka dot Napisano 15 Styczeń 2005 Napisano 15 Styczeń 2005 łał, te siatki z rozca sa pieknie niezle ci idzie kolego ale lufy dzialka powinny chyba miec otwor chyba ze to atrapa :P pozdro ;)
sikham Napisano 15 Styczeń 2005 Napisano 15 Styczeń 2005 twój komp wyskoczy przez okno jak mu to w maxie każesz renderowac ;]
Leru Napisano 15 Styczeń 2005 Napisano 15 Styczeń 2005 hindus -> zmień temat na zgodny z regulaminem http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=2595
Knysha Napisano 15 Styczeń 2005 Napisano 15 Styczeń 2005 twój komp wyskoczy przez okno jak mu to w maxie każesz renderowac ;] O to to ;). No jak narazie to git :). Nie ma sie do czego przyczepic :). Pzdr
Hindus Napisano 16 Styczeń 2005 Autor Napisano 16 Styczeń 2005 witam, zobiłem trochu i jeden render, kurcze tak sie zastanawiam czy zaokrąglać ten kawałek blachy na którym są wloty na lamy i czy na ten tylny kawał blachy nad kołem dać mirror czy tak jest dobrze ..hmmm ?? Originally Posted by sikham twój komp wyskoczy przez okno jak mu to w maxie każesz renderowac ;] bu a hahah, dobre ;)
polka dot Napisano 16 Styczeń 2005 Napisano 16 Styczeń 2005 zobaczycie tez bede tak kozaczyl jak wreszcie sobie kupie sprzet :0 ale bieznik dalej odklejony od opony - wyglada to conajmniej nieprzyjemnie ;)
wesoledi Napisano 16 Styczeń 2005 Napisano 16 Styczeń 2005 swietne to jest... bardzo mi sie podoba ta siateczka :) zebym ja kiedys osiagnal taki poziom :]
Predator Napisano 16 Styczeń 2005 Napisano 16 Styczeń 2005 wyglada fajnie ale wydaje mi sie ze tego w maxie z efektami niezrenderujesz :] a szkoda :/
Hindus Napisano 16 Styczeń 2005 Autor Napisano 16 Styczeń 2005 dzieki, dzieki, ale jaki poziom , mysle ze wszystko przed toba ;] wyglada fajnie ale wydaje mi sie ze tego w maxie z efektami niezrenderujesz :] a szkoda :/ - jakie efekty masz na mylsli :D ?? edit - mały upgrade aha a co do meteriału to wiadomo że będzie inny, tak myslałem zeby wyrenderowac na jakims ciemnym tle na koncu i zagadac z jakims specem z max3.pl/grafika2d ;) zeby podciągnął jakieś efekty typu ogień z karabinu etc. co myślicie ?
KLICEK Napisano 16 Styczeń 2005 Napisano 16 Styczeń 2005 hindusq rewelka :) dlaczego jeszcze nie w rekomach ? :s
polka dot Napisano 16 Styczeń 2005 Napisano 16 Styczeń 2005 ten czolg sam w sobie jest brzydki.. moze by tak SIEGE'a ze starcrafta :P ale carpaint ladny, skad go masz? ;) pozdrawiam
Hindus Napisano 16 Styczeń 2005 Autor Napisano 16 Styczeń 2005 ale carpaint ladny, skad go masz? ;) ma sie te wejścia ;) ja tak mysląłem zeby wypieprzyć spód, potem dać zamiast niego takie jakieś nogi i przerobić to w mech'a ??? dobry plan ?? a kanty to 1/2 celowe :D poprostu zastanawiam sie bo brat mówi ze tak jest lepiej , i niewiem :|
mirach Napisano 17 Styczeń 2005 Napisano 17 Styczeń 2005 Hmm... teraz ten pojazd wyglada troche jak maly opancerzony żuk :) Jak mu dodasz nogi to bedzie naprawde wypasiona biedronka :D No dobra, zartuje, narazie mi sie podoba, mozesz wrzucic jakis szybki projekt z nogami to sie popatrzy i zobaczy co fajniejsze.
wesoledi Napisano 17 Styczeń 2005 Napisano 17 Styczeń 2005 wg mnie ta wiezyczka na nogach dziwnie by wygladala :)
Hindus Napisano 17 Styczeń 2005 Autor Napisano 17 Styczeń 2005 dobra jest zapowiadana noga , troche jeszcze poprawie tj jakies malutkie siłowniczki pomiedzy palcami :D i bedzei mysle hotowe , a i dojdze wąż w tylnej cześci i jakies kable ;) pozdro i dawac komentarze. aha powiedzcie mi jak przestawic/wyłączyć taki bajer pod rhino ze jak robie duzy zoom to mi pokazuje krawedzie obiektu te króre sa za obiektem/polygonem na widoku shade ?
Hindus Napisano 17 Styczeń 2005 Autor Napisano 17 Styczeń 2005 dorobiłem rakiety , teraz pracuje nad podłączeniem nóg w górnej częsci kadłubu, i nad wężami do siłowników,pozdro i mam nadzieje ze wreszcie ktoś coś napisze ;) a no i dojdzie szyba...
chudy Napisano 17 Styczeń 2005 Napisano 17 Styczeń 2005 pomysl nawet fajny, ale chyba troche zadlugi jest ten korpus; sprawia wrażenie baaaaaardzo niestabilnego; ale to moje zdanie
Knysha Napisano 17 Styczeń 2005 Napisano 17 Styczeń 2005 Hmm no nawet nawet z tymi 'nogami', ale a jaki sposob masz je zamiar polaczyc z 'korpusem' :)?
Hindus Napisano 18 Styczeń 2005 Autor Napisano 18 Styczeń 2005 Hmm no nawet nawet z tymi 'nogami', ale a jaki sposob masz je zamiar polaczyc z 'korpusem' :)? spokojnie to WIP ;) - właśnie nad tym pracuje, a co do wsiadania to w tylnej części będzie wysuwana drabinka (na siłownikach) która pozwoli na wsiadanie do pojazdu, teraz pracuje nad zbiorniekiem do którego będą podłączone przewody ssące. pozdro i dzięki.
Hindus Napisano 18 Styczeń 2005 Autor Napisano 18 Styczeń 2005 try to join the leg with rest of model ;)
Predator Napisano 18 Styczeń 2005 Napisano 18 Styczeń 2005 no fajnie fajnie, to wysztko wyglada :] ja proponowalbym troszke urozmaicic jego stopo-odnuza :] bo troszke chyba plaskie te stupki ma co ? i ciezko by sie mu poruszalo szczegolnie bo wyboistym terenie :) ale trening sobie ladny zrobisz :] w rhino . czekam na kolejne updaty.
Gość marcin_mocny Napisano 18 Styczeń 2005 Napisano 18 Styczeń 2005 dokładnie tak jak predator mówi, może zrobić tu coś takiego jak u ptaków, czyli jeszcze z tyłu taki 'palec' jeden poza tym wszystko jak na razie moim zdaniem ci się zgrywa (tak myślę że trzyma się to kupy :) )
Gość AcidBoyXL Napisano 18 Styczeń 2005 Napisano 18 Styczeń 2005 jak dla mnie przerost formy nad trescia, detale ladne ale sam ksztalt mecha nie odpowiada mi wogole, szkoda ze skupiasz sie glownie na detalach a nie na wyglacie i proporcjach calosci pozdro
Hindus Napisano 18 Styczeń 2005 Autor Napisano 18 Styczeń 2005 szkoda ze skupiasz sie glownie na detalach a nie na wygladzie i proporcjach calosci - jak sie nie skupiam na proporcjach - staram sei je zachować w nazeżyty sposób...myślisz ze dlaczego karabin( chaingun ) jest tak mały w porównaniu do robota ? porównaj go sobie z rakietami pod spodem...bo takie są proporcje.
Gość AcidBoyXL Napisano 18 Styczeń 2005 Napisano 18 Styczeń 2005 nie chodzi mi o same detale tylko tak jak pisalem o calosc.. bryla jest nieproporcjonalna
Hindus Napisano 18 Styczeń 2005 Autor Napisano 18 Styczeń 2005 no ja nie o detalach :D bryła jest nieproporcjonalna w stosunku do czego ??
Gość AcidBoyXL Napisano 18 Styczeń 2005 Napisano 18 Styczeń 2005 spytam inaczej.. masz jakies concepty czy robisz go jak popadnie ?? wykonanie jest ok ale jak to wyglada ;]] napewno nie poruszalo by sie to cos a jak juz to tylko po prostej.. polecam concepty robotow fenga zhu albo przynajmniej sam zarys bryly proporcje np nog w stosunku do kadluba itd... bryla sama w sobie ma jakies proporcje.. np kiedy mowimy ze samochod ma ladna bryle, mowimy tak naprawde o proporcjach bryly.. nikt nie porownuje wtedy proporcji samochodu do np budynku.. moim zdaniem robocik nieprzemyslany.. wykonanie ladne ale... nie bede sie powtarzal
Gacu666 Napisano 18 Styczeń 2005 Napisano 18 Styczeń 2005 Fakt wykonanie robocika ładne, ale sam jego sens istnienia wydaje się być bezcelowe. W takie robota to z 5 km trafi, a na szybkiego on nie wyglada. Poza tym nozki ma zbyt delikatne w porównaniu z korpusem. Moim zdaniem miałby problemy z poruszaniem się, baa miałby problemy z utrzymaniem równowagi ;). Taki rodzaj korpusu to tylko do czołgu. Pozdrawiam i życze powodzenia. :).
Hindus Napisano 19 Styczeń 2005 Autor Napisano 19 Styczeń 2005 nie wymien palce - to żart ?? bo niewime czy serio mówisz czy jak :D a jak serio to w jaki sposób mają wyglądać nowe ?? moze jakis szkic....
nielot007 Napisano 19 Styczeń 2005 Napisano 19 Styczeń 2005 na serio dziwnie wygladaja te palce takie trzy kikuty mu ze stopy wystaja rozmiesc je jakos inaczej albo dodaj czwartego lekko zboku jak u nas kciuk
eco Napisano 19 Styczeń 2005 Napisano 19 Styczeń 2005 Weglug mnie ta machina jak na razie nie sprawdzilaby sie w boju- w technice wojskowej dazy sie do tego by ksztalt byl maksymalnie spojny bo to daje najwieksza odpornosc na uszkodzenia- prosta i zwatra konstrukcja- wlasnie do tej reguly nie pasuja mi te nogi - szczegolnie kable zwisajace "samopas". Wyglada na to ze to one zasilaja w pewien sposob silowniki i zapewne gdyby podczas walki zostaly uszkodzone to twoj pojazd by stanal lub stracil rownowage- moje watpliwosci budzi takze sama konstrukcja nog (jakies sa zapalkowate)- mozna je obudowac pancewrzem (nawet tylko czesciowo) co w jakis sposob zalatwia sprawe zarowno konstrukcji nog jak i urzadzen zasilajacych...jednak i tak mam wrazenie ze ten "mech" stalby sie jedynie prototypem a nie skuteczna jednostka bojowa :) - mozliwe ze rozsadniejsze byly kola ale fak fakten ze "mechowatosc" bardziej przemawia do odbiorcy :) - nawet taka pod sklepem hehe
Hindus Napisano 19 Styczeń 2005 Autor Napisano 19 Styczeń 2005 "mechowatosc" bardziej przemawia do odbiorcy :) - nawet taka pod sklepem hehe ?? mozesz jaśniej :D
eco Napisano 19 Styczeń 2005 Napisano 19 Styczeń 2005 to takie luzne skojarzenie z innymi "mechami", ktore notabene takze maja problem z poruszaniem, wynikajacy ze zbyt duzego zasilania swego organizmu zwiazkami podomnymi do: H H | | H-C-C-O-H | | H H :D
DaveBorck Napisano 20 Styczeń 2005 Napisano 20 Styczeń 2005 Siate robic umiesz ale tzw. dizajn mecha leży pokotem i widać, że nie chce mu się wstać. -->Zaprojektuj coś co by się kupy trzymało, czyli miało odpowiednie proporcje, bo o nie właśnie teraz chodzi. A jak ktoś już wcześniej mówił "siege tank" ze starcrafta nadawałby się do tego idealnie. A tu widzę pojazd opancerzony z "goliatem" skrzyżowany... a wszystko zatopione w lakierze. Jak więc mówiłem, ładnie, tylko więcej duszy w to włożyć trzeba:) Powodzenia
kozioo Napisano 20 Styczeń 2005 Napisano 20 Styczeń 2005 Powtórze to co zostalo napisane - desgin kupy się nie trzyma. Cała zabawa z grafiką polega na tym, że można stworzyć rzeczy, które w rzeczywistosci nie mają prawa działać. Tylko jest jedno 'ale'. Musza sprawiac wrażenie działających ;) Jak robisz coś bez planow, z głowy, zawsze zastanow się czy to coś ma prawo poruszać się, czy wykonywać inną czynność, do której jest przeznaczone. Ten mech nie ma prawa zrobić kroku w przód, nie mówiąc o zakręcaniu.
Hindus Napisano 20 Styczeń 2005 Autor Napisano 20 Styczeń 2005 a kto powiedzial że on ma chodzic????!?!!!?!?!!?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się